kolmistaan peiton alla

zxz

tammikuun alkupuolella yhtenä lauantaina kaverini janne soitti ja kysy jos vois tulla käymään kahvilla, mikäs siinä sanoin kun ei ollut tyttöystävän kanssa suunnitelmia. No juotiin kahvit ja juteltiin uuudestavuodesta miten oli mennyt.Siitä varmaan innostuneena päätin että nyt otetaan kaljat ja muutaman kaljan ja paukun jälkeen päätettiin mennä paikalliseen pelaa bilistä ja ottaa pari tuoppii lisää. no siellä vierähti melkein pilkkuun asti ja huomattiin ettei jannella mene enää yhtään bussia kotiin eikä viitti maksaa taksistakaan joten päätettiin että janne tulee meille yöksi. Kotona huomattiin että vieraspatja on lainasssa ja sohvakin on niin onneton ettei siinä oikein voi nukkua. No Minna ehdotti että tulee nukkuu meiän sänkyyn kun se on kuitenkin aika leveä. Me menttim Minnan kanssa jo edeltä kun Janne jäi pesulle. Minna rupes suutelee ja huomasin että se on aika innokas. Miellessäni harmittelin et nyt jää hyvät panot väliin kun on vieras. Sanoin Minnalle et helliittää vähän ettei ala seísomaan ja samalla Jannekin tuli nukkumaan. Hetken päästä Minna alotti taas suutelemaan nyt kuitenkin aika hellästi ja samalla Minnan kädet hyväilivät takapuoltani. En mahtanut mitään sille että vehkeeni alkoi heräillä. Kosketin varovasti Minnan jalkoväliä ja huomasin että se alkaa kostua. Minna sanoi Jannelle että ei kai haittaa jos hän vähän helli poikaystävää. Janne vastasi että ei haittaa hän varmaan kohta on jo unessa.
Hetken suudeltuamme minulla sesoi jo täydessä mitassaan ja heitin lähinnä vitsinä että ei varmaan haittaa jos Minna ottaa suihin minulta ja eipä se Jannea haitannut. Minna siirsi ktensä kyrvälleni ja rupesi runkkaamaan minua hitaasti ja kuiskasi korvaani että pitäisikö ottaa suuhun mielellään vastasin. Minna siirtyi jalkoväliini suunsa kanssa ja lipaisi ensin terskan päästä runkaten samalla. sitten Minna otti kyrpäni pohjaan saakka suuhun ja rupesi imemään ei siiinä kovin kauan mennyt kun sanoin että tulee ja Minna runkkasi niin että tulin suoraan omalle vatsalle. Rupesiko seisomaan kysyi Minna Jannelta joka vastasi että kyllä alkoi aika kovasti pakottamaan. sitten Minna kysyi haluaisiko Janne runkata meidän katsellessa häntä. Janne sanoi että ei oikein tiedä mutta taisi sen verran kiihotta että rupesi peitto liikkumaan mutta Minna sanoi että hänen pitää nähdä ja vetäisi peiton pois jolloin näimme Jannen kalun hänen kädessään en ollutkaan nähnyt ennen miehen kyrpää erektiossa se oli ehkä vähän omaani isompi mutta ei paljon aika saman kokoinen. Minna katseli sitä innokkaana ja käski runkata kunnolla ja samalla kun Janne alkoi vetelemään kunnolla aloin minä hieroa Minnan pillua joka oli aivan märkä sain samantien työnnettyä kaksi sormea sisään ja minna alkoi voihkia. Eipä siinä mennyt kauan jannelakaan kun lensi lastit. Minä siirryin nuolemaan Minnan pillua työnsin kaksi sormea siään ja imin klitorista. Minna kysyi minulta voitaisiinko ottaa Janne mukaan ja minä ajattelin että tottakai Janne katseli hetken aikaa kun nuolin Minnaa ja alkoi silläkin kalu heräillä niinkuin minulla. Kysyin haluisiko Minna ottaa Jannen kullin suuhun ja saman tien Janne jo tunki kulliaan Minnan kurkkuun. käänsin Minnan kontilleen niin että voin itse nussi takkapäin ja Minna voi ottaa Jannelta suihin näky oli kiihottava kaverin muna oman muijan suussa samaan aikaan kun itse panee takaapäin. Ehdotin että menisimme kuusysiin niin että Janne menee alle Minna päälle ja minä voin taas panna Minnaa takaapäin. Janne ssiryi alle ja alkoi nuolemaan Minnaa joka voihki ja pyysi kullia sisäänsä vein kullini pillun huulille ja työnsin sisää samalla kun janne nuoli alempaa. Hetken päästä huomasin taas lastin olevan tulossa ja lopetin hetkeksi kysyin haluaisiko Janne panna Minnaa ja yllätys ei ollut suuri kun vastaus oli kyllä. Minna sanoi että täytyy laittaa kondomi ja sanoi että haluaisi katsoa kun minä laittaisin sen Jannelle hetken mietin mutta sitten päätin että mikä ettei otin kondomin ja paketista jo Jannen kullistia kiinni oli aika outo tunne pitää toisen miehen seisovaa kullia kädessä minun teki mieli runkata sitä ja kun vedin pari kertaa Minna pyysi että Janne ottasi minun kullin käteen Janne otti ja siinä me olimme polvillamme sängyllä toistemme kullit kourasssa. MInna katseli meitä ja alkoi runkata ja pyysi että mekin runkkaisimme toisiamme. Niin aloimme vedellä toistemme kulleja edestakas ja se oli tosi kiihottavaa, Minna edessämme sormet pillussa pyysin että Minna hieroisi vähän myös persereikää ja kun minna alkoi liikutella sormea anaalinsa ympärillä sanoin että kohta tulee ja Jannne lisäsi vauhtia niin että lensi kunnon suihku vaikka olin kerran tullut. Päätin että Jannekin pitää saada tulemaan ja kysyin saisinko koittaa ottaa sen suuhun. Janne pyysi että ota vaan ja sitten siiryin alas kokeilin ensin kielellä terskaa ja Minna pyysi että ota kunnolla se suuhun että häneltä tulee kohta ja hän haluaa nähdä kun otan kyrvän suuhun. Pikku hiljaa otin kullia suuhun ja imin ooikein kunnolla niin että Janne pyysi että hiljempaa. Imin terskaa ja runkkasin kun janne sanoi tulevansa ja tuli suoraan lakanoille. Menin suutelemaan minnaa ja kysyin että jaksaako hän vielä sillä olin alkanut taas seisomaan. Minna sanoi että on haaveillut että saisi molempiin reikiin samaan aikaan mutta ei ollut aivan varma innostuin heti siitä ja sanoin että kokeillaan. Janne runkkasi itseään taas juhlakuntoon ja minä aloin sivellä rasvaa Minnan peräaukon ympärille kysyin kumman hän haluaa perseeseen ja hän pyysi minut. päätimme kokeilla pelkkää anaalia ennen tuplaa ja rupesin hitaasti työntää kullia perseeseen. vähän aikaa rauhallisesti kunnes minna käski laittaa vauhtia ja minähän tein työtä käskettyä sitten pyysimme Jannen alle minun lyrpä oli koko ajan sisällä kun Janne alkoi alapuolelta tulemaan sisään vähän ajan päästä oli molemmat sisällä ja aloitin hitaasti työntymään edestakaisin Minnan takapuolessa Minna huusi että tekee aivan mahtavan ihanaa antaa mennä pojat ja me nussimme minkä jaksoimme. Minna huusi että kohta tulee ja Jannekin sanoi lastin olevan lähellä minä vetydin pois ja katsoin kun he tulivat melkein samaan aikaan. Hetken päästä minna huomasi minun vielä runkkaavan yksin hän pyysi Jannea avuksi ja he rupesivat nuolemaan ja runkkaamaan kulliani Minna otti rasvaa ja rasvasi sormensa ja laittoi sen pyllyyni ja eimennyt kauan kun Janne runkksi kulliani ja MInna työnteli sormeaan perseessäni kun tulin. lysähdimme kaikki uupuneina sänkyyn ja taisimme nukahtaa melkein heti.
Aamulla olimme vähän ihmeissämme yön hommista mutta päätimme ettei se haittaa. Vielä ei ole tapahtunut samnlaisia juttuja mutta usein Minnan kanssa muistellan innolla tuota yötä.

3

14172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      Rivinvaihtoja p...e!!!!

    • skilla

      Sisällöltään oikein loistava, tykkäsin kovasti... kiva kun ne ei aina ole tytöt jotka nai kavereitaan.
      Mutta tosiaan, jos viitsisit vaihtaa rivejä ja käyttää pisteitä! Myös lainausmerkit tai jotkut olisi ihan kivoja puheen selkeyttäjiä... ei tuosta muuten saa yhtään mitään irti.

    • ihmekumma

      "jolloin näimme Jannen kalun hänen kädessään en ollutkaan nähnyt ennen miehen kyrpää erektiossa"

      -Hämmentävää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe