Tässä erään mielipide vaa`oista te vaa`at voitteko yhtyä tähän? minä olen vaaka ja no...
Ette te vaa'at mitään "tasavia" ole - haluaisitte vain olla. En ole ikipäivinä tasapainoista vaakaa tavannut - tasapainoilevia vaikka kuinka paljon. Ja ei tämä ole tarkoitettu ilkeäksi parjaukseksi, te vain ette ehkä itse ymmärrä, mitä tarkoittaa olla oikeasti vakaa ja tasapainoinen. Ei vaaka ainakaan edusta tällaista ihmistyyppiä.
Eikä siinä myöskään ole mitään pahaa, että vaaka räjähtää välillä oikein kunnolla; sitä toivoisi vain, että se räjähdys tulisi oikeasta asiasta ja oikeaan kohteeseen, eikä viiden viikon päästä hampaankolosta :)
mitä mieltä muut vaa`at?
6
1100
Vastaukset
- naisvaaka vain
oon samaa mieltä tosta, et ei olla kovin tasapainosia, kyllä on enemmän ailahtelua ja liikaakin pohtimista ja vääntelyä ja kääntelyä. pyrin tietty tasapainoon, mut aina se ei oo helppoo. vaaka pitää yleensä tuntea aika hyvin et ymmärtää nää ongelmat.
- Vaa´atar
Se onkin väärä luulo että vaaàt olisivat tasapainoisia. Vaaka etsii sitä tasapainoa elämäänsä ja vaaàn kupit heilahtelevat puolelta toiselle. Vaaka on diplomaattinen ja toiset ihmiset huomioon ottava ihminen. Ja kun oikean kumppanin löytää niin on uskollinen hänelle.
- haha
vaakaihmisenä olen kuullut että olen rauhaa rakastava,hyväsydämminen,toiset huomioonottava,en tee äkkinäisiä päätöksiä,sitoutunut yhteen ihmiseen kerrallaan,ympärillä pitää olla kaunista ja paljon väriä.mutta löytyy niitä huonoja puolia myös.ehdoton nolla linja alkoholista ja tupakasta.tai onko se huono puoli...?aina pitää olla minuutti aikataulu, terävä kielestä,en jää sanattomaksi,en voi millään hyväksyä epävääryyttä.ja räjähdän täysin jos tapaan ihmisen joka yrittää olla aina oikeassa eikä voi myöntää virheittään.
- "en voi...
..millään hyväksyä epävääryyttä". :D
Epävääryys on vääryyden vastakohta.
Vaa´at ovat selittämisen mestareita, mutta tää oli kyllä paras lukemani piiloluonnehdinta sille, että joku ei millään voi hyväksyä oikeutta. - epäpätevä
"en voi... kirjoitti:
Vaa´at ovat selittämisen mestareita, mutta tää oli kyllä paras lukemani piiloluonnehdinta sille, että joku ei millään voi hyväksyä oikeutta.tää oli just hauska juttu ;D
- :)))
"en voi... kirjoitti:
Vaa´at ovat selittämisen mestareita, mutta tää oli kyllä paras lukemani piiloluonnehdinta sille, että joku ei millään voi hyväksyä oikeutta.Joku taisi yrittää ylittää oman vaakuusennätyksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982