mitä mieltä muut vaa`at?

niinkö?

Tässä erään mielipide vaa`oista te vaa`at voitteko yhtyä tähän? minä olen vaaka ja no...

Ette te vaa'at mitään "tasavia" ole - haluaisitte vain olla. En ole ikipäivinä tasapainoista vaakaa tavannut - tasapainoilevia vaikka kuinka paljon. Ja ei tämä ole tarkoitettu ilkeäksi parjaukseksi, te vain ette ehkä itse ymmärrä, mitä tarkoittaa olla oikeasti vakaa ja tasapainoinen. Ei vaaka ainakaan edusta tällaista ihmistyyppiä.

Eikä siinä myöskään ole mitään pahaa, että vaaka räjähtää välillä oikein kunnolla; sitä toivoisi vain, että se räjähdys tulisi oikeasta asiasta ja oikeaan kohteeseen, eikä viiden viikon päästä hampaankolosta :)

6

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisvaaka vain

      oon samaa mieltä tosta, et ei olla kovin tasapainosia, kyllä on enemmän ailahtelua ja liikaakin pohtimista ja vääntelyä ja kääntelyä. pyrin tietty tasapainoon, mut aina se ei oo helppoo. vaaka pitää yleensä tuntea aika hyvin et ymmärtää nää ongelmat.

      • Vaa´atar

        Se onkin väärä luulo että vaaàt olisivat tasapainoisia. Vaaka etsii sitä tasapainoa elämäänsä ja vaaàn kupit heilahtelevat puolelta toiselle. Vaaka on diplomaattinen ja toiset ihmiset huomioon ottava ihminen. Ja kun oikean kumppanin löytää niin on uskollinen hänelle.


    • haha

      vaakaihmisenä olen kuullut että olen rauhaa rakastava,hyväsydämminen,toiset huomioonottava,en tee äkkinäisiä päätöksiä,sitoutunut yhteen ihmiseen kerrallaan,ympärillä pitää olla kaunista ja paljon väriä.mutta löytyy niitä huonoja puolia myös.ehdoton nolla linja alkoholista ja tupakasta.tai onko se huono puoli...?aina pitää olla minuutti aikataulu, terävä kielestä,en jää sanattomaksi,en voi millään hyväksyä epävääryyttä.ja räjähdän täysin jos tapaan ihmisen joka yrittää olla aina oikeassa eikä voi myöntää virheittään.

      • "en voi...

        ..millään hyväksyä epävääryyttä". :D

        Epävääryys on vääryyden vastakohta.

        Vaa´at ovat selittämisen mestareita, mutta tää oli kyllä paras lukemani piiloluonnehdinta sille, että joku ei millään voi hyväksyä oikeutta.


      • epäpätevä
        "en voi... kirjoitti:

        ..millään hyväksyä epävääryyttä". :D

        Epävääryys on vääryyden vastakohta.

        Vaa´at ovat selittämisen mestareita, mutta tää oli kyllä paras lukemani piiloluonnehdinta sille, että joku ei millään voi hyväksyä oikeutta.

        tää oli just hauska juttu ;D


      • :)))
        "en voi... kirjoitti:

        ..millään hyväksyä epävääryyttä". :D

        Epävääryys on vääryyden vastakohta.

        Vaa´at ovat selittämisen mestareita, mutta tää oli kyllä paras lukemani piiloluonnehdinta sille, että joku ei millään voi hyväksyä oikeutta.

        Joku taisi yrittää ylittää oman vaakuusennätyksensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe