Kumpaan suosittelisit myyntipaikaksi Helsingissä? Minulla olisi myytäväksi vaatteita ja jotain sisustustavaraa. Hietsu on tietysti pieni riski säiden kannalta, mutta onko siellä parempi myynti?
Hietsun kirppis vai valtteri
3
1348
Vastaukset
- ilman muuta
Asiakasvirtaa on ainakin 20 x enemmän kuin Valtterissa. Jos hinta on kohdallaan, melkein kaikki ehjä/siisti tavara menee kaupaksi. Vermo on myös hyvä vaihtoehto jos Hietsun kaaos ahdistaa.
- SeAdonis
uusi ulkokirppis Espoonlahteen!! Lippulaivan pääoven edessä olevalle torialueelle.
- turisti_helsinki
ja käynti oli kyllä pettymys. onhan tietty mahdollista, että ns. "kiva kama" oli mennyt jo, sillä kävin torilla klo 13, mutta minä ihmettelen kyllä suuresti paikan vetovoimaisuutta.
hinnat pilvissä ja sit siellä oli sellaisia ihmehörhöjä myymässä esim. vanhoja helmiä (puuhelmet 15 e, hei haloo!!) ja vanhoja muotivaatteita, -kenkiä, jotka olis saanut hilata suoraan kierrätyskeskukseen.
no, päivä oli torstai. ehkä viikonloppuna on parempaa kamaa myynnissä ... pitänee joku sunnuntai pyörähtää katsomassa.
mielestäni paikka on vahvasti yli-hinnoiteltu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110