Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä autokoulusta ja sen opettajista?
Ajokoulutuskeskus Turku
11
2198
Vastaukset
- Kiki
DCP
- Henkilöautokortti
Miks huono? Viidakkorumpu kertoi halvasta hinnasta ja mukavista opettajista
- kaunis_1
asiakaspalvelu on hyvä nopea asiallinen kaikki toimi hyvin hieno auto on musta ja valkoista riittävästi autot
mun mielestä on paras autokoulu varsinais-suomen auotokulu - suomi24m
kyllä on ihan asialinen paikka toimiva ja nopea paras opettaja
Itse kävin juuri samaa autokoulua ja en ole eläessäni saanut niin huonoa kohtelua. Opettajani oli kyseisen autokoulun perustaja ja kyllä niin törkeää tekstiä tuli että ihmetyttää.. Harmittaa eniten että menin viel maksamaan moisesta! Joten jos kukaan ajattelee kyseiseen autokouluun menemistä en kyllä voi suositella muuta kun teoria opetusta, mutta siihen se jääkin... miettikää siis tarkkaa kannattaako maksaa vaikka hiemian enämmän hyvästä palvelusta.
- viiilma
white_angel kirjoitti:
Itse kävin juuri samaa autokoulua ja en ole eläessäni saanut niin huonoa kohtelua. Opettajani oli kyseisen autokoulun perustaja ja kyllä niin törkeää tekstiä tuli että ihmetyttää.. Harmittaa eniten että menin viel maksamaan moisesta! Joten jos kukaan ajattelee kyseiseen autokouluun menemistä en kyllä voi suositella muuta kun teoria opetusta, mutta siihen se jääkin... miettikää siis tarkkaa kannattaako maksaa vaikka hiemian enämmän hyvästä palvelusta.
mäkin käyn just tällä hetkellä samassa autokoulussa ja mä taas tykkään kovasti. Työntekijät aina vaan iloisella päällä ja ottaa huomioon kaikki oppilaat...miks et vaihtanu ajo-opea kun siihenkin on mahdollisuus??? multa ainakin kysyttiin kenen kanssa haluaisin ajoo ja valitsin itelleni naisopen.... kuulemma valmistunu vähän aikaa sit ja siit kyl huomaa et on viel niin innokas kun on vasta uusi alalla, mut siks tykkäänkin :)
viiilma kirjoitti:
mäkin käyn just tällä hetkellä samassa autokoulussa ja mä taas tykkään kovasti. Työntekijät aina vaan iloisella päällä ja ottaa huomioon kaikki oppilaat...miks et vaihtanu ajo-opea kun siihenkin on mahdollisuus??? multa ainakin kysyttiin kenen kanssa haluaisin ajoo ja valitsin itelleni naisopen.... kuulemma valmistunu vähän aikaa sit ja siit kyl huomaa et on viel niin innokas kun on vasta uusi alalla, mut siks tykkäänkin :)
Annettiinhan siinä alussa mahdolisuus valita, ja valitsinkin sen naisopettajan.. Sain kuitenkin tämän toisen. Aluksihan tämä kyseinen henkilö oli ihan ok, mutta loppu tunneista se touhu oli aika kettuilua! Minun mielestä se ei kuulu ajo-opettajan tehtäviin haukkua oppilasta maan rakoon edeltävä päivänä ennen inssiä ja pääsin meinaan ensimmäisellä kerralla inssistä läpi! ..että en nyt mikään ihan huono voi olla. Kyseinen ajo-opettaja myöskin käski moottoritiellä minun ajaa 150 km/h,, se on mielestäni vieläkin aika lailla kiellettyä, olisi meinaan kivat sakot tullu jos olisi poliisi nähnyt. Olen myös varma että jollen olisi itse painanut kaasua kyseinen opettaja olisi. Vieläkin harmittaa koko touhu vaikka kortti ollut pari kk...
- !
white_angel kirjoitti:
Annettiinhan siinä alussa mahdolisuus valita, ja valitsinkin sen naisopettajan.. Sain kuitenkin tämän toisen. Aluksihan tämä kyseinen henkilö oli ihan ok, mutta loppu tunneista se touhu oli aika kettuilua! Minun mielestä se ei kuulu ajo-opettajan tehtäviin haukkua oppilasta maan rakoon edeltävä päivänä ennen inssiä ja pääsin meinaan ensimmäisellä kerralla inssistä läpi! ..että en nyt mikään ihan huono voi olla. Kyseinen ajo-opettaja myöskin käski moottoritiellä minun ajaa 150 km/h,, se on mielestäni vieläkin aika lailla kiellettyä, olisi meinaan kivat sakot tullu jos olisi poliisi nähnyt. Olen myös varma että jollen olisi itse painanut kaasua kyseinen opettaja olisi. Vieläkin harmittaa koko touhu vaikka kortti ollut pari kk...
näemmä ainakin osaat ton liioittelemisen! :D :D :D
! kirjoitti:
näemmä ainakin osaat ton liioittelemisen! :D :D :D
Siis jos itte olisit maksanu 1000 e siitä että sua vaan jatkuvasti haukutaan, niin varmaan olis vähän samat fiilikset!
- mikko1991
white_angel kirjoitti:
Siis jos itte olisit maksanu 1000 e siitä että sua vaan jatkuvasti haukutaan, niin varmaan olis vähän samat fiilikset!
nyt on pakko ilmaista myös oma mielipiteeni kys. yrityksestä. henkilökunta kyl osaa erittäin hyvin hoitaa hommansa. Teoritunnit sopivina ajankohtina ja mul viel tarjottiin "yksityis" opetusta kun en meinannu päästä yhdelle tunnille pitkään aikaan, mut sit sainkin oman kalenterin järjestettyy. ajot sain aina itse päättää mihin aikaan ajoin. kortti tuli taskuu 2 kk, kun taas kaverini joka suorittaa toisessa koulussa korttia matelee siel vieläkin ja aloittanut koulunsa jo keväällä!
- Stefuk
mikko1991 kirjoitti:
nyt on pakko ilmaista myös oma mielipiteeni kys. yrityksestä. henkilökunta kyl osaa erittäin hyvin hoitaa hommansa. Teoritunnit sopivina ajankohtina ja mul viel tarjottiin "yksityis" opetusta kun en meinannu päästä yhdelle tunnille pitkään aikaan, mut sit sainkin oman kalenterin järjestettyy. ajot sain aina itse päättää mihin aikaan ajoin. kortti tuli taskuu 2 kk, kun taas kaverini joka suorittaa toisessa koulussa korttia matelee siel vieläkin ja aloittanut koulunsa jo keväällä!
Huono koulu, huono palvelu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803