Mua kiihottaa suunnattomasti ajatus, että joku uhkea nainen uhkaa leikata multa pallit saksilla. Onko kellään muulla muita vastaavia outoja fantasioita?
Pallit pois
10
2664
Vastaukset
- kalut pois
myös minulla on tämä fetissi. Stondis on sitä kovempi pitä enemmän puristaa.
Sen lisäksi ajatus siitä että vaimoni syöttäisi minulle hormooneja salaa vitamiineina saa kaluni innostumaan - ajatus salvamisesta
eli kuvittelen silloin, kun nainen himokkaasti ja ihanasti pehmeillä sormillaa tunnustelee kiveksiäni (mikä usein todella tuntuu taivaalliselta), että hän samalla ajattelee niiden poisleikkaamista. Erään naisen kanssa olen sellaisesta fantasiasta puhunut. Tuo nainen kuiski minulle hyväilyn aikana, että "ihanan kiihottavat nämä sinun munat, aijai kun ne ovatkin painavat ja lämpimät täynnä siementä... oikeastaa ne pitäisi leikata sinulta pois... seuraavalla kerralla se tehdäänkin, minä otan sinulta pois nämä ihanat killuttimet, että et pääse muita naisia panemaan" Kun nainen minulle tuollaisia juttelee, tunkeudin häneen, kullini on mielttömän kova ja nain häntä kiimaisesti. Pyydän naistani pitämään edelleen munistani eli palleista edelleen ihanasti kiinni, kun naiminen kiihtyy kohti orgasmia. On ääretön nautinto purkautua naiseen, kun tämä samalla pitelee kiveksistä eli munista ja toistelee fantasiaa "leikata pois minulta nuo kiihottavat kivekset".
- kiihottaa jollakin
tavalla fantasia munien poisleikkaamisesta. Se oli tietenkin äärettömän julmaa, mutta pelkkänä fantasiana se on aika himokas.
- kiihottavaa
sama homma. Mulla on kans ollu kauvan yhen muijan kaa yhteinen juttu se että se puhuu mulle tuhmia. Just tyyllin leikkaan sun pallit ja sit mulla alkaa kauhee sondis ja pokko päästä nussimaan heti tätä muijaa.
- fantasioista käsitellään
www.eunuch.org sivustolla. Kaikki jutut tosin englanniksi ja saksaksi.
- ruuna
Minulla on ollut jo vuosia unelma eetä minun pallit on poistettu. Kolmisen vuotta sitten minulle selvisi että se voisi olla mahdollista. Vuoden ajan selvitin kuinka sen voisi käytännössä toteuttaa ja pari vuotta sitten päätin että pallit saavat lähteä. Nyt olen ollut vuoden eunukki ja olen hyvin tyytyväinen.
- Anonyymi
Missä toimenpide tehtiin ja kuka teki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä toimenpide tehtiin ja kuka teki?
Muistakaa kommentoijat että silpominen, myös itsensä tarkoituksellinen silpominen, on rikos.
Se joka neuvoo tai muutoin auttaa rikoksen tekemisessä syyllistyy avunantoon ja on siis itsekin rikollinen.
Älkää siis vastatko näille sekopäille jotka haluavat silpoa itsensä, sillä syyllistytte siinä rikokseen.
Jos haluat itseltäsi pallit pois, käy lääkärissä kysymässä tekevätkö he sen. Sieltä saat kyllä apua.
- Anonyymi
Tuollainen toimenpide pitäisi suorittaa tietylle porukalle !!!
Noh... eipä mitään outoa ole ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062535
- 1061972
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee171834Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2031507Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41495Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991487Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1761079- 581001
- 64966
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126963