Olen joka suunnalta kuullut että ME olisi surkein Windows mitä on tehty, niin työkaverit kuin muutkin on sitä haukkuneet.
Mutta miksi? Mikä siinä on surkeaa? Mun vähäisillä ME-kokemuksillani en itse voi sanoa siitä juuta enkä jaata, Windowseista olen käyttänyt 95/98 paljon enemmän, XP ja 2000 hiukan, ME:tä vain ihan ohimennen eli en juuri ollenkaan.
Mikä ME:ssä mättää?
2
538
Vastaukset
- vitutusta kerrakseen
kone kaatui 98:lla kahden viikon välein. Eikä asia parantunut hiukkaakaan ME:llä. Eli aikaa meni enemmän ohjelmien uudelleen ajamiseen kuin tietsikan käyttämiseen. ME:ssäkin oli silloin sellainen vika, että se ei tehnyt järjestelmän palautuspistettä. Kuulemma jo vihdoin korjattu juttu.
XP Pro on toiminut huomattavasti luotettavammin. Ei ole kaatunut kun kaksi kertaa parin vuoden aikana. ME oli siinä mielessä mukava, että se oli melkein heti valmis käyttöön kun virran laittoi päälle. XP:ssä ehtii tehdä voileivät odottaessa. - ...
Itse olen käyttänyt ME:tä paljonkin, ja kyllä se ihan asiansa ajaa.
ME on käytännössä 98 uudempi työpöytä parempi USB-tuki ihan turha järjestelmän palautustoiminto. Lienee lähinnä makuasia, kumpi on parempi, 98 vai ME.
Windowsia on tavallaan kahta sarjaa: 95/98/ME ovat keskenään hyvin läheistä sukua, samoin NT/2000/XP. Eli vaikka kaikki Windowsit näyttävät suunnilleen samalta, konepellin alta esim. ME ja 2000 eroavat hyvinkin paljon.
ME:n vertaaminen esim. 2000:een on vähän epäreilua, kun 2000 on alunperinkin suunniteltu paljon vaativampaan käyttöön, vaikka molemmat julkaistiin samoihin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895