Mikä ja mitkä oireet?

Paula30

Voisiko joku tietävä immeinen kertoa mikä sairaus tämä on? Miten se ilmenee ja miten se vaikuttaa sairaan elämään? Tämä BED?

Itse olen 30vuotias työssäkäyvä nainen joka ahmii, ahmii, ajattelee ruokaa hetkittäin, suunnittelee mitä söisi suu kuolassa. Oksentelen mutta ahmin myös oksentamatta. En voi maistaa palaa herkkua sillä silloin minun on saatava enemmän ja aina vaan enemmän. Mikäli en ota, voin olla ilman.

2

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasta ongelmansa tajunnut

      Minä ahmin. Lappaan suuhuni vaan syömistä kunnes tulee niin täysi olo että tulee paha olo ja on mentävä oksentamaan että pystyy tekemään yhtään mitään. En haluaisi oksentaa ja aina sitä ei tarvikaan tehdä, jos pystyn lopettamaan ahmimisen ennen sitä täyttä oloa.

      Syön ison sipsipussin 20 minuutissa samalla kun luen tai katson tvtä. Joskus se ei edes tunnu missään. Joskus syön sipsipussin, pari munkkia, 1,5litraa limsaa ja vielä jotain muuta samalta istumalta.
      Usein pitää lähteä kauppaan erikseen ostamaan syömistä jos tuntuu siltä ,että kaapissa ei ole mitään tarpeeksi hyvää.
      Oln lihava ja haluaisin olla laihempi, mutta silti en oksenna tämän syyn takia. En haluaisi oksentaa koska tiedän että se huonontaa hiuksia, hampaita ja tekee muutenkin paljon tuhojaan. Olo on vana niin paha (fyysisesti) ,että on pakko käydä oksentamassa.

      Olen vasta nyt tajunnut, että tämä on ongelma. Oksentaminen on lisääntynyt tänä kesänä, kuten myös ahmiminen. Kerran söin yhdellä kerralla sipsipussin, salmiakkipussin, Frödinge mansikkakakun ja melkein 3 litraa limsaa. Välillä kävin oksentamassa ja jatkoin sitten vain syömistä. Tämän jälkeen tajusin että kaikki ei ole kunnossa. Kuulostaa hassulta, että vasta tuolloin tajusin, mutta ehkä sit äei vaan halua myöntää itselleen.

      Yritän nyt lopettaa hekkujen syönnin, koska oksennan usein vain sen jälkeen. En tiedä pitäisikö minun sitten käänytä ihan jonkun ammattilaisen puoleen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe