yhdessä yössä eroon mustapäistä!

honey_

pääsin yhdessä yössä eroon (paria lukuunottamatta) kaikista mustapäistä nenässäni! juju on tämä; laita yöksi nukkumaan mennessäsi hammastahnaa mustapäiden kohdalle (voi laittaa ihan hyvän kerroksen). en aamulla kiinnittänyt mustapäihin niin paljon huomiota vaan finneihin. mutta illalla hoksasin että mustapääni ovat poissa ja olo oli upea :) joten kokeile ihmeessä.

115

51854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf

      Sun tahna

      • honey_

        tahnani on Colgate Total. mut en tiedä onko merkillä tässä niin väliä


      • uhguhzuogh80u50
        honey_ kirjoitti:

        tahnani on Colgate Total. mut en tiedä onko merkillä tässä niin väliä

        Kannattaa laittaa valkaisevaa tahnaa niin se poistaa MUSTApäät :D :D LOL


      • nevaski

        ahaaa.. täytyypä ensi yöksi pistää hmmastahnat naamaan ja eikun untenmaille.
        tulin tälle sivustolle juuri kyselemään että miten saisi mustapäät pois KOTIKONSTEIN koska minulla ei tosiaankaan opiskelijana varaa mihinkään kosmetologeihin.. lisäksi: haluaisin kysyä: miksi minulle on tullut poskiin näppyjä (ei finnejä mutta sen tapaisia) kesän aikana. (olen mennyt ja kärsinyt finni-ajan) huomasin sen kun erosin silloisesta poikaystävästä. joten miten saan ne pois!?? (kotikonstein kiitos =) )

        kiitän tässä vaiheessa jo kaikkia auttavia ja vastanneita:)


      • voivat
        nevaski kirjoitti:

        ahaaa.. täytyypä ensi yöksi pistää hmmastahnat naamaan ja eikun untenmaille.
        tulin tälle sivustolle juuri kyselemään että miten saisi mustapäät pois KOTIKONSTEIN koska minulla ei tosiaankaan opiskelijana varaa mihinkään kosmetologeihin.. lisäksi: haluaisin kysyä: miksi minulle on tullut poskiin näppyjä (ei finnejä mutta sen tapaisia) kesän aikana. (olen mennyt ja kärsinyt finni-ajan) huomasin sen kun erosin silloisesta poikaystävästä. joten miten saan ne pois!?? (kotikonstein kiitos =) )

        kiitän tässä vaiheessa jo kaikkia auttavia ja vastanneita:)

        johtua kuivasta ihosta.Kokeile rasvata poskiasi.Itsellänikin oli näppylöitä poskissani, mutta kun rasvasin Aqualan L rasvalla n. parin kuukauden ajan (aluksi) niin näpyt katosivat.Nykyään rasvaan kyllä joka ilta ja aamu.

        Toivottavasti autoin ongelmassasi. :)


      • näppyihin tottunut
        nevaski kirjoitti:

        ahaaa.. täytyypä ensi yöksi pistää hmmastahnat naamaan ja eikun untenmaille.
        tulin tälle sivustolle juuri kyselemään että miten saisi mustapäät pois KOTIKONSTEIN koska minulla ei tosiaankaan opiskelijana varaa mihinkään kosmetologeihin.. lisäksi: haluaisin kysyä: miksi minulle on tullut poskiin näppyjä (ei finnejä mutta sen tapaisia) kesän aikana. (olen mennyt ja kärsinyt finni-ajan) huomasin sen kun erosin silloisesta poikaystävästä. joten miten saan ne pois!?? (kotikonstein kiitos =) )

        kiitän tässä vaiheessa jo kaikkia auttavia ja vastanneita:)

        Käytä puhdisaineita!! Ne ovat heppokäyttöisiä ja halpoja ja niitä saa ihan lähikaupoistakin! Minultakin lähti sen avulle heti. Ei muuta kuin kokeilemaan! :)


      • finni4
        näppyihin tottunut kirjoitti:

        Käytä puhdisaineita!! Ne ovat heppokäyttöisiä ja halpoja ja niitä saa ihan lähikaupoistakin! Minultakin lähti sen avulle heti. Ei muuta kuin kokeilemaan! :)

        No mä oon kyl kans kokeillu puhdistus aineit. Ne toimii mutta siin kestää. Ainakin mulla. Vinkki: älä pidä hiuksia finnien edessä.


      • ??????????????
        finni4 kirjoitti:

        No mä oon kyl kans kokeillu puhdistus aineit. Ne toimii mutta siin kestää. Ainakin mulla. Vinkki: älä pidä hiuksia finnien edessä.

        kauan suunnilleen kestää??


      • Kerropliis
        näppyihin tottunut kirjoitti:

        Käytä puhdisaineita!! Ne ovat heppokäyttöisiä ja halpoja ja niitä saa ihan lähikaupoistakin! Minultakin lähti sen avulle heti. Ei muuta kuin kokeilemaan! :)

        Mistä kaupasta sinä olet hankkinut niitä puhdistusaineita ja minkä nimisiä ne ovat?
        Koska minulla olisi käyttöä niille? :D


      • Hdfin12345
        nevaski kirjoitti:

        ahaaa.. täytyypä ensi yöksi pistää hmmastahnat naamaan ja eikun untenmaille.
        tulin tälle sivustolle juuri kyselemään että miten saisi mustapäät pois KOTIKONSTEIN koska minulla ei tosiaankaan opiskelijana varaa mihinkään kosmetologeihin.. lisäksi: haluaisin kysyä: miksi minulle on tullut poskiin näppyjä (ei finnejä mutta sen tapaisia) kesän aikana. (olen mennyt ja kärsinyt finni-ajan) huomasin sen kun erosin silloisesta poikaystävästä. joten miten saan ne pois!?? (kotikonstein kiitos =) )

        kiitän tässä vaiheessa jo kaikkia auttavia ja vastanneita:)

        Sinulla voi olla tressiä siitä että erositte, näpyt/finnit voi usein tulla siitä mutta itse olen käyttänyt näppyjen/finnien poistuun puhdistusvettä Nivealta ja rasvaa Dermosililtä!:-)


      • Anonyymi
        ?????????????? kirjoitti:

        kauan suunnilleen kestää??

        Niin minullakin aika kauan.


    • ainakaan mulla

      Pitihän se minunkin sitten kokeilla. Pyyhkäisin yöksi nenään huomattavan kerroksen pepsoodenttia. Aluksi kirvely oli varsin infernaalista ja jopa unessakin olin tahnat naamalla ja jotkut ivasivat.. Sitten aamulla pesemään, ja huokoset olivat edelleen tukossa. Tosin ei mulla mustapäitä ole, vaan ihan valkoista talipashaa.. Iho tuntui tosi kuivalta ja luulen että hammastahnassa voi olla joku ainesosa mikä kuivattaa pois rasvaa ja mustapäitä. Voishan tuota joskus kokeilla uudelleen, mutta jatkan säännöllistä Skinorenin käyttämistä ongelma-alueilla.

      • honey_

        eli siis kertokaa ihmeessä oliko tästä tahnajutusta mitään apua, kiitos! itseäni tämä ainakin auttoi..


      • Tehokas on

        Aiemmin pepsodentti ei juuri auttanyt. Ostin Dailyn fresh tahnaa ja laitoin yhden pahan tukkeutuneen vahatulpan päälle ja aamulla oli vain huokonen jäljellä! Se todella syö ja liuottaa rasvan!!


      • Jonsku^^
        honey_ kirjoitti:

        eli siis kertokaa ihmeessä oliko tästä tahnajutusta mitään apua, kiitos! itseäni tämä ainakin auttoi..

        Mulle se ei ainakaa auttanu, ku laitoin hammastahnaa illalla naamaan niin aamulla ku pesin sen hammastahnan pois niin kaikki mustapäät oli vielä tallella...(snif) Oisko jollakin joitaki muita kotikonsteja mustapäiden poistoon?? ;


      • näppyihin tottunut
        Jonsku^^ kirjoitti:

        Mulle se ei ainakaa auttanu, ku laitoin hammastahnaa illalla naamaan niin aamulla ku pesin sen hammastahnan pois niin kaikki mustapäät oli vielä tallella...(snif) Oisko jollakin joitaki muita kotikonsteja mustapäiden poistoon?? ;

        Kuorinta


      • kauh3
        Jonsku^^ kirjoitti:

        Mulle se ei ainakaa auttanu, ku laitoin hammastahnaa illalla naamaan niin aamulla ku pesin sen hammastahnan pois niin kaikki mustapäät oli vielä tallella...(snif) Oisko jollakin joitaki muita kotikonsteja mustapäiden poistoon?? ;

        Auttasko se jos koittas pari kertaa useemmin? >.


      • Mulla tepsii!
        honey_ kirjoitti:

        eli siis kertokaa ihmeessä oliko tästä tahnajutusta mitään apua, kiitos! itseäni tämä ainakin auttoi..

        Hammastahna kuivattaa ainakin tosi hyvin finnejä, mut ei kannata laittaa laajalle alueelle!


      • helppaaja

        siinä hammastahnassa pitää olla sellaista ainetta ko triklosaani, se saa näpyt pois


      • britale

    • tahnaa vaan

      Juu toi hammastahnajuttu toimii kyllä. pari yötä testasin ja toisen yön jälkeen mustapäät oli tiessään. vaimoki sano että hyvin pelittää. ja halapa ratkasu! suosittelen!

    • Inceptum

      Kyllä se vain toimii, ei se nyt yhdessä yössä ihan, mutta kolmena iltana olen kokeillut ja mustapäät ovat vähentyneet huomattavasti. Että kokelkaa ihmeessä.

      • 8))))))

        Mulla autto hunaja 8) siis nyt maanantaina aloin käyttää,et laitoin naamaan yöks hunajaa ja sit menin aamul pesee pois ja on auttanu jo tosi paljon.Mut mustapäät puristan vaa ja sit pesen naaman.Mut suosittelen tota hunajaa 8) se vaalentaa finnejä,pehmentää ihoa mut silti hoitaa sitä!Ja se on tosi hyvä oikeesti 8) siis itte oon vast 14v ja en usko et mul mkn akne on..mut en oo varma.

        Mut siis hunajaa vaan 8)


      • älä purista
        8)))))) kirjoitti:

        Mulla autto hunaja 8) siis nyt maanantaina aloin käyttää,et laitoin naamaan yöks hunajaa ja sit menin aamul pesee pois ja on auttanu jo tosi paljon.Mut mustapäät puristan vaa ja sit pesen naaman.Mut suosittelen tota hunajaa 8) se vaalentaa finnejä,pehmentää ihoa mut silti hoitaa sitä!Ja se on tosi hyvä oikeesti 8) siis itte oon vast 14v ja en usko et mul mkn akne on..mut en oo varma.

        Mut siis hunajaa vaan 8)

        Mä suosittelen että et puristais näppylöitä ainakaa likasil käsin ne voi tulehtuu


    • Finnejä vähemmäksi

      Kertokaapa nyt että minkäikäisiä olette ja minkälaiselle iholle olette tuota hammastahnaa laittaneet. Kun täällä olisi yli kaksikymppinen mies jolla finnejä on aikalaisen vähän nykyään mutta nenän mustapäät ovat sitkeästi jääneet paikoilleen. 14-vuotiaan tytön iholle on nimittäin yleensä aivan erilaiset hoito-ohjeet kuin parikymppiselle miehelle... kun tuo iho on aikalailla erilainen.

      Kiinnostaisi nimittäin kokeilla mutta en tiedä, tuntuu jotenkin hölmöltä mennä tyttöystävän viereen nukkumaan hammastahnat nenässä... sotkeentuu varmaan tyynyliinoihin yms...

      • 8)))))))

        siis onhan se tietty erilainen se iho,mut mul ei sotkeutunu tyynyliina ku laitoin pyyhkeen siihen päälle :D


      • epäonnistunut
        8))))))) kirjoitti:

        siis onhan se tietty erilainen se iho,mut mul ei sotkeutunu tyynyliina ku laitoin pyyhkeen siihen päälle :D

        Mää testasin,etä auttaako hammastahna,mutta mulla ainakaa se ei tuottanu tulosta :(


      • Jermukka

        Eipä niitä mustapäitä mahda mikään hammastaha yhdessä yössä viedä pois. En muutenkaan usko tuollaisiin yhdenyön ihmeparantumisiin aknen/ihon epäpuhtauksien suhteen. Mihin ne mustapäät muka sieltä nenästä häviäisi yhdessä yössä hammastahnan alta?

        Niin monentyyppisestä finnistä ja näppylästä ja hoidosta on tässä viidentoista vuoden aikana kokemusta, että en menisi vannomaan kuin Roaccutanin toimivuuteen mustapäiden lopulliseen pois saamiseen ja tämäkin ihan lukemieni kirjoitusten perusteella. Itse en ole Roaa kokeillut, mutta lähes kaikkea muuta.

        Varmaankin ihon puhdistus (mustapäiden puristaminen pois) säännöllisesti ja ahkera Basironin tms. käyttö voisi saada jonkinlaista tulosta itsellä aikaan, kun en halua mitään vahvoja Roa-kuureja syödä mustapäiden takia.


      • nnnaa
        Jermukka kirjoitti:

        Eipä niitä mustapäitä mahda mikään hammastaha yhdessä yössä viedä pois. En muutenkaan usko tuollaisiin yhdenyön ihmeparantumisiin aknen/ihon epäpuhtauksien suhteen. Mihin ne mustapäät muka sieltä nenästä häviäisi yhdessä yössä hammastahnan alta?

        Niin monentyyppisestä finnistä ja näppylästä ja hoidosta on tässä viidentoista vuoden aikana kokemusta, että en menisi vannomaan kuin Roaccutanin toimivuuteen mustapäiden lopulliseen pois saamiseen ja tämäkin ihan lukemieni kirjoitusten perusteella. Itse en ole Roaa kokeillut, mutta lähes kaikkea muuta.

        Varmaankin ihon puhdistus (mustapäiden puristaminen pois) säännöllisesti ja ahkera Basironin tms. käyttö voisi saada jonkinlaista tulosta itsellä aikaan, kun en halua mitään vahvoja Roa-kuureja syödä mustapäiden takia.

        Minunkin on vähän vaikea uskoa että hammastahna toimisi mustapäiden poistoon, kun eivät vartavasten mustapäiden poistoon tehdyt tuotteetkaan ole juuri auttaneet. Mutta jos jotakuta auttaa niin hyvä


      • plöörö
        Jermukka kirjoitti:

        Eipä niitä mustapäitä mahda mikään hammastaha yhdessä yössä viedä pois. En muutenkaan usko tuollaisiin yhdenyön ihmeparantumisiin aknen/ihon epäpuhtauksien suhteen. Mihin ne mustapäät muka sieltä nenästä häviäisi yhdessä yössä hammastahnan alta?

        Niin monentyyppisestä finnistä ja näppylästä ja hoidosta on tässä viidentoista vuoden aikana kokemusta, että en menisi vannomaan kuin Roaccutanin toimivuuteen mustapäiden lopulliseen pois saamiseen ja tämäkin ihan lukemieni kirjoitusten perusteella. Itse en ole Roaa kokeillut, mutta lähes kaikkea muuta.

        Varmaankin ihon puhdistus (mustapäiden puristaminen pois) säännöllisesti ja ahkera Basironin tms. käyttö voisi saada jonkinlaista tulosta itsellä aikaan, kun en halua mitään vahvoja Roa-kuureja syödä mustapäiden takia.

        Voihan se auttaakin, koska hammastahnassa on kuivattavia ainesosia. Se ikään kuin imee ihosta rasvan itseensä, eli mustapäät lähtee. If u know what I mean ...


      • awdawdfucker
        plöörö kirjoitti:

        Voihan se auttaakin, koska hammastahnassa on kuivattavia ainesosia. Se ikään kuin imee ihosta rasvan itseensä, eli mustapäät lähtee. If u know what I mean ...

        ELi siis suolan pitäisi toimia? Se kuivattaa..


    • elluliinah

      Hei kiitos vinkistä! pitääki ens yö kokeilla hammastahnaa et auttaako :) ja se hunajan laittaminenki kuulosti hyvältä, kyl täältä suomi24:stä vaa löytyy apua kaikkeen :))

    • sdsdgsdg4

      En huomannut mitään eroa, muuta kun että täytyi pestä typerännäköinen kuivunut tahna pois naamasta ennen aamupalaa.

      • Heleau

        En suosittele rasvaa näppylöihin esim. saunomisen jälkeen. Lisääntyy finnejä ja mustapäitä.


        ELI ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ IHO RASVAA FINNEIHIN TAI MUSTAPÄIHIN !!


      • kokenut!
        Heleau kirjoitti:

        En suosittele rasvaa näppylöihin esim. saunomisen jälkeen. Lisääntyy finnejä ja mustapäitä.


        ELI ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ IHO RASVAA FINNEIHIN TAI MUSTAPÄIHIN !!

        Olet väärässä! Kuivalle iholle juuri syntyy finnejä!


      • pööpaskapää
        Heleau kirjoitti:

        En suosittele rasvaa näppylöihin esim. saunomisen jälkeen. Lisääntyy finnejä ja mustapäitä.


        ELI ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ IHO RASVAA FINNEIHIN TAI MUSTAPÄIHIN !!

        entä akneen tarkoitettua rasvaa? -.-


      • kosteusvoide ei ole rasv
        Heleau kirjoitti:

        En suosittele rasvaa näppylöihin esim. saunomisen jälkeen. Lisääntyy finnejä ja mustapäitä.


        ELI ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ IHO RASVAA FINNEIHIN TAI MUSTAPÄIHIN !!

        Olet nyt kyl periaattessa vääräs. Ihohan periaatteessa rasvottuu sen takia että se on kuiva. Jos on näppyjä yms niin ensin huolellinen puhdistus jonka jälkeen KOSTEUSvoide eikä rasva! Eli periaatteessa olet myös oikeessa mutt et taida tajuta että rasva ja kosteusvoide on eri asia ;p


    • aikuinen teini

      enpä ole hammastahnaa kokeillut..mustapäitä, tai oikeestaan valkopäitä mitä lie on poskipäissä.
      mutta nyt kokeilen par'aikaa jeesusteippiä, jos se kerran poistaa syylätkin muutamassa päivässä niin miksei myös mustapäitäkin ja muita näppylöitä.

    • mikä avuksi?

      ostakaapas mustapäätarroja vaikka ihan tuon jesarin tilalle. niitten pitäisi kuulemma toimia, ite en ole kokeillut, kun en oo löytänyt niitä vielä. ja tuota hammastahnaa ja hunajaa vois kanssa kokeilla. mutta miten ihmeessä mustapäitä voi muka puristella pois? nehän on niin pieniä ja ei-ulkonevia, toisin kun finnit joita on helppo puristaa pois, eli näyttää siltä että ihon päällä on joku kalvo jonka alla mustapäitä on ja tulee kokoajan lisää-.- alkaa olla aika lailla harmaa nenä kohta. ja tietty meikin pesen heti pois kun vaan mahdollista ja kesällä en juurikaan meikkaa, sekä puhdistusaineita käytän mutta ei tunnu mikään auttavan. varmaan pitää varata aika jonnekkin ihotautilääkärille tai kosmetologille, vaikka kalliiksihan se tulee....

      • Ihan puristamalla

        Purista huvikseen ihoa niin huomaat kuinka nousee piikkiiä. btw nenää ei oikein kannata muutenkaan puristella. Saattaa olla nimittäin että saat hämähäkkiluomia! Mulla on yks ja siinä on ja pysyy. Eli kyseessä on finniä muistuttava läntti joka on ihon pintaan pullahtanut verisuoni joka EI HÄVIÄ ITSESTÄÄ!!!! Sen saa kyllä laserilla pois noin 250e hintaan......


      • näppyihin tottunut
        Ihan puristamalla kirjoitti:

        Purista huvikseen ihoa niin huomaat kuinka nousee piikkiiä. btw nenää ei oikein kannata muutenkaan puristella. Saattaa olla nimittäin että saat hämähäkkiluomia! Mulla on yks ja siinä on ja pysyy. Eli kyseessä on finniä muistuttava läntti joka on ihon pintaan pullahtanut verisuoni joka EI HÄVIÄ ITSESTÄÄ!!!! Sen saa kyllä laserilla pois noin 250e hintaan......

        Oon aik outsaideri ku en tiiä mikä on BTW-nenä! Joo eli voiko joku kertoo mikä se on??


      • Voihan btw-nenä
        näppyihin tottunut kirjoitti:

        Oon aik outsaideri ku en tiiä mikä on BTW-nenä! Joo eli voiko joku kertoo mikä se on??

        BTW on englannin kielinen lyhennys sanoista by the way. Tuossa lauseessa sen vois korvata vaikka sanalla "muuten." Eli btw-lyhenne ei liity mitenkään siihen nenään :D


    • sdrt

      mustapää tarrat ei ainakaan mulla ole toimineet, ja ne on tosi kalliita!

      • apuatarvitseva

        itse ostin mustapäätarroja ja hinta oli 5,55e, pakkauksessa oli muutamalle viikolle lappusia. ei ne mitenkään tehokkaita ollu mutta kyllä niihin aina jotain jäi


    • getridofblackheads

      mulla toimi mustapäätarrat ihan hyvin (:
      ja yks minkä oon todennu ainaki itelläni toimivaks jossain määrin on sellanen kikka että sekottaa ruokasoodasta ja sitruunamehusta sellasen tahnan ja levittää siihen missä niitä mustapäitä on (mulla se on nenä) ja antaa olla n. 15 min tai sen aikaa että kuivuu. sitten kun pesee sitä pois niin kostuttaa vähän ensiks sitä tahnaa ja sitten hieroo sitä siinä vähäsen ja huuhtelee pois.

    • kärsimätön

      toimiiko toi hammastahna?.Alkaa ärsyttää pikkuhiljaa nää mustapäät :--(

    • 2 helpointa (ja halvinta) tapaa on laittaa 1tls hunajaa, papaya ja 1 tls sitruuna mehua teharissa ja pitää naamalla 20 minsaa ja pestä pois. toimii... ja on vielä hyvääkin.

      toinen on että laita kippoon kourallinen merisuoraa/suolaa ja kaada mukaan oliiviöljyä sekoittaen niin että tulee sellainen rasva tai mössö koostumus ja naaman normi huuhtomisen ja kuivaamisen jälkeen pidä 15 minsaa ja huuhdo.

      ei toimi kerrasta mutta kyllä sen koskemalla ainakin oman kokemuksen puolesta toimii.

    • A_nni

      Kokeilin yhtenä iltana kananmunaa. Se toimi ihan hyvin! Nenä tuntui vain aika kireältä. Eli vatkasin yhden kananmunan ja levitin sitä sormillä nenälleni. Annoin vaikuttaa 5 min ja sitten pesin vedellä pois. Seuraavana aamuna oli vähemmän mustapäitä :)

    • nininini

      hammastahnaa olen kokeillut ja toimii ainakin finneihin, kuihtuu ja katoaa :) JA ÄLKÄÄ PURISTELKO NENÄÄ SE EI OLE ENÄÄ SITTEN YHTÄÄN KIVAA KUN NENÄ TURPOAA JA PUNOTTA KAUNIISTI, KOKEMUSTA ON, HUONOJA KOKEMUKSIA!!!!

    • facepalm123

      Luin joltain palstalta ohjeita kasvojen puhdistukseen ja kokeilin: 1) pese kasvot kylmällä tai KUUmalla vedellä 2) levitä märälle iholle kasvorasva (itselläni todella hyvä dove creme) 3) hiero kasvoihin sokeria MINULTA KATOSI PALJON MUSTAPÄITÄ KUN TÄMÄN TEIN JA IHO OLI MUKAVAN PEHMOINEN :)

    • utii

      Mustapää tarrat voivat toimia jos kyseiset pirulaiset eivät ole kovin tiukassa, itselläni mustapäät ovat pesiytyneet niin syvälle ihoon, etteivät ne tartu, jos edes kuopistaan tarraan ylettyvät. Hammastahna tehoaa kyllä finneihin, mutta mustapäihin en ole kokeillut, voisinpas ottaa neuvosta vaarin !

    • hihihihihihihihi

      Minulla lähti mustapäät nenästä Acnicyl voiteella jota saa apteekeista. Ostin sen otsassa oleville finneille mutta ei tehonnut niihin. Sitten päätin kokeilla nenään ja mustapäät vähän niinkuin nousivat ylös ! :D kuulostaa oudolta, mutta kokeilkaa!

    • Elii..?

      Eli siis miten ne saa pois?
      Kaikki noi neuvot oli ihan perseest -.-"

      • Sori toi aikasempi

        Ja jatkoo toho aikasempaa viestiini et :
        Mul on mustapäit nenäs eikä ne MILLÄÄN POIS!!!
        Auttaakkkkaaaa plliiis! :'


    • blacknose

      kaikki kokeiltu seur nakkikioskin eteen vittuilee jos vaikka joku löis nenän solmuun ja lähtis samalla mustapäät

    • Tiina_88

      Mun tietääkseni mustapäitä ei ikinä kannattaisi puristaa pois itse. Ja hammastahnaa ei todellakaan kuuluisi naamalle laittaa! Bionilla ainakin on sellaista mustapäitä sulattavaa ainetta joka on mun mielestä toiminut tosi hyvin. Parin viikon käytön jälkeen mulla ei ollu mustapäistä tietoakaan otsassa tai nenällä. Itse tilaan täältä www.vitobeauty.fi , suosittelen kyllä kokeilemaan jos mustapäät ovat vaivana.

    • black...

      hmmph.. minä ainakin kokeilin eile yöllä laittaa nenuu tuota hammastahnaa.. ja tättärätää.. aamulla oli IHAN OIKEASTI kadonnut mustapäitä! aion tehdä näin myös ensi yönä ;) kiitos todella paljon vinkeistä! niin ja laitoin myös rasvaa poskiin kun on ollut sellaista ´´finnimäistä´´ punoitusta ja heti ihokin tuntu paljo kivemmalta kunnei ollu kuiva. suosittelen!!

    • jonkinlainen auttaja

      kokeilkaa hyvät ihmiset sitä euroopan ykköstä jota on mainostettu teeveessä se garnier muhun se ainakin toimii älkää ikinä kokeilko hammastahnaa se pahentaa vaan joskus voitte huomata että hammastahna ei todellakaan auta mihinkään ja muuten black sinuna menisin lääkärin puheille ennen ku käytät jotai hammastahnaa lääkäri ei ainakaan suosittelis sitä..

    • finninaaama

      Käytin yves rocherilta saamiani finnilaastareita, jotka laitetaan yön yli. Finnit olivat pienentyneet yössä huomattavasti ja jotkut jopa kadonneet. Suosittelen!

    • toimii varmasti

      Bionilla on täsmähoitoaine mustapäille, mulla ainakin tehosi tosi hyvin. Ja sairaan riittosaa.

    • Goodtoknow

      Veden juonti ja kasvojen kosteustasapainon ylläpitäminen ehkäisee mustapäitä sekä finnejä... :)

      • äh suututtaa

        Joo, ja hyvä mieli.... Voi että ottaa päähän tällaset typerät alkeisneuvot kun on kärsinyt ongelmasta vuosia ja koittanut kaikkea. Sun mielestä depressioonkin varmaan auttaa se kun ottaa itteään niskasta kiinni ja lähtee lenkille... Prkle.


      • No just niin..
        äh suututtaa kirjoitti:

        Joo, ja hyvä mieli.... Voi että ottaa päähän tällaset typerät alkeisneuvot kun on kärsinyt ongelmasta vuosia ja koittanut kaikkea. Sun mielestä depressioonkin varmaan auttaa se kun ottaa itteään niskasta kiinni ja lähtee lenkille... Prkle.

        Samaa mieltä näin vittu 2 vuotta vaan jälkeenpäin.. perkele nyt jotain muutakin kun 14 vuotiaiden hammastahnapaskaa koska toiset täällä haluais tietää oikeasti toimivia kikkoja = pysyvästi toumivia! Ei tässä joka yö hammastahnat naamalla tulis mieleen nukkua ja tuskin tekee hyvää ihollekaan.


    • finnitÖn

      yksi ystävä kertoi kokeilleensa sellaista "naamiota" johon tulee yksinkertaisesti kuivahiivaa ja siihen sen verran vettä että mömmön saa levitettyä naamaan. Sen antaa olla niin kauan että kuivuu naamaan ja kovettuu ja sitten lämpimällä vedellä kevyesti hieroen pesee pois. Ei toimi yhdellä kerralla mutta muutaman päivän jälkeen finnit ja mustapäät vähenivät huomattavasti. Itse en ole kokeillut koska olen niitä onnekkaita joilla hyvä iho luonnostaan.. olen 27 vuotias ja elämäni aikana kärsinyt finneistä tasan yhden kesän jolloin kuukautiset alkoivat, muuten olen saanut nauttia finnittömästä ja mustapäättömästä ihosta :)

    • :)))))))))))))

      laittakaa sellasta perus liimaa ei semmosta puikkoliimaa vaan sellasta valkosta litkuu ja sit sitä laittakaa naamaa tai siihe mustapää ongelma kohtaan ja sit oottakaa et se kuivii ja sitten repikää se kuiva liimakohta (y)

    • kyllä

      itsekkin olen laittannut kaikenmaailman finnehin tuota haammastahnaa ja kyllä ne aamulla olivat pienenpiä mutta yksi asia pitää muistaa hammastahna kuivattaa
      ihan älysti ihoa joten sen jälkeen ehdottmasti rasvaa iholle ettei kuivu lisää koska jos iho kuivuu lisää niin silloin vasta finnejä tuleekin elikkä muistakaa
      rasvatkaa ihoanne aamuin ja illoin

    • Miisakisu

      bionin blackhead controller auttaa mustapäihin.. Suurin osa haalentunut kokonaan pois ja ehkässyt myös finnejen tulemista, kun laittanut ajoissa "alun" päälle

    • Saanaas

      Oon huomannu että myös ihon hyvä kosteutus ja veden juonti on auttanut mustapäiden lähtemisessä :)

    • arvaa kuka ;)

      No itse kyllä menin pesuhuoneeseen ja laitoin saippuaa nenänpäähän (omistan valitettavasti musta päitä siellä..)
      ja annoin kuivua , noin 7minuutin jälkeen tunsin kirvelyä nenän päässäni. Odotin silti vielä 3minuuttia.. Ja pesin saippuan hyvin pois, sen jälkeen levitin hellän rasva-kerroksen nenänipäälle, ja seuraavana aamuna en "omistanut " enää mustapäitä. Kokeilkaa ihmeessä!

      • No auttipa paljon

        Voisit samalla kertoa että mitä saippuaa käytit -.-


    • Tiedoksvaan..

      Saippuan käyttäminen kuivattaa kasvojen herkkää ihoa entisestään, joka lisää taas mustapäiden syntymistä. Mitä pintakuivempi iho, sitä enemmän mustapäitä ja tukkeutumia.

      • no enpä tiedä

        Tästäkin voi olla monta mieltä. Lääkäreiden määräämät geelit ja voiteet, kuten myös apteekkien vastaavat tuotteet nimenomaan kuivattavat ihoa niin, että se alkaa hilseilemään. Jos näin ei käy, ei iho parane.
        Saippuoitakin on monenlaisia. Itse käytän Inkuton mustaa saippuaa eikä se kuivata. Pesen sillä myös hiukset. Aineksinä kaakaopuun kuoren tuhkaa ja kookosöljyä, ei muuta. Mustapäitä se ei ole poistanut, mutta eipä ole niitä lisännytkään.


    • niu3

      Mulla on siniustä tahnaa haittaakohan se?

    • mie vaa=))

      mistä niitä mustapää lappuja saa?? ku mua häiritsee noi täplät tos nenän pielessä... ja ootteko koskaa kokeillu sitä että otatte liivate lehen ja maitoo ja laitatte sen mikroo?

    • pööpööpöö

      NÄKÖJÄÄ SE RIIPPUU TÄYSIN HAMMASTAHNAMERKISTÄ

    • mer2

      onko väliä minkä merkkistä hammastahnaa tai saippuaa kokeilee? pepsodenttiä jotkut on tainnu kokeilla ja se on näköjään tepsynyt...

    • skiah

      Käytä mikrossa vajaa 10s semmonen sörsseli jossa on 1tl liivatejauhetta ja reilut 1tl maitoa. Sitten levitä mustapäiden päälle ja anna kuivua ja kovettua n. 15-20min → aivan järjettömän pahanhajuista mutta toimii huippuhyvin. (8

    • semmosta12

      nää tiedän kaikki neuvot on aika ristiriitasia aina tulee seuraavaks kommentti joka kumoaa edellisen

    • Vihdoin löyty!

      Epätoivosena kokeillu kaikennäkösiä voiteita ja kotikonsteja mustapäihin aina pari päivää kerrallaan. Viimesin mitä testasin oli olympia sulatejuusto -> pari yötä ja mustapäät selkeesti vähentyny ja pehmee iho.

      • hahhh

        Sulatejuusto..? Miten epätoivosta sakkia :D


    • johan4

      voi jumalauta teidän kanssa ei hammastahna auta koska se imee rasvan pois. Sehän tarkottais sitä että ihosi kuivuisi entisestään joten mustapäiden tulpat erittäis rasvaa enemmän vain yrittäen estää ihon kuivumista...

    • malttia kokeiluihin

      Eikä hammastahnaa ole tarkoitettu pitkäaikaiseen ihokosketukseen
      pahimmassa tapauksessa tuloksena on paha atoopinen ihottuma mikä
      voi jatkua loppuelämän ja siihen verrattuna pari mustapäätä on leikkiä.
      Eikä hammastahnan valmistajia varmaan vastuussa voi pitää vääränlaisen käytön aiheuttamasta soluvauriosta ja ihosyövästa.

    • HAVA-RAVA

      Ite tappelen kanssa mustapäiden kanssa, ja vaikka kuinka tekisi mieli puristella niin en puristele. Miksi? Koska sitten vanhempana tulee sellaset kunnon kraaterit iholle, kuten mun äidilläni on.

      Ite oon todennut näiden auttavan mun naamani kanssa. Ennen kun täytin 18, niin käytin ACO Face young-sarjan (http://www.aconordic.fi/kasvot/face_young.aspx) puhdistusainetta ja kasvovettä aamuin illoin. Apteekista saa, eikä maksa maltaita :)

      Nyt kun oon 18 täyttänyt, ja tuo ei enää tuntunut tepsivän niin ostin apteekista taasen Neutrogena Pink Grapefruit naamanpesuaineen (http://www.apteekkituotteet.fi/WebRoot/Euran/Shops/Eura/4FF9/9F81/5A88/6012/D2F7/0A28/1050/615C/pg_facial_wash_small.jpg) ja ACO Spotless-sarjan kasvoveden (http://www.aconordic.fi/products/4846/21506/21394/19230/aco-spotless-daily-purifying-toner.aspx). Nää kyllä tepsii nyt tän hetkiselle iholle.

      Lisäksi käytän kerran viikossa samaisen spotless sarjan kasvonaamiota: http://www.aconordic.fi/products/5219/21506/21394/19230/aco-spotless-purifying-2-in-1-mud-cleanser_mask.aspx ja silloin tällöin tuleviin näppyihin käytän yöksi laitettavaa mössöä: http://www.aconordic.fi/products/5220/21506/21394/19230/aco-spotless-overnight-spot-treatment.aspx

      Käytän myös Lumenen turvenaamiota 1-2 kertaa viikossa: http://sokos.s-verkkokauppa.fi/wcsstore/SOK_StorefrontAssetStore/images/product/iso/6412600800623.jpg

      Oon todennut, että nuo kaikki yhdistettynä toimivat hyvin, ja on finnit sekä mustapäät vähentyneet.

      Lisäksi, koska mun naama on pintarasvainen, niin en pysty käyttämään moniakaan Suomesta löytyviä kasvovoiteita, joten tilasin viime syksynä Koreasta naamavoiteen, joka sisältää 92% Aloe Vera-geeliä: http://dm-asset.s3-ap-southeast-1.amazonaws.com/Img/Deals/6984/image007.jpg Maksoi n. 15 euroa purkki ja nyt on puolet mennyt. Eli on todella riittoisaa tavaraa. Tätä käytän myös sillon tällöin hiuksiinkin, jos tarvii föönata.

    • errwwq

      Just juu,tuollaisen määrän kemikaaleja ostettuasi ihmettelet
      että miksei ne minua auta vaikka jotain kirjoittajaa (ehkä) auttoi...??
      Ja rahaa meni taas satoja euroja,.
      Käykää asiaatuntevan ihotautilääkärin juttusilla niin saat oikeat lääkkeet
      eikä tarvitse kokeilla tuhansia erilaisia aineita ja pettyä joka kerta.

    • :))

      Moi, taitaa tulla nää mun vinkit vähän myöhäs mutta kuitenkin hammstahna auttaa ainakin mulla enemmän finneihin varsinkin niihin jossa on valkonen pää koska se kuivattaa sen, ruokasoodaa ja vettä kokeilin kerran mutta en nähnyt ainakaan heti muutosta nenässä. Mulle on auttanu aika hyvin vaan aamuin ja illoin clearasilillä pesu ja kosteusvoide ei vartalorasva koska se on paksumpaa ja tukkii ihohuokoset ja joskus laitan hunajaa ja kanelia sekotettuna naaamaan. En suosittele puristelemaan finnejä tai mustapäitä ellei ole varma tuleeko mitään ulos koska kokemuksella voin sanoa että pitkillä kynsillä tulee haavoja ja mustelmia.. Haluisin kyl kokeilla myös noita tarroja auttaisko ne, löytyykö niitä peruskaupasta ja hintaluokka? Niin ja seki et jos on nuori ja käyttää paljon meikkivoidetta kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja ennen oli finnisempi iho mut si vaihdoin mwikkivoidetta ja autto jo parissa päivässä:)

    • dkfdlf

      Käykö erioil kasvorasvaksi? minulla on paljon nenän reunoilla mustapäitä joka on ärsyttävää... joskus oon puristanu mutta ne vaan tulehtu :( nyt jätän ne rauhaan mutta koklaan hammastahnaa :)

    • asdfg -.-

      autttakaaahh ! mul on ihan kamalasti finnejä enkä saa niitä millää pois! pesen joka ilta kasvot sellasel puhdistusgeelil ja ainaki 2 viiko välei laitan jonku kasvonaamion, mut siltikkää nää finnit ei vaan lähe pois ! alkaa ärsyttää jo! et onks jotai hyvää KOTIkonstii jol saa nää pois?

    • loveevol

      mulla on nenän päällä ihan kuin rivittäin koko nenä täynnä musta päitä :( ja ne on aika ärsyttäviä lähteekö ne oikiasti tolla hammastahnalla ja uskltaako sitä kokeilla kun on atoppinen iho???

      • Jäätelöu

        Sama.Mutta tykkään neutrogenan visibly clear blackhead elimimating kasvovedestä.Hammastahnaa taidankin kokeilla ja hunajaa.
        (niin ja mutten kasvovesi( siis toi ) haisee joltain miesten hajuvedeltä xD)
        Kiva!


    • ------

      En kyllä suosittele hammastahnaa. Se vain kuivattaa ihoa.

    • 13-v tyttö

      Ei kannata laittaa hammastahnaa ihoon koska se kuivattaa ihoa ja se ei ole hyväksi. Kannattaa käyttää puhdistus aineita ja olla kärsivällinen eihän näppylät ihan yhdessä yössä lähe. Tiesitkö miten voi ehkäistä finnien tuleemista? Kastelet kasvosi joka aamu kylmällä vedellä,käytät puhdistus aineita,juot paljon vettä ja syöt terveellisesti,urheilet eipä tässä muuta tule mieleen.... Toivottavasti olin avuksi:)

    • hepo78

      Hammastahna kuivattaa ihoa ja ärsyttää, koska monissa hammastahnoissa on tuota solidum laurum sulfataattia. Solidum laurum sulfataatti on pääraaka-aine nestesaippuassa ja shampoissa ja on siksi monen atooppisen ihottuman syy. Hammastahnassa Solidum laurum sulfataatti aiheuttaa monille aftoja ja ientulehdusta.

    • Testataan23v

      Jos kerran näin monella on toiminut, niin taidanpa minäkin kokeilla:)
      Vanha keskustelu, mutta nostan tämän nyt esiin koska tosi moni tarvitsee tätä neuvoa!;)

    • kokeilen2

      Jos tämä toimii olen ikuisesti kiitollinen :D!! :)

      • hammastahnaa!!

        Mite se tahna ees pysyy nenässä yön ajan? Ite ainaki hyörin ja pyörin yön aikana jote onko mitenkää mahollista suojata nenä että tahna pysyy?


      • tyttönen;)
        hammastahnaa!! kirjoitti:

        Mite se tahna ees pysyy nenässä yön ajan? Ite ainaki hyörin ja pyörin yön aikana jote onko mitenkää mahollista suojata nenä että tahna pysyy?

        hammastahna kuivuu n.15 minuutissa.;)


      • no ööö...
        hammastahnaa!! kirjoitti:

        Mite se tahna ees pysyy nenässä yön ajan? Ite ainaki hyörin ja pyörin yön aikana jote onko mitenkää mahollista suojata nenä että tahna pysyy?

        Köytä ittes sänkyyn kiinni niin eiköhän pyöriminen lopu

        ens yö menee hammastahnat nenäs :b


    • Finni-Fanni

      Onhan tuota hammastahnaa kokeiltu joskun nuoruudessa. Ei sillä mitkään mustapäät lähde, mutta kuivattaahan se finnejä paikallisesti käytettynä. Itse olen kärsinyt mustapäistä koko ikäni. Ja kärsin vieläkin, ikääkin on jo 58. Että silleen. Pakko puristella kerran viikossa, muuten olisin liian törsysen näköinen. Olen käyttänyt elämäni aikana melkoisen summan ihooni, lähes tuloksetta. Teen kerran viikossa perusteelliset ihomatojan puristelut puhtaaseen naamaan, mielellään höyrytettyyn. Putsaan pärstän aina ennen ja jälkeen puristelun Neon-Amiseptillä. En koskaan puristele paljain sormin, vaan kierrän etusormen ympäroille yleensä vessapaperitupot tai kasvopaperitupot. Neon-Amiseptillä käsittelyn jälkeen iho on kyllä tulipunainen, mutta aamulla iho on taas hyvä. Ja käytän Ammiseptia sitten reilusti. Pyyhin useamman kerran aina vaihtaen puhtaan pumpulitupon.Tämä konsti sopii minulle hyvin, mutta eihän se välttämättä sovi aina kaikille. Ihotyyppini on seborrea sicca, eli ohut ja rasvainen.

    • kehveli14
      • Jahas..

        Ja mikähän sivu tääkin olevinaan on? Oon huomannu tällä palstalla ainoastaan yhden hyvän vastauksen yli 50v henkilöltä joka antiseptillä putsaa naaman ja puristelee paholaiset pois. Muuten pelkkää pask** täällä noi 14v. kersojen vastaukset hammastahnasta. Karu totuus se on mutta jos ihoon noita perkeleitä tuppaa tuleen niin ne ennemmin päättää koska on tullakseen kun sinä ite. Niitä pitää sitten hygienia-asiat muistaen ite deletoida pärstävärkistä tai ei ne siitä mihkää lähe. Voi vähän ehkä? vaikuttaa niiden määrääb säännösillä kasvopesulla, oikeita ainesosia sisältävillä tuotteilla ja kosteutuksella. Muuten tunkekaa ne hammastahnanne hanuriin ja lopettakaa se teineily täällä vitun pellet. Toivottavasti nyt joku pari vuotta vanhempana lukee kirjotuksiaan täällö ja häoee silmät päästään.
        Muttq joo, jos joku keksii hyvän konstin noista vittupäistä päästä eroon niin kertokaa ihmeessä, ei enää hammastahnapaskaa kiitti.


    • auttaa

      Aspiriinista naamio, salisyyli puhistaa syvältä. Sitten on hunaja, luonnon oma"antibiootti/desinfioija". Varsinkin yhdessä tuju puhdistus pakkaus! Siis tietysto ensin salisyylinaamio ja sitten hunajanaamio.

    • HäpeenNaamaani

      Mulla on otsassa vähän finnejä ja nenän ympärillä mustapäitä ja ihan punaiset nenän ympärykset. Oisko jollain jotain neuvoja tohon et miten ne sais pois. Kiitos jo etukäteen :)

      • Piupaupau

        Jo Aiemmin todettu kikka: 1rkl maitoa lämpimäksi ja siihen liotin yhden liivatelehden. Puhtaalla meikkisiveltimellä levitin seoksen nenään ja otsaan (jossa minulla siis eniten mustapäitä) ja annoin kuivua n. 15min. Sen jälkeen reunoilta irroitus ja repäisy! Johan tarttui paljon mustapäitä naamioon ja iho oli ihanan sileä! Ensi kerralla täytyy koittaa naamiota saunan jälkeen kun ihohuokoset ovat avoinna kunnolla.


      • blurredlines1
        Piupaupau kirjoitti:

        Jo Aiemmin todettu kikka: 1rkl maitoa lämpimäksi ja siihen liotin yhden liivatelehden. Puhtaalla meikkisiveltimellä levitin seoksen nenään ja otsaan (jossa minulla siis eniten mustapäitä) ja annoin kuivua n. 15min. Sen jälkeen reunoilta irroitus ja repäisy! Johan tarttui paljon mustapäitä naamioon ja iho oli ihanan sileä! Ensi kerralla täytyy koittaa naamiota saunan jälkeen kun ihohuokoset ovat avoinna kunnolla.

        Kuulostaapa hauskalta - pakko kokeilla :D kunnon niksipirkka!


    • blurredlines1

      Onko jollain kokemusta tästä bionin tuotteesta, jota on parissa lehdessäkin hehkutettu? löysin ainakin täältä esimerkin http://www.vitobeauty.fi/product/9/blackheadwhitehead-controller

      Ite oon taistellut monta vuotta nimeomaan mustapäitä vastaan, mitään finnejä mulla ei kyllä hirveesti esiinny. Ja ehkä suurempana ongelmana toooosi suurentuneet ihohuokoset, jotka on läheltä katottuna kyllä kamalan näköset.. :(

      Jos jollain on kokemusta tosta tuotteesta et auttaako oikeesti, niin kuulisin mielelläni

    • anonyymi7

      Mustapäät ei lähde pois muulla tavalla kun käymällä kosmetologilla. Itse olin siellä kerran ihonpuhdistuksessa ja täti sanoi että vaikka mainokset mitä lupailevat, mustapäät eivät lähde pois kuin puristamalla. Kaiken maailman voiteet sun muut vaan peittää ne mustapäät, mutta ne jää ihon alle, ei lähde pois.

    • Homoheikki

      Ite oon kokeillu kaikenlaisii konstei mustapäihi tai finneihi mut mikää ei oo auttanu hirveest paitsi avenen naamanpuhistus geeli on vähentäny finnei ja rauhottanu samal

    • Minä12344

      Kirveli aivan hirveästi

    • mustapäätulos

      Yöksi kasvoihin jäänyt sperma poisti mustapäät ja muutti ihon tasaisen nuorekkaaksi.

    • Anonyymi

      Sis mun naama on täynä mustapäitä eikä nyt oo oikee varaa mihinkäää niin AUTTAKAA MUA

    • Anonyymi

      Niskassa sitkeä mustapää jo vuosia, hammastahna?

    • Anonyymi

      Kaikki oon ite puristellut pois. Mukavasti puskee ylös kuin todella matoja tulisi ulos.

      • Anonyymi

        Salaisuus on siinä että puristus on aloitettava tapeeksi madon alapuolelta ettet purista sitä entistä syvemmälle jolloin et saa sitä ulos ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe