Näinhän se on menny jo 15 vuota -mennään anoppilaan grillaamaan ja kuunnellaa appiukon ja anopin tylsiä juttuja -vaimo ja lapset sinne haluaa en minä, olisin mieluummin jossain festareilla tai leirintä alueella viettämässä railakasta keskikesän juhlaa!
Mutta ei ..näin ne juhannukkset vaan menee vuosi toisensa perään ja kohta ollaan sitte jo vanhuksia ja katkeroituneita kunnes kirstun kansi kiinni kolahtaa! Kyllä on sitten tylsää...voi sitä nuoruutta ja meininkiä silloin osasi vielä nauttia elämästä.
Tylsistyneenä anoppilassa
5
959
Vastaukset
- kehiin!
No vaihtakaa välillä suunnitelmia. Sano eukolles, että eikö kerranki voitais lähteä johonkin mökkeilemään. Vaihtelu virkistää, ja tietää just miten kämästä on kitkuttaa jossain anoppilassa kun muut reissaa ja juhlii.
- frage
ihmeessä menet sinne,ehdota nyt vaimolles jotain muuta viekää vaikka lapset sinne anoppilaan,ellei vaimo halua niin lähdet yksin,taidat olla tossun alla.
- sun kanssas
Sano akalle ja kakaroolle, että painuvat yksin sinne anoppilaan. Mene itse sinne minne haluat, vaikka festareille tai indokiinaan:) Ei kai nyt joka vuosi aikuinen mies voi jussiaan pilata tommoisella. Ja jos akka alkaa kiekumaan niin anna kiekua. Pidä kerrankin oma juhannus. Joohan.
Toivoo nainen joka ei ymmärrä moista.- Surkimus
Jos sen teen pelkään että saan viettää jatkossa kaikki juhlapyhät ja arkipäivät itekseni..en arvaa sanoa vaikka mieli tekisi..kärsin osani nöyrsti ja avaudun täällä.Paska elämä...
- sun kanssas
Surkimus kirjoitti:
Jos sen teen pelkään että saan viettää jatkossa kaikki juhlapyhät ja arkipäivät itekseni..en arvaa sanoa vaikka mieli tekisi..kärsin osani nöyrsti ja avaudun täällä.Paska elämä...
No eikö asiasta edes voi keskustella sivistyneesti? Sanoisit että josko tänä juhannuksena tehtäisi jotain muuta. Tai lyhentäisitte sitä vierailuaikaa sinne anoppilaan. Tai jotain. Ihanko oikeesti olet niin akan talutettavissa ettet uskalla sanoa??????? Ei taida teillä sit se parisuhde olla muutenkaan kovin hyvissä kantimissa, jos pelkäät joutuvasi olemaan yksin, jos sanot mielipiteesi. Ei ymmärrä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221