Karhunkierros

Aino25

Onko karhunkierroksella paljon laavuja matkan varrella? Omasta kartassani näkyy ainoastaan autiotuvat.

3

1790

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

Itse kiersin tuon läpi tuossa vuosituhannen alussa, eli aikaa on... Tuolloin reitille osui muistaakseni vain yksi laavu, mutta parin kilometrin koukkauksella olisi osunut vielä ainakin pari-kolme lisää.

Kannattaa kyllä hommata kartta josta nuokin näkee, ainakin kierroksen päistä löytyy varmasti. Helpottaa huomattavasti niiden laavujen löytämistä. :)

Itse yövyimme ensimmäisen yön teltassa, toisen autiotuvassa ja kolmannen laavussa. Yöt olivat ainakin tuolloin (juhannuksen jälkeen) varsin viileitä, taisi olla 4 astetta minimissä, ja laavussa tuli pikkasen viileä jos ei ollut nuotiota palamassa. Teltassa tarkenee paremmin.

• siellä...

On siellä reitin varrella aika paljon kotia ja laavuja. Mutta vilkkaimpaan sesonkiaikaan on sen verran paljon kulkijoita, että kannattaa ottaa teltta mukaan.

• Neitokainen

Juu, mäkin ottaisin kaiken varalta teltan mukaani. Reitille osuu sellaisia paikkoja joissa on vain tupa (jossa voi jo olla asukkaita) tai vain tulipaikka. Varsinkin jos olet menossa useamman päivän reissulle niin vara teltassa aina parempi! Itse olen lähdössä Kolille ja teltta on tiukasti matkassa. Eipähän tarvii stressata että saako sitä kroppaansa levyksi lainkaan.

Mukavaa vaellusta! Karhunkierros on todella loistava reitti. Ja vesiongelmaakaan ei ole kun se seuraa jokea miltei koko reitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2560
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      471
      1492
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1264
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      270
      1179
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      863
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      746
    7. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      674
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      667
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      664
    10. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      617
    Aihe