Onko karhunkierroksella paljon laavuja matkan varrella? Omasta kartassani näkyy ainoastaan autiotuvat.
Karhunkierros
3
1646
Vastaukset
- The Rat
Itse kiersin tuon läpi tuossa vuosituhannen alussa, eli aikaa on... Tuolloin reitille osui muistaakseni vain yksi laavu, mutta parin kilometrin koukkauksella olisi osunut vielä ainakin pari-kolme lisää.
Kannattaa kyllä hommata kartta josta nuokin näkee, ainakin kierroksen päistä löytyy varmasti. Helpottaa huomattavasti niiden laavujen löytämistä. :)
Itse yövyimme ensimmäisen yön teltassa, toisen autiotuvassa ja kolmannen laavussa. Yöt olivat ainakin tuolloin (juhannuksen jälkeen) varsin viileitä, taisi olla 4 astetta minimissä, ja laavussa tuli pikkasen viileä jos ei ollut nuotiota palamassa. Teltassa tarkenee paremmin. - siellä...
On siellä reitin varrella aika paljon kotia ja laavuja. Mutta vilkkaimpaan sesonkiaikaan on sen verran paljon kulkijoita, että kannattaa ottaa teltta mukaan.
- Neitokainen
Juu, mäkin ottaisin kaiken varalta teltan mukaani. Reitille osuu sellaisia paikkoja joissa on vain tupa (jossa voi jo olla asukkaita) tai vain tulipaikka. Varsinkin jos olet menossa useamman päivän reissulle niin vara teltassa aina parempi! Itse olen lähdössä Kolille ja teltta on tiukasti matkassa. Eipähän tarvii stressata että saako sitä kroppaansa levyksi lainkaan.
Mukavaa vaellusta! Karhunkierros on todella loistava reitti. Ja vesiongelmaakaan ei ole kun se seuraa jokea miltei koko reitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849