Mahtava uutinen, näyttää olevan kerholla edelleen vetovoimaa!
Jarkko Immonen Kerhoon
4
653
Vastaukset
- Jankkeli
Mistäs tän repäsit?
Immonen pysyy änärissä vielä monta vuotta ja vaikka tulisi eurooppaan niin menee sveitsiin,ruotsiin,venäjälle tai kärppiin eikä jonnekkin takapajulaan jossa maksetaan kivillä.- jokuli
Vaikka pelaisi suomessa menisi ison rahan perässä kärppiin, hifk:hon tai jokereihin. Ja jyppikin menisi kerhon edelle luonnollisesti.
- jyppi-fani90
Melkein päivän naurut sain. Jo että edes suomessa pelaisi on mahdollisuus joku prosentti varmaan ja jos pelaa Hpk:ssa niin mahdollisuus jotain 0.0001 prosenttia... En usko että tulee hpk:n ainakaan jos suomeen tulee. Ellei ne pieraise jossain käsittämöttömästi rahaa.. Menee isolla rahalla johonkin isoon seuraan tai palaa jyppiin vähän vähemmällä rahalla.. Mutta olisi kiva tietää lähteet tähän väitteeseen jos todellakin näin olisi että hpk on tulossa
- Syökää rinkeleitä!
taitaa olla liigajumbo ensi kaudella.
Rinkelit on hot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858