"While Your Lips Are Still Red"

Paavi Pendulum

*
While Your Lips Are Still Red, music from Markku Pölönen Film Lieksa!
http://www.youtube.com/watch?v=OwTtDr5JPz4

Erittäin kaunista musaa taas Tuomakselta elokuvan; Lieksa tunnari: "While Your Lips Are Still Red". Marcon aivan upea tulkinta, melodian rakenteesta huomaa, että While Your Lips Are Still Red on lähtöisin samasta kynästä kun "Eva".

The new single of Nightwish, Eva... with the new voice Anette Olzon
http://www.youtube.com/watch?v=fShJs8eXrrk

Tuo keinuva nouseva, hiukan valssahtava melodia on sukua molemmissa irkkumusiikille, se selvästi dominoi Tuomaksen ballaadeja, eikä se ole paha asia. Kun keikat pääsevät vauhtiin kyllä bandi on taas entistä ehompi, tosin erilainen kun ennen, mutta ei taatusti huono.

12

7243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois

      Pikkasen helpompi kuunneltava.
      Ei niin paljon tavaraa.
      Marcon laulu kuulostaa kyllä erikoiselta.
      Vaatii ehkä kuuntelua.Levyllä parempi äänitys.
      Pelkkä instrumentaali vois olla hyvä
      tuosta biisistä.Niin kuin, Kuolema Tekee Taiteilijan,dokkarin lopputeksteissä.Orchestral
      versio.

      • vois

        Silimät kiinni ja kuuntelemaan.Jopa parempi.


      • vois
        vois kirjoitti:

        Silimät kiinni ja kuuntelemaan.Jopa parempi.

        Saundihan ei ole niin tiukka,
        kun on tommoinen yksinkertaisempi kappale.
        Slovarissa sen huomaa.Ilmavuutta tulee,
        tunnelma lisääntyy,kappale soi.Jopa cd.
        Pystyy sitten vielä mixsaaman tuon laulun
        ja muun pintaan,lähemmäs.
        Suomenkielinen versio kuulostais varmaan
        vielä paremmalta.Alusshan kuulostaa että
        Marcon ääni ei oikein taivu biisiin.Pientä.
        Paranee loppuakohden.Iso orkesteri, paljon "tavaraa" vähän eri kuuntelusysteemit.
        Parhaimpaan kuunteluelämykseen.Pilkunviilausta.


      • erikoinen..

        Olen tutustunut herran omaan bändiin, Tarotiin joka soittaa perinteisempää heavy rockia ja mielestäni äänensä toimii parhaiten juuri sen tyylisessä mätössä. N-wishin biiseistä Marco kuulostaa parhaimmalta Wish I had an angel-biisissä missä voi myös revitellä.

        Itse olen ihmetellyt sitä miten suhteellisen korkealla äänialalla varustettu mies voi kuulostaa silti aikas äijämäiseltä. Syy on varmaankin siinä että Marcon ääni on sellainen vähän säröinen ja "kylmän metallinen", eikä herra sen tähden varmaankaan valtavasti herkkiä balladeja vetele.


      • Traitor 1
        erikoinen.. kirjoitti:

        Olen tutustunut herran omaan bändiin, Tarotiin joka soittaa perinteisempää heavy rockia ja mielestäni äänensä toimii parhaiten juuri sen tyylisessä mätössä. N-wishin biiseistä Marco kuulostaa parhaimmalta Wish I had an angel-biisissä missä voi myös revitellä.

        Itse olen ihmetellyt sitä miten suhteellisen korkealla äänialalla varustettu mies voi kuulostaa silti aikas äijämäiseltä. Syy on varmaankin siinä että Marcon ääni on sellainen vähän säröinen ja "kylmän metallinen", eikä herra sen tähden varmaankaan valtavasti herkkiä balladeja vetele.

        Kyllähän Marcon ääni on ehdottomasti Suomen paras. Äijä vetää ihan mitä vaan,joululauluista heviin ja balladeihin.Tarot Toimii !


      • Pexci
        Traitor 1 kirjoitti:

        Kyllähän Marcon ääni on ehdottomasti Suomen paras. Äijä vetää ihan mitä vaan,joululauluista heviin ja balladeihin.Tarot Toimii !

        No eihän äijä siis turhaan ollut vuonna 93 kuudentena listalla joka sisälsi potentiaalisia korvaajia Bruce Dickinsonille Maideniin.. Kyllä äijät silloin valitsi aivan väärin.. Onneks Bruce tuli sentään lopulta takasin.. Ois ollu kyllä mielenkiintosta materiaalia jos herra Hietala olis kiekassu Maidenin paidassa muutaman vuoden.. :D


    • sssssssssssss

      Aika kiva piisi. On todella monipuolinen porukka nykyinen kokoonpano. Kyllä tuolla porukalla mennään ja pitkälle.

    • Sandrine

      Minun mielest "While your lips are still red" on Tuomakselta paras biisi EVER!

      Eva on myös hyvä, mutta Eva olisi parempi kun Marco laulaisi tämä laulu.

      • RockMe-Do-Me

        Niiden uudella sinkulla löytyy myös versio Evasta Marcon laulamana..


    • rust in peace

      ..siis tässä on sitä sielua! Kappale ei minuu säväyttäny sillai, mutta voi hyvät ihmiset tuo laulanta! Marco voi rauhassa haukkua kaikki muut metallimiehet, koska on ehdottomasti koko maapallon laulajaeliitissä.

      • ---

        mykistynyt!!! Kiitos tuomas ja etenkin marco tuosta niin ihanasta kappaleesta!!!


    • Anonyymi

      Laulu joka johdattaa minut ensisuudelmaan
      ja lumoukseen
      rakastan tätä laulua ja Marko Hietala laulaa kauniisti

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe