Home Enter Film Club - Miettikää kaksi kertaa liittyessänne!

Nimetön

Liityin näemmä tyhmänä muutamia vuosia sitten Home Enterin Film Clubiin. No ei mitään, aina kun kyseisestä kerhosta tuli lehti, kuukauden videot olivat aina ihan syvältä makuuni nähden. Joten peruin ne oikeastaan aina. Olen tässä muuttanut asuinpaikkakuntaa viimeisen vuoden aikana kolme kertaa ja siitä johdosta niitä jäi nyt peruuttamatta kun lehdet tuntuivat vaeltelevan missä lystäsivät ja usein peruutusaika oli ohi kun lehti saapui perille. Tästä syystä näitä leffoja joutui sitten palauttelemaan takaisin asiakaspalautuksena.

Nyt sitten minut erotettiin kerhosta ja sieltä tuli lisämaksu-lasku ELI veloitus kerhohinnan ja liittymistarjouksen välisestä erotuksesta tutustumispaketin leffojen osalta... SELKEÄÄ??? Ja laskun summa 57,90 muutamia vuosia vanhasta kolmesta leffasta!!! Leffojen nykyarvo n. 6 EUR/kpl...

Muistelin, että liitymisehdoissa ei ollut mainintaa sanktioista jos KERHO EROTTAA JÄSENEN. Ja muistinkin oikein..

http://www.kyllakiitos.fi/tuotteet.php?id=3

Silloin kun jäsen itse eroaa, niin luonnollisestikin ymmärrän tällaisen laskun. Liittyessäni ei ollut myöskään ehdoissa mainintaa, että tarvitsee ostaa kaksi leffaa vuoden aikana.

Kellään muilla kokemuksia?

EI MUUTA KUN BOIKOTOIKAA KOKO PAIKKAA!!!

39

20335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli uutta

      Sama homoentteri lopetti filmien lähettelyn minulle, ilmoitti ettei lähetä enää,
      KOSKA en maksanut sellaista filmiä, jonka peruutin ja joka kuitenkin oli lähetetty vanhaan osoitteeseeni, eikä ole tullut minulle. Ilmoitin asiasta homoenterille sähköpostilla, minkäänlaista vastausta en ole 3kk aikana saanut,
      torstaina tuli taas maksukehoitus, 48e on jo kuluja leffan lisäksi ja uhkaus antaa juttu perintätoimistolle,
      sinne vaan, homoentteri, katsotaan sitten kumpi maksaa oikeudenkäyntikulut. Käskitte ottaa yhteyttä, olen sen tehnyt n 3kk sitten, miksi ette vastaa.
      Itse pelasin rehtiä peliä, muutaman filmin ostin, suuren määrän peruutin, mutta en maksa leffaa jota en ole saanut, jonka olen perunut ja joka lähetetty väärään osoitteeseen.
      Suosittelen kaikille, älkää tilatko ko virmalta leffoja, ostakaa kaupasta tai latailkaa netistä.

    • Hassua, niin hassua

      Liityin Home-puljuun vuonna 2003. Maksoin kaikki ostokseni ja peruin/palauttelin kuukauden leffat. Sitten tuli sellainen aika elämässä että maksut jäi ja kaikki meni ulosottoon, myös homepaikan laskut. Nyt maksoin 1,5 vuotta sittne kaikki velat pois ja viime viikolla odotti lomalta tullessa postilaatikossa homepaikan uusin kuukauden leffa. Kyllä meinasi ruveta naurattamaan... Eikun meiliä homepaikkaan ja katotaan mitä tapahtuu.

    • Mä vaan

      Itellä kävi taas, varmaan 100876 kerran että postissa tuli homoenteriltä karhulasku, koskien nyt kk:n cd:tä, laitoin postia ko. firmaan ja asian piti olla kunnossa...kappas, parin viikon päästä tuli uus karhulasku, jälleen laitoin ystävällissävyisen meilin, kuulemma heillä ei edes ollut tietoa että olivat lähettäneet ko. laskun... V.ttu menee hermot koko ...tanan puljun takia, liittoudutaan!!!!!!!!!!!

    • Jos jos

      Jos joku firma lähettää jotain ilman tilausta niin vastaanottajan ei tarvitse reagoida lähetyksiin mitenkään. Periaatteessa aiheettomiin laskuihinkaan ei tarvitse reagoida, mutta käytännössä tarvitse jos haluaa säilyttää luottotietonsa.

      • olla mahdollista

        että aiheettomien laskujen takia menee luottotiedot! Se tulisikin homoenterille kalliiksi,


    • hacker

      itse liityin pari kuukautta sitten, ehtona todellakin oli ,että pitää kaksi kerhohintaista elokuvaa tilta vuoden aikana ja ne saa valita vapaavalintaisesti, jos ei tilaa tai eroaa joutuu maksamaan sen elokuvan jonka sain kun liityin kerhoon niin ilmaiseksi.

      He lähettivät ensimmäisen elokuvan viime kuussa en halunnut sitä ja palautin sen asiakaspalautuksena ja soitin etten halua niitä kuukauden elokuvia, tilaan itse jos haluan.

      Sitten viime viikolla he lähettivät minulle 2 elokuvaa joita en ollut edes tilannut.

      "Kiitos tilauksesta tässä elokuvat xxx.xxx ja xxx.xxx yhteishintaan 39,95€"

      Eikö tämä ole kuitenkin suomalainen firma, ahvenanmaalla sijaitsee. Eikö tuo ole vastoin suomenlakeja lähettää tuotteita jota en ole tilannut.

      • hacker

        pitäisi varmaan viedä asia oikeuteen.

        Olisiko mitään mahdollisuutta voittaa?


      • kaikki...
        hacker kirjoitti:

        pitäisi varmaan viedä asia oikeuteen.

        Olisiko mitään mahdollisuutta voittaa?

        ...ottaa yhteyden asioiden tiimoilta vaikkapa kuluttaja-asiamieheen! Katotaan vaan, mitä sieltä sanotaan. Luulenpa, että homoenter jää kuin paska kalliolle!!!!


      • ericagirl

        Tuossa firmassa ei ole suomalaista enää mikään. Huono asiakaspalvelu johtuu siitä, että se sijaitsee Virossa nykyään. Halvallahan tunnetusti saa hyvää palvelua...


    • kokemusta on

      Itse asiassa Home Enterin Film Clubin liitymisehdoissa lukee selvästi, että jäsenen täytyy tilata vähintään kaksi klubi(täysi)hintaista elokuvaa, jotta voi erota ilman jälki maksuja ja myös että jäsen voidaan erottaa klubista korkojen kera, jos laskuja ei ole maksettu. Että niin, ottakaa asioista selvää ennen kuin käy köpelösti.

      • kohta ex-asiakas

        Home enter on kyl kallis ja hidas. Tilasin Simpson-leffan. Julkaistiin eilen mut leffaa ei vielä ole tullut. Nopeammin ja edullisemmin olisin saanut kaupasta! En suosittele vaikka tarjous aluksi houkuttelee.


      • Anders86
        kohta ex-asiakas kirjoitti:

        Home enter on kyl kallis ja hidas. Tilasin Simpson-leffan. Julkaistiin eilen mut leffaa ei vielä ole tullut. Nopeammin ja edullisemmin olisin saanut kaupasta! En suosittele vaikka tarjous aluksi houkuttelee.

        Mulle on käyny just saman lailla et nehän lupaa elokuvat kotiin niiden ilmestymispäivänä mut elokuva xxxxxx tuli kuukauden myöhässä ja hinataan 19,95 (KYLLÄ VITUTTI) saman elokuvan sai kaupasta paljon halvemmalla kuukauden päästä kuin tästä kyseisetä puljusta. Mutta ihmettelen myös sitä että sain sen uuden batmanin pari viikkoa ennen julkaisu päivää et jotain hyvääkin ees:)


      • milla magia
        Anders86 kirjoitti:

        Mulle on käyny just saman lailla et nehän lupaa elokuvat kotiin niiden ilmestymispäivänä mut elokuva xxxxxx tuli kuukauden myöhässä ja hinataan 19,95 (KYLLÄ VITUTTI) saman elokuvan sai kaupasta paljon halvemmalla kuukauden päästä kuin tästä kyseisetä puljusta. Mutta ihmettelen myös sitä että sain sen uuden batmanin pari viikkoa ennen julkaisu päivää et jotain hyvääkin ees:)

        tosi on, hidas ja kallis, kuhan saan noi lempileffat joskus sieltä ulos, lähden heti
        veke, enjoy klubi on halpa ja nopea, eikä siinä ole mitään ostopakkoja. Oisin saanut samat leffat halvemmalla.. Se eka Harry Potter 1 e veti mut lankaan, kuhan pääsis myös irtikin aikanaan homesta. Hyväksi puoleksi voin sanoa home enterin suklaa kerhon, missä toiminta on asiallista. Kaikkea löytyy.......;O


      • Ei voi valittaa

        Jos ehdoissa todella lukee että jäsenen täytyy tilata vähintään kaksi klubi- (täysi-) hintaista elokuvaa jotta voi erota ilman jälki maksuja ja että jäsen voidaan erottaa klubista korkojen kera jos laskuja ei ole maksettu, niin sitten ei ole mitään epäselvää.

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja usein myös kukkaro.


    • Minni 111
    • on...

      Ehdotan kaikille että ETTE liittyisi koko HomeEnteriin. Tarjous on houkutteleva mutta jos haluaa välttyä ongelmilta, niin ei kannata liittyä!

      • home

        Ite ollaan oltu kerhossa kolmisen vuotta ilman mitään ongelmia. Tosin ollaan tilattu ainaki parikymmentä leffaa sieltä.


    • Maelstorm

      Sain tänä aamuna mielenkiintoisen yllätyksen, kun postimies pate seisoi oven takana läjä dvd-levyjä sylissään ja ilmoitti että nämä ovat teille. Joo tilasin kyllä sieltä 101 dalmatialais leffan kaverille ja itselleni uusimman Potter elokuvan. Mutta Sain 6kpl 101 dalmatialais elokuvaa ja kaksi Potteria ja siinä sitten kirjoittelin asiasta asiakaspalveluun mailia. Sieltä tulee vastaus että olen tilannut ne kuulemma saman päivän aikana kaikki ja voin sanoo ettei koko prkl masina hyväksyny mun tilausta kun sen tein. No mutta kohta varmaan tulee Sweeney Todd- elokuvia 199 kpl vaan ja ainoastaan vittuillakseen mulle.

      Tosin harmi vaan ku en tiiä monta leffaa sieltä täytyy tilata, että sieltä voisi erota... ilman että saan karhukirjeitä yms.

      Tosin kaikki muut leffat ovat tähän mennessä tulleet mitä oon tilannut, mutta uskomaton että saan kaikkea yhtäkkiä tuplat.. voin sanoo et vituttaa.

      • kuulun..

        saman firman?? musiikkipuoleen. Kaikki on toiminu lähes kymmenen vuoden ajan hyvin. ikinä en ole saanu mitää, mitä en ole tilannu ja kaikki tilaamani on aina ollut oikein. lienee hyvää tuuria ;)


      • kanss
        kuulun.. kirjoitti:

        saman firman?? musiikkipuoleen. Kaikki on toiminu lähes kymmenen vuoden ajan hyvin. ikinä en ole saanu mitää, mitä en ole tilannu ja kaikki tilaamani on aina ollut oikein. lienee hyvää tuuria ;)

        on toiminut kyseisessä lafkassa kaikki aivan moitteettomasti jo ainakin 6 vuoden ajan voipi olla kauemminkin, en nyt ihan tarkkaan muista :)


    • Tyytyväinen asiakas

      Olen ollut kyseisen kerhon jäsen jo vuosia ja täytyy sanoa ja oikein kehua että kaikki on toiminut täysin moitteettomasti! Koskaan ei ole mitään ongelmia ollut!

    • miukutuubi-90

      Minä olen ollut vuodesta 2004 saakka Music Clubin jäsen. Tammikuussa vaihdoin jäsenyyteni Film Clubiksi. Nykyään tosin harvemmin tilaan mitään kyseenomaisesta puljusta, kun on tullut saatua niin surkeaa asiakaspalvelua ja mokailua heidän päässään. Tässä pari ikävää kokemusta:

      - Mainitaan ensin että pujulta ei ennen vastattu sähköisesti lähetettyihin kysymyksiin tai asiakaspalautteeseen. Tai sitten vastaukset olivat aika epäystävälliseen sävyyn kirjoitettuja. Nykyään tuossa ollaan onneksi parannettu, eli kysymyksiin saa lähes aina vastauksen.

      - Tilasin erään elokuvan BD-formaatissa. Kun elokuva saapui, se osottautui DVD:ksi. Laskussa kuitenkin luki BD, ja hinta oli BD:n (Kalliimpi kuin DVD). Lähetin DVD:n takaisin, ja kirjoitin palautuslappuseen lisätietoja-kohtaan etten tarvitse oikeaa tuotetta tilalle, sillä olisin tarvinnut sen julkaisupäiväksi ja ehdin jo hankkimaan sen kaupasta. Kuitenkin reilun viikon kuluttua BD tipahti postiluukusta. En jaksanut enää alkaa palauttamaan leffaa toista kertaa, mutta pistin asiakaspalautetta asiasta. Vastaukseksi sain ympäripyöreää ihmettelyä: "Meillä ei täällä koneella ole mitään tietoa että elokuva on vaihdettu. Kuka sen on vaihtanut, tosi outo? Voitko tarkentaa koska DVD ja BD ovat saapuneet". Loppujen lopuksi totesivat vain että asiakaspalautteeni on toimitettu eteenpäin, just...

      - Välillä leffoilla kestää aivan törkeän kauan saapua varastoon. Ikävää, jos on varannut kuukausia etukäteen toivotun elokuvan, ja saa sen viikkoja tai pahimmillaan kuukausia julkaisupäivän jälkeen. Olisi lisäksi kiva, jos viivästyksestä ilmoitettaisiin asiakkaille sähköpostitse edes tyyliin "Sori, emme ole yhäkään saanut varastoomme kuukausi sitten julkaistua elokuvaa, joka kimaltelee jo kauppojen hyllyillä. Mutta don't worry, lähetämme sen heti sinulle kun saamme sitä".

      - Marraskuun lopussa Home-Enterin sivujen mukaan minulle lähetetyt elokuvat saapuivat jostain syystä vasta joulukuun loppupuolella. Ei tuosta voi kyllä enää pelkästään postia syyttää. Myös erään elokuva-aiheisen foorumin jäsenet valittelivat lafkan hitautta joulukuussa, joten en ollut ainoa.

      - Tilasin elokuvan superbonuksena. Elokuvan julkaisupäivää siirrettiin PUOLEN VUODEN AJAN aina vaan eteenpäin, ja aloin jo epäillä että onko kyseistä elokuvaa tulossa ollenkaan. Lopulta julkaisu peruuntui, mutta puolen vuoden odottelun jälkeen minulle ei vaivauduttu edes ilmoittamaan asiasta. Huomasin homman itse aikanaan, kun superbonus oli palautettu asiakastililleni.

      -Tämä viimeinen tapaus ei jaksa enää edes suututtaa, naurattaa vaan. Kuten mainitsin, vaihdoin kerhoa tammikuussa Music Clubista Film Clubiksi. Osa leffoista, jota otin liittymispakettiin, ei ole vieläkään saapunut :-D. Eihän niitä olla tässä odotettu kuin kohta puoli vuotta. Kun kysyin, koska he mahdollisesti saavat liittymispakettiin ottamiani elokuvia, en saanut koskaan vastausta...

      On Home-Enterillä välillä ihan hyviäkin tarjouksia, ja superbonus-systeemi on mukava lisä. Mutta aika paljon puljun toiminnassa olisi parannettavaa, jotta asiakkaat pysyisivät tyytyväisinä...

    • wedafa

      Meillä tuo Home enter toiminut moitteetta muuten, mutta ennakkoon varatut leffat ei välttämättä tule julkaisupäivänä vaikka niin lupaavatkin. Johtuu kuulemma siitä, että toimittaja ei ole toimittanut heille niitä ajoissa.

      • Mörköliini

        Minulla on ollut sama juttu, välillä ennakkotilaukset tulevat ennen julkaisupäivää, välillä taas myöhässä. Toisaalta jos jonkun leffan todella haluan nähdä, niin menen katsomaan sen leffateatteriin, joten muutamalla päivällä ei itselleni ole niin väliä.


    • ihanhullua

      on siinä lafkassa jotain mätää. Entinen tyttöystävä liittyi homeenteriin ja tilasi ja maksoikin paljon elokuvia. Jossain vaiheessa alettiin ihmetellä kun tulee kaksi laskua noin viikon aikavälillä toisistaan niin että ensimmäisessä on esim. 3 elokuvaa ja toisessa kaksi uutta elokuvaa ja lisäksi yksi jo edellisellä laskulla maksettu elokuva. Tämä toistui monta kertaa ja aloimme merkata kaikkiin laskuihin maksettua ja maksupäivämäärää. Asiakaspalvelu oli surkeaa, puhelimessa ei osattu sanoa mitään tai edes tehdä asialle mitään luvattiin vaan ettei tarvitse mitään maksaa, ja kappas, kohta on samasta laskusta jo kolmas karhu kirje odottamassa kotona. Tyttöystävä yritti saada asiakaspalvelijan esimiestä puhelimeen, mutta kuukauden ajan lähes joka päivä esimies oli kokouksessa tai muuten tavoittamattomissa. Joka kerran kun soitettiin palveli sama virolainen nainen ja joka kerta hän oli aivan yhtä kujalla. Lopuksi eksä irtisanoi itsensä klubista ja kun vieläkin yritettiin laskuttaa jo maksetuista elokuvista uhkasimme puljua poliisilla. Siihen loppui karhu kirjeet ja turhat laskut.

    • TUTKINUT

      Ne leffat saa ostettua halvemmalla kaupoista,eikä sitoudu mihinkään!!!!

      • Ei mitään huonoa..

        Itse olen ollut Homeenterin jäsen kymmenen vuoden ajan eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia kyseisen lafkan kanssa. Toki, asiakaspalveluun kun on joutunut soittamaan niin palvelu siellä nyt on mitä on ku eihän siellä suomea puhuta saati ymmärretä juuri lainkaan. Leffat ovat tulleet ajallaan ilman suurempia viivästyksiä,
        pisin viivästys ennakkovarauksen tilanneena taisi olla julkaisupäivästä 8 päivää.

        Bonusjärjestelmä on Homeenterissä ainutlaatuinen ja lisäksi se kun tilaa yli 50 €, ei tarvitse maksaa postikuluja. Laskulle tulee kiitettävän pitkä eräpäivä n. 30 pv. Itse käytän bonusjärjestelmää jatkuvasti hyväksi ja ostan tuotteita kerhohintaan jotta saan superbonuksen käyttöön. Ja mikä parasta, voi itse valita sen superbonus tuotteen.
        Toki itsekin seuraan tiiviisti leffojen hintoja eri lafkoissa ja kaupoissa, mutta olen sen huomannut tässä vuosien aikana, että uudet normaalihintaiset leffat ovat kaikkialla lähes samanhintaisia. Parin euron heitto suuntaan tai toiseen.
        Ja olen kyllä tietoinen, että esim. discshopissa ja CDonissa leffojen hinnat putoavat nopeammin mitä Homeenterillä ja jos hintaero on huomattava sillä hetkellä kun kyseyisen leffan haluan niin tietenkin ostan sen sitten sieltä mistä sen halvimmalla saa.
        Homeenterin kohdalla olen myös huomannut sen, että itse en enää raaski edes asiakaspalveluun soittaa jos kyse ei ole laskutusasioista. E-mailin kautta saa
        paljon helpommin yhteyttä.


    • jask1239898

      Itsekin olin aikoinani jonkin aikaa kyseisen puljun jäsen. Kaikki pelasi hyvin, eikä mitään moitteita ollut. En tosin hirveästi sieltä mitään tilaillut paitsi silloin tällöin nitä kuukauden elokuvia kun oli pakko ettei saa potkuja. Erosin tilattuani ne vaaditut määrät ja totesin, että kaupasta ja muista nettikaupoista saa paljon halvemmalla. Myös postikulut ovat muualla paljon pienemmät kuin Homeenterillä.

    • Torrenteilla löytyy kaikki elokuvat ja jos lontoo taipuu, eli tekstejä ei tarvi, niin miksi maksaa?

    • asiakas.

      olen ollut homeenterillä asiakkaana vuosia ja en nyt mitään niin ihmeenpiä moitteita voi antaa mutta semmoisen että monet tuotteet löytyy kyllä välillä paremmin cdon.comista ja discshopista kuin tuolta, se kieltämättä joskus raivostuttaa kun jotain sieltä ettii niin ei tietenkään löydä. Myös huuto.nettiä käytän usein.

    • mie

      Sama! 5vuotta ollu jäsenenä eikä ainuttakaan vikaa :S

      • scädäm

        ja sen kuukauden leffan saa poistettua niin että sitä ei tule pelkkä mainoslehti kerran kk....en sano että olisi hyvä firma mutta minulla ei ole mitään kk leffaa... tilaan jos tilaan ja sillä selvä. kallishan tuo on.


    • Huh.......

      Firma ei ilmoita sivuillaan, jos joku tuote on loppu. Vasta kun siirtyy kassalle, tilauksessa saattaa lukea, että "tuote on tilapäisesti loppu". Minun tilaukseni tuotteista oli puolet loppu, mitä en tiennyt, kun siirsin tuotteet ostoskoriin, koska sitä ei sivuilla ilmoitettu. Lähetin asiakaspalveluun sähköpostin, jossa kuvasin tilanteen ja kysyin, koska tuotteet, jotka olivat tilapäisesti loppu, olisivat saatavilla. Tuloksena seuraavanlainen sähköpostien vaihto:

      "Tilaukseni tuotteista puolet oli tilapäisesti loppu. Mikäköhän olisi niiden toimitusaikataulu? Haluaisin kuitenkin saada ne kahden viikon aikana. Kyse on tilauksesta xxxx"

      "Kiitos viestistäsi.

      Hetkellä on arvioitu saapumisaika tämän viikon lopussa. Mikäli teillä on kysymyksiä, ystävällisesti ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

      Toivotamme teille hyvää päivänjatkoa!

      Ystävällisin terveisin, Aivi

      Asiakaspalvelu"

      "Niin niiden tuotteiden saapumisaika on tämän viikon lopussa, jotka eivät olleet tilapäisesti loppu. Entä ne tuotteet, jotka olivat tilapäisesti loppu eli puolet tilauksestani, koska ne saan? Sivuillanne ei yhdenkään näiden tuotteen kohdalla lukenut, että se on tilapäisesti loppu, kun lisäsin ne ostoskoriin. Haluaisin kaikki tuotteet ensi viikon aikana, en vain niitä, joita teillä oli varastossanne."

      " Kiitos viestistäsi.

      ”xxx” on loppuun myyty ja hetkellä on luottoraja ylitetty.

      Filmclubin uutena jäsenenä Sinulla on rajoitettu luotto. Sen seurauksena laskussasi voi lukea ”Tuote on varattuna”. Käytännössä se tarkoittaa, että lähetämme Sinulle ko. tuotteen heti, kun olemme saaneet maksun aiemmin tilaamistasi tuotteista.

      Mikäli teillä on kysymyksiä, ystävällisesti ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

      Toivotamme teille hyvää päivänjatkoa!

      Ystävällisin terveisin, Aivi"

      "Tilauksessa ei lukenut mitään "tuote on varattuna" vaan "tuote on tilapäisesti loppunut". Onko näitä "loppuneita" tuotteita tulossa vai eikö ole? Et selvästi ole ymmärtänyt, mitä sinulta on kysytty, joten välittäisitkö viestin jollekin suomen kieltä hyvin osaavalle kiitos."

      "Kiitos viestistäsi.

      Ymmärsin hyvin, ja vaikka kaksi tuotetta on väliaikaisesti loppuunmyyty hetkellä, niitä ei toimitetta kuitenkaan ennen kun joku aikaisemmista laskuista on maksettu. Tällä hetkellä on arvioitu saapumisaika varastoon ”xxx” 14.12 ja ”xxx” 12.12. Tieto ei ole vahvistettu.

      Mikäli teillä on kysymyksiä, ystävällisesti ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

      Toivotamme teille hyvää päivänjatkoa!

      Ystävällisin terveisin, Aivi"

      Siis tuo nainenhan on ihan sekaisin. Kaikki aiemmat laskuni olen maksanut ja olen sieltä useita tuotteita ostanut aiemmin. Tämä nainen jankkaa jostain luottorajasta ja laskujen maksusta, vaikka yhtäkään maksamatonta laskua ei ole, eikä tässä asiassa ole kyse luottorajasta, vaan siitä, että heidän sivunsa ilmoittivat, että puolet tilaamistani tuotteista on loppu.

      Soitin eilen asiakaspalveluun, ja sieltä joku toinen huonoa suomea puhuva nainen väitti, että kaikki tilaamani tuotteet kahta lukuun ottamatta olisi minulle lähetetty. Nettisivuilla näkyvä laskun summa ei kuitenkaan näytä siltä, että vain kaksi olisi jätetty lähettämättä.

      Nämä virolaiset naiset ovat ihan sekaisin siellä asiakaspalvelussa. Mihinkään ei voi heistä valittaa, kun sinne soittaa tai lähettää viestin, sieltä vastaa joku murtaen suomea puhuva virolainen nainen, joka ei myöskään tajua mistään mitään.

      Hyvä tapa karkottaa asiakkaat on siirtää asiakaspalvelu Viroon. Minä haluan asiakaspalvelua omalla kielelläni.

    • "Mustaa valkoisella"

      "Sitoutumiseni filmclubin jäsenenä

      Sitoudut ensimmäisenä klubivuotena ostamaan kaksi (2) vapaavalintaista kerhohintaista elokuvaa. Kerhohintaiset tuotteet ovat alkaen 15,95 €.

      Halutessasi voit erota kerhosta milloin tahansa. Jos et kuitenkaan ole täyttänyt ostositoutumistasi (kts.yllä), jonka liittyessäsi hyväksyt, on liittymistarjoustuotteista maksettava kerho- ja tarjoushinnan välinen erotus."

      Lähde: http://www.homeenter.com/fi/filmclub/287557/

      • Mörkyli

        Näinpä. Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan ne liittymisehdot, niin ei sitten tarvitse täällä itkeä.

        Omasta mielestäni Homeneter ajaa asianasa hyvin, kun eroaa heti jäsenvelvoitteen täytyttä ja liittyy sitten taas 6-12kk päästä uudelleen. Jäsenaikana voi hyödyntää myös loistavat alet.

        Asiakaspalvelun tasosta olen tosin itsekin muiden kanssa samaa mieltä, välillä se toimii, välillä taas ei.


      • Selvääpässinlihaa

        Velvoite on täytettävä.


    • Tiikerililja

      Minut on sieltä Film Clubista kerran erotettu, mitän ilmoittamatta, kun en ollut tilannut mitään pitkään aikaan... onneksi oli liittymisen ostovelvoite täytetty, niin ei tullut jälkilaskuja. Erottamisen huomasin, kun yritin mennä nettipalvelun kautta perumaan kuukauden tuotetta, enkä päässytkään tunnuksillani sisään... No, laitoin meilin asiakaspalveluun ja sieltä ilmoitettiin, että minut on erotettu. JIPPII! Joitain kuukausia myöhemmin tuli nimelläni LIITY NYT - tarjous, ja nappasin taas halvat elokuvat... katsotaanpas, mitä nyt käy, kun en ole sen jälkeen tainnut mitään tilata...

    • Endinenjanygynenasiagas

      No, nyt ei kerhoon voi liittyä enää, kun koko kerho menee vuodenvaihteessa pysyvästi ja lopullisesti kiinni. Det är det.

    • Wälläys

      Olin homeenterin asiakas vuodesta 2003,ja tulihan noita leffoja vuosien aikana ostettua useampia useampia kappaleita.Minulla ei ollut mitään ongelmia kyseisen firman kanssa,vaan kaikki toimi moitteetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe