rapunainen//kaksosmies

rapu 45

Hej voisko joku jolla on kokemuksia...auttaa mua...olen ihastunut kaksosmieheen...ja tapailemme joskus mut sit vaikuttaa ku hän vaan katoaa....sanoo tykkäävänsä musta...missä vika?

6

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä uhkarohkea

      Katsopas mistä luonnekuvauksesta hyvänsä niin kaksonen on huonoin merkki herkälle tunteelliselle ravulle. Siinä ravunkuoret ritisee ja ratisee kun kaksonen tallaa tavallaan. Tsemppiä sinulle!

    • sjl87

      Ehkä hän pelkää sitoutua..kun usein nämä kaksoset
      haluavat seikkailla,nähdä maailmaa ja elää niinku itse tahtovat,ilmat että kukaan tulee määräilemään..Mutta kyllähän kaikki rakkautta ja hellyyttä kaipaa,niinkun kaksosetkin,sisimmässään..
      Neuvoisin ottamaan härkää sarvista.Ja viettämään aikaa yhdessä..ehkä se siitä sitten lähtee ..Niinkuin meilläkin!

    • kaksikud

      kyllähän se on niin,jos kaksosen rakkauden onnistut saamaan,toista et kaipaa.Vaan käytäppäs
      hyväksesi,kaksi kertaa kadut,että kusettaa yritit.Kun kaksonen rakastaa,antaa varmasti,enemmän kuin sinä annat.Älä petä
      kaksosta.Kaksonen on yhdelle annetut.

      • sjl87

        toi edellinen kans pitää paikkansa!


      • vihamies

        Kaksosesta on tosiaan helppo saada vihamies kahdella tavalla a) toimi epäoikeudenmukaisesti b) loukkaa valehtelemalla

        Kaksonen joko rakastaa tai vihaa. Tunne voi vaihtua sekunnissa ääripäästä toiseen mutta paluu on epätodennäköistä. Kun Kaksonen rakastaa, huomaat sen kyllä:-)

        Jos Kaksonen huomaa, että olet vedättänyt häntä, luottamusta on vaikea enää palauttaa. Kaksonen on itse pohjimmiltaan vilpitön ja hyvää haluava, vaikkakin pienet valkoiset valheet ovatkin silloin tällöin sallittuja vaikkapa juttua värittämään;-) Mutta kun suurien linjojen valheet paljastuu, olet menettänyt Kaksosen.

        Mieti siis kahdesti. Kaksonen tarkkailee sinua jatkuvasti.


    • nainen 79

      hei sinä joka halusit tietää kokemuksista...ni mulla on taas päin vastoin , eli olen kaksonen nainen ja mies rapu.ja ollaan seurusteltu 3kk ja ite olen aktiivisempi osa puoli ja olen vakavissani...mulla ei kadonnnu mut muuten jarruttelee...??????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe