Kuka teistä on tulossa kauhavan lentäjien juhannusta viettämään?? lähde vaikka kaukaakin niin olen takuu varma ette pety.
juhannus lentäjien
5
902
Vastaukset
- lentäjiä
nii ja sinkkulentäjiä...
- vaan onko
Komeitahan ne on!!!! Ja sinkkujakin!! ainakin osa lentäjistä!!
- H.Kovalainen
tulee sinne, ja TIKTAK...
- joku vaan
Pitäisi saada lotossa vähintään kuusi oikein, että olisi varaa lentäjien juhannusjuhlaan liput ostaa. Törkeissä hinnoissa meinaan liikutaan pilettien osalta. Lipullahan ei edes muuta kuin pääsee kentälle ja kaikesta saat maksaa erikseen jos jotain haluat.
- pääsee
halvalla pääsee kun ei tarvitse sitä bisseä niin hirveästi ostaa, ohjelmathan ja lentonäytökset ovat ilmaisia ettei nyt niin kaikesta tarvitse maksaa, sit varmaan jos haluaa kännätä. Mut eikös se ole joka paikassa jossa jotain järjestetään sisäänpääsy maksaa, meillä menee raha ainoastaan pullakahviin, makkaraan
illan aikana kun on niin paljon muuta seurattavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221