Pystyykö ajamaan

kmc

Niin olen hankkimassa kymco agilityä ja kysyisin miten monta tuhatta kilometriä kyseisellä kulkuneuvolla pystyy ajamaan jos käy säännöllisesti huolloissa. OLen kuullut että tällä pystyisi ajamaan vain 10 000 eikai tämä ole totta.

6

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agilityn omistaja jo vuodes...

      Itse olen ajanut jo yli 10000km eikä mitään vikaa ole ollut! tämä on ihan totta. Kaveritkin on kehunut kun agility on pysynyt kunnossa ilman vikoja, monella kaverillani on jo 6000km leikannu ekan kerran kiinni, mutta agilityssä ei ole 10000km jälkeenkään edes renkaista ilmaa hävinnyt!

      • Larvake

        Hyvin toimii 10400km ajettu...


    • se on

      käyttö, mikä ratkaisee. Ei leikkimisiä ja säännöllinen huolto asiallinen talvisäilytys = pitkä ikä ja huolettomat kilometrit. Pätee kaikkiin merkkeihin.

      • kmc

        Enköhän minä hanki tämän


      • eri kokemuksia
        kmc kirjoitti:

        Enköhän minä hanki tämän

        Minun Agilityllä on ajettu 7tkm ja kaikki ajo ollut rauhallista ajoa. Ei ole viritelty ja aina käytetty liikkeessä huolloissa. Nyt alkoi kuitenkin pahasti oireileen.. Välistä tehot katoaa ja nyt jokin aikaa sitten hyytyi samoin, kuin olisi kiinni leikannut...


    • heikki

      onhan noitta jossa mittarissa 40000
      15000 kohalla kai männävaihto
      ainakin hiollon mukaan
      kyllä kai hyvällä ajolla säilyy ja huollot ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe