Niin olen hankkimassa kymco agilityä ja kysyisin miten monta tuhatta kilometriä kyseisellä kulkuneuvolla pystyy ajamaan jos käy säännöllisesti huolloissa. OLen kuullut että tällä pystyisi ajamaan vain 10 000 eikai tämä ole totta.
Vastaukset 6
- Agilityn omistaja jo vuodes...
Itse olen ajanut jo yli 10000km eikä mitään vikaa ole ollut! tämä on ihan totta. Kaveritkin on kehunut kun agility on pysynyt kunnossa ilman vikoja, monella kaverillani on jo 6000km leikannu ekan kerran kiinni, mutta agilityssä ei ole 10000km jälkeenkään edes renkaista ilmaa hävinnyt!
- Larvake
Hyvin toimii 10400km ajettu...
- se on
käyttö, mikä ratkaisee. Ei leikkimisiä ja säännöllinen huolto asiallinen talvisäilytys = pitkä ikä ja huolettomat kilometrit. Pätee kaikkiin merkkeihin.
- kmc
Enköhän minä hanki tämän
- eri kokemuksia
kmc kirjoitti:
Enköhän minä hanki tämän
Minun Agilityllä on ajettu 7tkm ja kaikki ajo ollut rauhallista ajoa. Ei ole viritelty ja aina käytetty liikkeessä huolloissa. Nyt alkoi kuitenkin pahasti oireileen.. Välistä tehot katoaa ja nyt jokin aikaa sitten hyytyi samoin, kuin olisi kiinni leikannut...
- heikki
onhan noitta jossa mittarissa 40000
15000 kohalla kai männävaihto
ainakin hiollon mukaan
kyllä kai hyvällä ajolla säilyy ja huollot ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922889Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt462396Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391143- 371017
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153869Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9744Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58710Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä2037022 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48648- 36601