Otsikossa tuli jo asian ydin elikkä toimiiko kaikki XP:lle tehdyt ohjelmat myös Win2000:ssa vai onko ohjelmia joiden takia pitäis asentaa XP Win2000:n sijaan?
Periaatteessahan toi XP on sama asia kuin Windows NT 5.1 ja Windows 2000 taas on sama asia kuin Windows NT 5.0 mutta noita NT-nimiä ei enää käytetä markkinoinnissa mutta kuoren alla kylläkin.
toimiiko kaikki XP:n ohjelmat
4
660
Vastaukset
On olemassa ohjelmia, jotka toimivat ainoastaan XP:ssä, Internet Explorer 7 etunenässä.
Mitään teknistä syytä moiseen ei ole, koska käyttöjärjestelmät ovat niin lähellä toisiaan, vaan syyt ovat puhtaasti kaupalliset, ja vielä pahempaa: 'Hylkää 2000 ja XP ja osta Vista', siltähän se seireenien laulu tänään kuulostaa.
Monet siirtyivät Linuxiin ajat sitten. Leikkiminen hoidetaan konsoleilla. ;)Windows XP on paranneltu versio Windows 2000:sta. Kaikki WinXP:n ohjelmat ei toimi 2k:ssa.
"Hylkää mikälie, osta Vista"
Sanon tuohon että fiksuinta on ostaa Vista uuteen koneeseen, sillä vanhaan 2k/XP -koneeseen ei oikeastaan kannata, yleensä raudankin takia. Vista tuo mukanaan kuitenkin paljon uutta (muutakin kuin Aero)joten ei kannata hiiviskellä sen suhteen.- ap.
Vista on niin resurssisyöppö että ei kannata. Sitäpaitsi en hyödy varsinaisesti Vistasta yhtään mitään, saan vain harmeja. Ja kun lukee näidenkin palstojen viestejä niin softa- ja ajurituki on olematon, moni ei saa tuttuja softiaan pyörimään Vistassa.
Mielummin käytän näitä vähän vanhempia Windowseja ja niiden lisäksi linuxeja.
Tähän asti eri Windowseista on tarpeeni tyydyttänyt 98, nyt vasta asentelin 2000:n kokeilun vuoksi.
- nimimerkki
Monet Adoben ohjelmat poraa väärästä käyttiksestä eikä asennu jos yrittää jotain uutta ohjelmaa 2000:een.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289