yx don juan -skorppari

emansipaatti

Tunnen yhden don juan -skorpparimiehen, joka on jo niin kauan vaihtanut naista kuin paitaa, ettei enää pysty pysähtymään paikoilleen. Onhan hän tosi vetävä ja itse aina se, joka valitsee, mutta jotenkin ihmettelen, ettei löydä ketään pysyvämpää. Tiedän, että jossain tasolla on nimittäin tosi herkkä ja romanttinenkin (sain nähdä sen joitakin kertoja ja oli aivan ihana). Ihme on, jos hänellä ei ole jo lapsia joka mantereella (:

Olen antanut itseni ymmärtää, että rakastui muhun joskus niin aidosti kuin kykeni (ehkä silti kuvitteli rakastuneensa), mutta silti jätti hyvin raa'asti ja tylysti ja vaihtoi heti reboundina seuraavaan (joka oli hyvin samanoloinen kuin minä, mulle kerrottiin) kahdeksi viikoksi tosin.

Ollaan edelleen ystäviä ja kerran on jopa koittanut taas viehätysvoimaansa muhun, mutta jotenkin on vaan "lihallistunut" ajan kuluessa lisää eikä flirttitaidosta ollut merkkiäkään vaan näki, että on tottunut saamaan naisen sormennapsautuksen vaivalla.

Miten voisi saada mitään oikeasti pysyvää, kun kelpaa kuka vain joka on tarpeeksi hyvännäköinen ja tarpeeksi fiksu...taas hetkeksi. Tulipa vuodatus, mutta en ymmärrä miksei järkevä mies jo inhoa itseään jos toistaa samaa kaavaa vuodesta toiseen? Eikö ikinä pysähdy miettimään mitä se sydän oikein sanoo ja kuka olisi oma sydämen valinta (ei vain silmän ja sen), siis etsisi oikeesti vastinparia eikä hetken huumaa?

Voiko tuohon kommentoida mitään, oli vaan tarve jutella tuo.

9

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giikki

      "Sen oikean" valinta on vaikeaa niin kauan kun on paljon valinnanvaraa. Kun tää hemmo on 50 vee, kyllä se vakiintuminenkin rupee sujumaan. Mun havainnon mukaan skorpparit kyllä on kaikkein uskottomimpia, ne ilmeisesti pelkää kauheasti että jos yksikin seksijuttu jää kokematta, niitten elämä on pilalla.

      • jaksaisivat

        odottaa kuudetta vuosikymmentään käyvää ukkoa, joka on käynyt läpi kaikki naiset jotka on sunkin ehtinyt? Hei haloo, autokaupassa tuosta vaihdokista sanottaisiin jo rumasti, mekin kunnioitetaan itseämme sen verran. Ja jos itse olisin 2-kymppinen nainen, en huolisi yli 5-kymppistä ukkoa lastentekoon. Ehkä ne skoput ei halua lapsia, hyyyvvvä, niin ei tule lisää kaltaisiaan ;)


    • ..... :(

      Voisin sinulle tässä vuodatella samoja kokemuksia minulla myös.. Toivottavasti ei ole sama mies kyseessä...


      Mutta skopumies oli kyseessä siinäkin, suhde kesti lyhyen aikaa koska tunsin jotain erikoista hänessä. Ja valitettavasti noin oli tilanne kuin sinulla... Luulee et sormennäpäytyksellä on heti tulossa kainalon alle. Ja kiihkeää sexsiä. Mutta tunteet oli vaikeaa saada ulos...


      Ilmeni sitten että naisia oli vähän siellä täällä... Pistin heti poikki enkä yhteyttä ole ottanut sen jälkeen. Törkeää käytöstä naisille ja käyttää tunteet hyväkseen naisessa. Sydänsuruja vaan...

      Joten naiset... Älkää olko sinisilmäisiä.. Älkää antako miesten hyväksikäyttää teitä. Pistäkää poikki jos muuta keinoa et näe.

      Ja sen että on itse ansainnut parempaa. Niitä hyviä miehiä on olemassa. Jopa skopumiehiäkin :)

    • Nibula

      Ja sitten tällainen mies pyörittää niitä nättejä tyttöjä, jotka odottavat sitä "oikeaa" ihan tosissaan. Luulevat, että tuollainen donjuan-tyyppinen mies on sitten se ja pettyvät kerta toisensa jälkeen... Sitten näille näteille tytöille täälläkin palstoilla heitetään; "sä olet oikeasti niin ruma tai mitäänsanomaton, että et saa ketään siksi...joo"


      Ikää et tuolle don juan-skorpparille kertonut mutta hänkin voi vaikka yllättää joku päivä ja vakiintua (tai sitten ei...) Tiedän yhdenkin miehen, jolla on maine, että hän ei luota naisiin yhtään (huonoja kokemuksia liikaa), ottaa jalat alleen jos tulee jotain vakavampaa eteen jne... Ajattelin,että en sitten saanut minäkään tuohon mieheen luottamusta kerrytettyä ja menetin sen (menin kolmen kk kuluttua kysymään, missä mennään... tyhmä minä)

      Kului sitten tässä vajaa vuosi siitä kun "meidän juttu" loppui ja kuinka ollakaan kuulin, että tuo mies on muuttanut toiseen kaupunkiin naisen luokse, myynyt asuntonsa ja heille on tulossa lapsi (!) Putosin ihan täysin ja iski vähäksi aikaa sellainen itsesääli, että... minä olin vain se väärä, mies vaan höpisi jotain "ei halua koskaan parisuhdetta/perhettä=ylimainostettua"...jne.. hohoijaa) Enkä ollut ainoa todennäköisesti, joka tätä hommaa ihmetteli- vuosia oli mies jättänyt taakseen useita mukavia naisia kuulemma.

      Ainiin, tässä ei nyt ollut kyse skopu-miehestä vaan ihan toisesta merkistä.

    • kokemusta.

      samanlaisesta. Juuri lopetti yhteydenpidon kuin seinään, ei vastaa soittoihin eikä teksteihin, ei mihinkään. Pari kuukautta sitten puhui vielä rakkauden syvenemisestä omasta aloitteestaan. Ja ystäviäänkin kohtaan on lojaali, juu. Minä en siis ole kumpikaan. Sitten te muut skorpparit ihmettelemme kun me muut, teistä jo kokemusta niittäneet, kierrämme teidät kaukaa. Minulle riitti tämä yksi. Kaikki puheet uskollisuudesta ja perhekeskeisyydestä ovat vain skorpparien mainoslauseita, että taas tulisi yksi lisää sormia napsauttamalla.
      Kiitos, sinä "lojaali" ja "uskollinen" skorppari. Tulkoon osaksesi sama kuin itse muille teet, ehkä ymmärtäisit paremmin?

    • Missukka

      Oman sydämen luovuttaminen toiselle loukattavaksi on kova pala, myös ja nimenomaan skorpparille! Skorpparimies tarvitsee vahvan vastuksen, muuten suhde ei ole tasapainossa, ja epätasapainoa tuskin skorpparikaan haluaa. Mieluummin vaikeasti tavoiteltavan kuin helpon nakin, koska hetken huuma on korvike. Skopulla kyllä riittää kestävyyttä tavoitella sitä, mitä hän on päättänyt saada.

      • hylkää

        Joo, mutta vaikka olisikin oikeasti halunnut ja vaivalla jonkun saanut niin ei sekään näille miehille pitkään kelpaa.


      • Missukka
        hylkää kirjoitti:

        Joo, mutta vaikka olisikin oikeasti halunnut ja vaivalla jonkun saanut niin ei sekään näille miehille pitkään kelpaa.

        Se riski on skopun kanssa aina olemassa. Asiat muuttuu päivässä ja se on sitten siinä.


      • ylpeä skorpioni :)
        hylkää kirjoitti:

        Joo, mutta vaikka olisikin oikeasti halunnut ja vaivalla jonkun saanut niin ei sekään näille miehille pitkään kelpaa.

        riitä skorppari naisille. näin on asian laita. minkä sitä kulkuri luonteelleen mahtaa. pysähdytään vasta kun ollaan valmiita kuolemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe