Mitä ihmettä teen? Kaikki uuden oppiminen tekee mielettömän hermostuneeksi, pinna palaa, olen kuin täysin hermonsa menettänyt. Mikä auttaa??
Varsinkin aamuisin. Ja etenkin, kun pitäisi ryhtyä johonkin. Mies parka! Olen lukenut, jatkuva stressi aiheuttaa kortisolin liikaeritystä ja oireet voivat ollan kuvaamiani. Onko sitten lääkettä vaivaan? Tai voisiko käyttämäni unilääke Triptyl aiheuttaa moista? Kiitos vastauksista.
Stressinsietokykyä
2
724
Vastaukset
- sietokyky nolla
En valitettavasti osaa kamalasti auttaa asiasta, sillä kärsin samasta vaivasta. Uuden oppiminen on jotenkin tavattoman vaikeaa ja stressaan käytännössä vähän joka asiaa, työtäni, ihmissuhteitani, elämääni yleensäkin, kaikkea. Elämäni on yhtä selviämistä päivästä toiseen. Luojankiitos etten ole lapsia ehtinyt hankkia! Hyvä kun kestän tätä elämääni tässä ja nyt. Välillä tuntuu, että kun stressinsietokykyni on niin olematon, kykenenkö koskaan normaaliin työelämäänkään.
Käy lääkärissä juttelemassa, josko saisit jotain rauhoittavaa lääkitystä. Triptylistä en osaa sanoa mitään, ei kokemusta. Itse käytän Imovanea, mutta vain satunnaisesti. Vähän epäilen sen vaikutusta asiaan. Ehkä vain pitäisi karsia omasta elämästään niitä stressiä tuottavia asioita.
Jaksamista!- kilpurakas
kilpirauhasvajaushoidossa, mutta ei auta. uupumus tuli silti. Lisämunuaiset pitäisi tutkituttaa, mutta miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299