Eli mistä löytyy Kuopion kirpparit ja mistä voisi löytää käytettyjä huonekaluja tai toimistokalusteita?
Netistä löytyy kyllä, tiedän, mutta kaipaisin paikallisten tietoa joka on useimmiten parempi kuin mitä netistä löytyy.
Kiitoksia asiallisista vastauksista!
Kirppareita ja käytettyjä huonekaluja
5
1057
Vastaukset
- OIWORIUOIJDIN
Haapaniemenkadulla on SPR:n kierrätystavaratalo Kontti. Kaupungintalon takaa Maljalahdenkadulta löytyy CityPörssi ja vähän keskustan ulkopuolella (muistaakseni Tehdaskadulla) sijaitsee TavaraPörssi. Puijonkadulla on vielä Rihma ja EkoKuopiossakin kannattaa käydä.
- ------
Lopetti tuossa kesäkuun vaihteessa. Vuokrasopimus päättyi. Nyt ei käytännössä ole kuin yksi "kirppis" kaupungissa.
- roinafriikki
Katso www.entisaika.fi. Ei ole Kuopiossa, mutta
ajettiin sinne täältä puolessa tunnissa ja kyllä kannatti.Ihana liike ja hinnat ei ole mitään antiikkiliikkeen tasoa. - ekoteko
Käyppäs ekokuopiolla likolahdessa, saatat löytää aarteita..
- Kirpparikokemuksia
Kertokaapa Kuopion parhaat ja huonoimmat kirpparit, mitkä ovat käymisen arvoisia ja mitkä eivät?
Tietenkin plussat ja miinukset niin käyjänä kuin myyjänäkin, tietää mihin voi laittaa itse tavaraa myyntiin.
Onko Kuopiossa mitään kirpputoria, jossa ei myytäisi pelkkää lastenvaatetta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238