miten on..onko jollain kokemusta tuollaisesta parista..
onko minkäänlaisia mahdollisuuksia onnistua suhteessa kun merkit ovat niin erilaisia
vesimies(N)kauris(M)
3
997
Vastaukset
- vesinainen
Itse olen vesimies horoskoopissa ja mieheni kauris. Yhdessä olemme olleet 5 vuotta. Menimme juuri naimisiin ja suhteemme on aina ollut todella ihana. Olemme toistemme parhaita kavereita, mutta myös rakastavaisia. Toki kaikillahan on omat vaikeutensa, mutta meillä ei koskaan ole ollut mitään kovin pahoja riitoja. Itse en tosin kauheasti usko horoskooppiin vaan enemmänkin ihmisen luonteeseen ja perimään sekä siihen miten kotona on kasvatettu. Mutta tässä kuitenkin tällainen esimerkki.
- Nauris-kauris
Täällä sen sijaan mies on vesimies ja itse olen kauris. Tämä yhdistelmä on vuoden ajan toiminut ihan suht hyvin, kuitenkin tuntuu ettei tämä tule kestämään. Vesimies tahtoo salaa muille vesille mutta samalla haluaa viettää aikaa kanssani ja sitoutua minuun, minun ollessa kauriina itsenäinen ja omapäinen. Yhdessä ei olla oltu kuin vuosi, on ollut ihanaa aikaa ja nyt vaan kerätään rohkeutta irti päästämiseen. Huomattu on että erittäin erilaisia ihmisiä ollaan !
- on kokemusta
eipä se tainnut toimia... (vmn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399