Pahinta työelämässä

ihmissuhteet

Eiks vaan pidä paikkaansa, että ellei olisi inhottavia, pakollisia ihmissuhteita, työ voisi maistua paremminkin?

Raskastakin työtä helpottaisi kannustava ilmapiiri.

16

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma elämä?

      voi olla todella rasittavia.
      Vaikka miten olis aina joku vahtii.Jopa sanotaan kun töistä lähtee:älä vaan stressaa itseäsi kotona.
      Tekis mieli vastata:mitäs minun kotiasiat työhön kuuluu.
      Vaikka hyvää varmaan tarkottaa mutta liika holhoaminen todella ottaa aivoon.

      • juu -

        Ihmissuhteita pitäisi kyllä opetella, että ymmärrettäisi kaikki pitää rajoja kommenteillamme. Ja ettei pomot olisi niin tyhmiä.


    • a.mazon

      Minulla taas on ollut tuuria kun olen saanut aivan ihania työkavereita!
      Joittenkin kanssa on jo 25 vuotta yhdessä tehty töitä.

      Nuoremmatkin kollegat viihtyy meidän seniorien joukossa.

    • *nainen*

      Siis työkavereita ollut myöskin koko elämäni.Ei ole ollut ongelmia koskaan:) Johtuu varmaan myöskin omasta positiivisesta asenteestani, riitaa saa kyllä aikaiseksi, jos vain haluaa, minä en halua.

      Ongelmia on ollut tarpeeksi elämänmatkan varrella, avioeroa ja lapsen vakava sairaus, jotta hyvä asia on se, että töissä on ollut kaikki kohdallaan ja OK:)Koska työ on lääke moneen vaivaan, samoin kuin on Rakkauskin (toisille) .

      • ne muut ...

        Eipä auta asenteet, jos ei ole vastakaikua.


      • työkaverit ok

        mutta tuli uusi pomo,ja uudet ongelmat.


    • Laritsa M

      Jotkut on molempia.

    • Minulla alkaa uusi työ elokuussa, ja jännittää.

      Uusi työni on itsenäistä, ja siinä hyväpuoli, mutta samalla myös negatiivinen puolin tulee esiin ja siis työni voi ehkä tuntua joskus yksinäiseltä.

    • mikhaildenisov

      on ollu hyvä ilmapiiri ja hyvät kamut,
      siks kait 19 v. viihdyin viimesessä!

    • taitaa olla

      oma asenne

    • aikaan ja paikkaan!

      Lisäksi tyäpaikasta riippuen erilaisia miellyttäviä tai inhottavia piirteitä mutta tuo sidonnaisuus on minun työpaikoissani ollut keljuinta!

      • kesäläski

        Konttorihommissa on sidottu, ulkotyöt on joustavampia.


      • aikaan ja paikkaan
        kesäläski kirjoitti:

        Konttorihommissa on sidottu, ulkotyöt on joustavampia.

        Sidonnaisuus aikaan. Työpaikalla täytyy olla läsnä jonkun toisen määränä aikana ja määräämän ajan.

        Sidonnaisuus paikkaan. Se pirun työpaikka on fyysiseti jossain, ei minun päättämässäni paikassa.
        Hyvin vähän olen pystynyt tekemään kotoa käsin.

        Nämä edellämainitut häiritsivät hitokseen elämääni.
        Ei häiritse enää!


      • kesäläski
        aikaan ja paikkaan kirjoitti:

        Sidonnaisuus aikaan. Työpaikalla täytyy olla läsnä jonkun toisen määränä aikana ja määräämän ajan.

        Sidonnaisuus paikkaan. Se pirun työpaikka on fyysiseti jossain, ei minun päättämässäni paikassa.
        Hyvin vähän olen pystynyt tekemään kotoa käsin.

        Nämä edellämainitut häiritsivät hitokseen elämääni.
        Ei häiritse enää!

        Otitko loparit?


      • aikaan ja paikkaan
        kesäläski kirjoitti:

        Otitko loparit?

        Ensin tein 5-vuotta pätkiä. Lyheneviä pätkiä pitenevin työttömyysjaksoin.

        Sitten lopetin koko touhun! = en ottanut enää pätkätyötäkään vastaan!


      • palkka
        aikaan ja paikkaan kirjoitti:

        Ensin tein 5-vuotta pätkiä. Lyheneviä pätkiä pitenevin työttömyysjaksoin.

        Sitten lopetin koko touhun! = en ottanut enää pätkätyötäkään vastaan!

        Millä sinä nyt sitten itsesi elätät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe