Liian pieni mies

pikkuinen

On jonkun aikaa askarruttanut semmoinen asia, että muijat kattelee vaan semmosia pitkiä jätkiä. Oon ite 169 cm ja vartaloni on muuten kaikin puolin kunnossa. Käyn pelaamassa pari kertaa viikossa ja hoidan itteäni. Kuljen siisteissä kuteissa jne... Onko todella niin et muijat vaan tykkää pitkistä miehistä ja pituudella on niin iso merkitys? Muutamien muijien kanssa kun on jutellu, ni niitä ei ole haitannu mun pituus, mutta onkohan se vaan imartelua, eikä ne kehtaa sanoa totuutta. Ajattelen ite et oon suht hyvännäköinen ja isot vaaleensiniset silmät, hyvä peppu, mut ei tunnu riittävän...

15

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu(n)

      No varmasti riittää =) Mä tunnen yhden aika lailla juuri saman pituisen pojan kuin sä joka seurustelee itseään jonkun verran pidemmän tytön kanssa. Ja mulle kävis hyvin joku 170 cm pitkä kun oon itekin lyhkänen ihminen. Ei ihmisen pituudella ole niin väliä varsinkaan jos kerran muuten on kroppa hyvässä kunnossa. Ja jos oot, kuten annoit ymmärtää, hyvännäköinen ja urheilullinen niin ehkä likat sun ympärillä vaan miettii, ei sun pituuttasi vaan että millainen tyttö sulle kelpaa.
      Hyvää kevättä =)

      • pikkuinen

        Kiitti sulle, piristi kovasti sun vastauksesi. On muhun ollut muutama kivan näköinen ja mukava muija kiinnostunut ja oon seurustellutkin pari kertaa, mut oon ehkä vähän itsesäälissä =)... hyvää kevättä sullekkin!


      • itsesääliltä
        pikkuinen kirjoitti:

        Kiitti sulle, piristi kovasti sun vastauksesi. On muhun ollut muutama kivan näköinen ja mukava muija kiinnostunut ja oon seurustellutkin pari kertaa, mut oon ehkä vähän itsesäälissä =)... hyvää kevättä sullekkin!

        Itse olen 180cm pitkä, ja ja pidän jo 160senttisiä naisia itselleni liian lyhyinä, ja jostain tilastosta olen lukenut Suomessa olevan "muutama" alle 169cm pitkiä naisia... Mikäli etsit vain itseäsi lyhyempiä? Lopetahan se mittanauhan lukemiin tuijottelu ja turha itsesääli jorpakkoon!


      • Anonyymi

        Sehän just on miten kroppasi kannat.Hyvä itsetunto näkyy kauas ja viehättää naisia.


    • Juliette

      Mun poikaystävän on n. 1.73 cm, eli just sopiva. Musta sllaset "korstot" on jopa pelottaviakin. (pysyy kurissa kun on melkein samaa kokoa ;)

      • matemaatikko

        tosiaan ei ole korsto tuo sinun 1.73 cm pitkä poikaystäväsi :D


    • Tililei

      ...kuolataanhan esim. Rasmuksen Laurin ja Tom Cruisen perään, molemmat on tosi lyhyitä.

    • nosse

      ...ny vaan sulle mut mä tykkään pitemmistä jätkistä...oma on vähän yli 180cm elikkä 15centtii mua pitempi ja se joskus ärsyttää....en kyllä tiedä miksi on pakko olla että jätkä on pitempi mutta kait se tuo turvallisuuden tunnetta...kyllä niitä lyhyitäkin likkoja on.........

    • timeppp

      Lopetetaampas tämä perseily ja puhutaan suoraan, kyllä ne naiset siitä välittää. Kukaan nainen ei "ansaitse" lyhyttä tai pieniruumiinrakenteista miestä. Mies tosiaan ei saisi koskaan sanoa, "En haluaisi seurustella 80 kiloisen naisen kanssa" koska se olisi loukkaavaa. Tosin nainen voi aina tehdä asialle jotain.
      Pieni mies ei voi kasvaa tai lyhyt mies ei voi pidentyä. Itse olen 173cm lihaksikas ja komea 22v mies, mutta painan 50kg

      • Huhhuh

        "itse olen 173cm lihaksikas, paino 50kg".. Kröhöm, jokin ei täsmää tässä. Itse olen alle 170cm painan alle 70kg, ei läskiä. Mutta en sanoisi itseäni lihaksikkaaksi vaikka rautaa nostelenkin :D


      • e657k

        Lihaksikas mies jonka mitat 173 cm ja 50 kg????

        HAHAHAHA

        Pieni ja lyhyt on myös eri asioita, tietty riippuu keltä kysyy.

        Mielestäni on ok vaatia mieheltä pituutta mutta ei sitä silti tarvi ketään mollata vaan yksinkertaisesti sanoa vain ettei kiinnosta.
        Itsekään en halua lihavaa naista mutten silti ole heille tyly.


    • Kjsg

      Et vaan ole löytänyt sitä oikeaa. Ja minusta on hassua, meillä on kaveripiirissa sinuakin lyhyempi mies (162cm) ja olen itse kaveripiiristämme lyhyin nainen (158) joten tottakai tämä mies yrittää aina minua iskeä, vaikka olen jo kihloissa. Minusta tämä on vähän säälittävää ja harmillista...

      Jos vain yrität iskeä niitä vääriä naisia?
      http://humoncomics.com/only-jerks-and-bimbos

    • oho..

      Olipa vanha viesti, liekkö aloittaja kasvanut jo sen 10 senttiä pitutta?

    • oi oi oi.....

      Pitäskö alkaa uusi ketju. Aihe vois olla vaikka saamasi parhaat huomiot ja kommentit.

      itse olen nippanappa 160 cm mies, ja sain "kosinnan" melkee 10 cm pidemmältä naiselta. Ja se oli aika tosissaan siinä mitä se sano.

      Ja muutenkin niin erillainen ihminen kuin minä.

      Mut sit taas toistenpäin toi juttu ei aiheuta mitää keskustelua. Eikä kukaa sille voi mitä on.

    • Anonyymi

      Dresdenissä asuessani ei tuommoisia ongelmia ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe