MYRKYN LYKKÄS!!!!!!! alma laitto hempeetä musaa soimaan ja sit menin siivouskaapille ja ajattelin luutani hakea tanssiin...niin jumankekka...luuta *puffff...* kadonnu..... eli kuka teistä on pöllinny alman luudan??????????????.....
tiedossa elinkautinen alman luudan pöllijälle...!!!!!!!!!!!!
NO NYTHÄN SE
11
439
Vastaukset
mulla on omat varret;)
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
varmistamiseksi...lähetän pollarit tekemään tupatarkastuksen...!!!!!
senverran aikaa että kerkiän pukemaan...;)
Noloo, jos aamutakissa, ku kerranki saa sinivuokot kotiovelle;)a-v kirjoitti:
senverran aikaa että kerkiän pukemaan...;)
Noloo, jos aamutakissa, ku kerranki saa sinivuokot kotiovelle;)eikä sitten käpelöidä poliisi-setiä ovatten nääs aika komeita könsikkäitä...!!!!!!!!
eikä sitten käpelöidä poliisi-setiä ovatten nääs aika komeita könsikkäitä...!!!!!!!!
antaa tän aamutakinkin pudota, vahingossa tietty;)
Mä kun oon aina ollu vähä heikkona heikäläisiin, niinku kaikki tietää;)a-v kirjoitti:
antaa tän aamutakinkin pudota, vahingossa tietty;)
Mä kun oon aina ollu vähä heikkona heikäläisiin, niinku kaikki tietää;)osasin ennakoida onneksi tämän jo etukäteen...mukana on myös vanhempi rouvas pollari...saat korvilles jos käpelöit....!!!!!
osasin ennakoida onneksi tämän jo etukäteen...mukana on myös vanhempi rouvas pollari...saat korvilles jos käpelöit....!!!!!
pilalla koko päivä. Eiks se ämmä-koukku vois tehdä tarkastuksen vaikka ulkotiloissa?
a-v kirjoitti:
pilalla koko päivä. Eiks se ämmä-koukku vois tehdä tarkastuksen vaikka ulkotiloissa?
könsikkäät jäävät ulkotiloihin rouvas pollari tutkii sitten siellä sisällä paikat plus tekee tieten ruumiintarkastuksen sinulle...!!!!
könsikkäät jäävät ulkotiloihin rouvas pollari tutkii sitten siellä sisällä paikat plus tekee tieten ruumiintarkastuksen sinulle...!!!!
mä sitä luutaa ny...? Herttinen!
Mä paan ovet lukkoon ja karteekit kiinni. En oo kotona!a-v kirjoitti:
mä sitä luutaa ny...? Herttinen!
Mä paan ovet lukkoon ja karteekit kiinni. En oo kotona!ovat jo oventakana...ja koska heillä on ihan tuomarin lupa..murtaavat ovesi.....!!!!
olet kuukauden arestissa...ja hattivatit pölli siun luudan.....!!!!!!!=:0))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840