Minulla on häävideomme tallennettu vanhanmallisen
videokameran kasetille. Jotta kasetin voisi katsoa, tarvitsisi adapterikasetin ja vhs-nauhurin. Toivoisin saavani kasetin nauhoitettua dvd:lle, mutta adapteri ja nauhuri sekä tietotaito ja aika puuttuvat. Mistä ihmeestä voisin kysellä,kuka tällaisen toimenpiteen voisi suorittaa ja millä hintaa? Kiitos tiedoista!
vanhan vhs-nauhurin kasetin kopiointi dvd:lle
4
970
Vastaukset
- minä olen konfannut noita
Olen itse media-alalla töissä ja olen konvertoinut juuri tuollaisia lapsi- hää ym. videoita. Minulla on käytössä Sonyn hyvälaatuinen videonauhuri, ko VHS pikkukasetin adapteri sekä Canopusin laadukas videokonvertteri. Itse konvertoinnin teen multimediatietokoneella.
Olen polttanut noita videoita DVD-levyksi.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä:
mediamiika[at]gmail.com- nimett
Kiitos tiedosta, olen kuitenkin jo ehtinyt
saada videon dvd:lle. - Pekka Juhani
Terve.
Minulla on ikivanhoja kasetteja 20-25 kpl jotka pitäisi kopsata DVD:lle. Mitäpä homma maksaisi? - pulukaatuuu
Pekka Juhani kirjoitti:
Terve.
Minulla on ikivanhoja kasetteja 20-25 kpl jotka pitäisi kopsata DVD:lle. Mitäpä homma maksaisi?Eihän täällä saa mitään kertoa ilman että joku itseensäkyllästynyt on mainospoliisina kommentoimassa. Mutta VHS-keskustelussa on juuri käynnissä kova vääntö asiasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8549275
Sieltä löytyy hintaa laidasta laitaan.
20 senttiä minuutti alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020