Neliapila

rippikoulun käynyt

Hyvät pyhäjärviset!
Miten se(hän) Maija-Liisa naapurista on saanut meidän 60-kymppiset miehet näin hullunlailla rakastuneeksi, että maansakin myyvät. Mutta, että Marja-Liisakin- onko hän rakastunut meidän miesten rakkauteen?. Jos Haapajärvellä on v. 2009 velkaa asukasta kohden 4686 ja meillä Pyhäjärvisillä vastaavana aikana 1786 euroa/asukas, niin johan sen näkee "sokea reetukin", että maksumiehiksi joudutaan.
Ja kyllä kesäpyhäkäs on oikeutettu sanomaan mielipiteensä siinä kuin kuka tahansa. Tänä iltana vain Onni suosii Rohkeaa- Ole siis itsenäinen ja näe tosiasiat. Älä anna Paavon, Pentin ja Jukan sekä Marja -Liisan viedä Sinua kuin "pässiä narussa". Kai olet tämän sekamelskan seassa ymmärtänyt, miten suuriarvoisesta on kysymys. Ei tarvitse kuin pyörähtää keskustassa, niin aina tulee keskustelijoita- kukaan ei ole vielä ollut liittymisen kannalla- Huom!- en ole valtaapitävä, mutta olen pyhäjärvinen tavallinen tallaaja

4

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmästynyt kulkija

En ole tavannyt YHTÄÄN kuntaliitoksen puoltajaa ja olen satoja ja satoja jututtanut. Puolesta olen kuullut olevan vain noiden valtuutettujen, jotka sitä ajavat.

• voihan vitsi

Vaikka olenkin erakko, en ole kuullut kenenkään puoltavan kuntaliitosta kaduilla ja kujillöa. Kauhuissaan kyllä ovat olleet

• Anonyymi

Harvoin on kunnollisia.
      Seppo esittää

• Anonyymi

Miljoonavahingot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      177
      6129
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3374
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2788
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1924
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1678
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1626
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1497
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23