Moro! Minkälainen meno on jussina ollut Yyterissä? Minkälaista porukkaa ja minkä ikäistä? Ollaan lauantaina menossa joten löytyyköhän sieltä telttapaikkoja meille?
Jussi Yyterissä
1
464
Vastaukset
- yks..
Itekki oon taas menossa kavereitten kaa jussiks yyteriin.. Parina viimevuonna oon ollu ja aina on ollu ihan huippumeno!! =) yyteriin jää kerrassaan koukkuun, harmi et juhannus on vaan kerran vuodessa.. :D
Porukka on aika nuorta, jotkut ovat sitä mieltä et se on täynnä teinejä, sillä myös alaikäiset viihtyvät yyterissä. Mutta on siellä aina ihan "ihmisen"ikäistä porukkaakin ollut.
Pahaa pelkään, että lauantaina on todella vaikeaa löytää enää vapaita telttapaikkoja, mutta tietty aina väkisin saa johonki tungettuu.. kai..
Me ollaan aina menty jo torstaina, mutta tänä vuonna töiden takia lähtö venyy pe iltapäivään.. Vähän arveluttaa telttapaikkatilanne jo silloin.. Mut sopu tilaa antaa..! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221