Ylämäki ja alamäki vuorotellen. Hirveät mielialan vaihtelut. Kaksi äärimmäistä persoonallisuutta yhdessä. Tuntuuko tututa? Miten pärjäätte?
25.5.
3
541
Vastaukset
- melkein samana päivänä synt...
Joo tuntuu erittäin tutulta. Tyypillinen kaksonen olet. Oletko vielä nainen? Se lisää entisestään sitä vuoristorata meininkiä. Mutta siihen tottuu kyllä ite ja toivottavasti muutkin.
- 26.5.
Mutta tutulta tuntuu silti. Liekö kaikille kaksosille ominaista syntymäpäivästä viis.
Kyllä mä itseni kanssa toimeen tulen, mutta muille se on joskus vaikeaa. Samasta asiasta kun voi olla kymmentä eri mieltä saman päivän(joskus tunnin)aikana ja katsantokantaa pystyy pyörittelemään joka ilmansuuntaan väli-ilmansuunnat mukaan lukien niin, että hieman hitaammalla ei ole toivoakaan pysyä kärryillä. Joskus yritän hillitä ajatuksenjuoksuani säästääkseni kanssaihmisiä, mutta sitten taas, jos en saa olla täysin oma itseni, tympiinnyn pahasti ja silloin en todellakaan ole miellyttävä seuralainen.
Minulla onneksi ystävät tietävät touhotukseni määrän ja hyväksyvät sen. Toisaalta he tietävät myös, että syvälliset pohdintani eivät juurikaan odota vastauksia, vaan selvittelen ajatuksiani ääneen. Toki mielelläni myös kuuntelen toisten ajatuksia. Eikä mikään innosta minua enempää kuin älykäs sananvaihto. - Lyyti
tutulta tuntuu. Harvassa on todella ne ihmiset jotka pysyy ajatuksenjuoksussani mukana..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745