Kaarina Makkonen-Juntunen

aika varattu

Hei!

Onko ketään ollut Kaarina Makkosella ? Katsooko taroteista vai "kristallipallosta " ?
Millaisia kokemuksia ja onko ennustukset pitäneet ?

Hyvin varattu ainakin tuntuu olevan ja tekee tätä kait päätyökseen.

57

25499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiken kokennut

      Minä kävin hänen luonaan.Istui ja puhui ,ei katsonnut mistään kortteista.Mikään ei ole viellä tähän päivään menessä pitänyt paikkaansa.

      • härkä

        Koska kävit hänen luonaan ? Kertoiko jotain henkilökohtaisia tulevaisuuden tapahtumia vai ympäripyöreitä "heittoja" ?


      • Ei mikään ole tottetunnut
        härkä kirjoitti:

        Koska kävit hänen luonaan ? Kertoiko jotain henkilökohtaisia tulevaisuuden tapahtumia vai ympäripyöreitä "heittoja" ?

        Minua todellakin harmittaa ,kun maksoin palvelusta ja minulle ennustetiin.Kuinkaa mikään ei ole tottetunut.Olisi kiva tavata sellainen aito ja rehellinen näkijä,niitä taitaa olla nykyään harvassa.Nuorenpana kävin Pakilassa yhden vanhemman muijan luonna se kylläkin näki.


      • aika varattu
        Ei mikään ole tottetunnut kirjoitti:

        Minua todellakin harmittaa ,kun maksoin palvelusta ja minulle ennustetiin.Kuinkaa mikään ei ole tottetunut.Olisi kiva tavata sellainen aito ja rehellinen näkijä,niitä taitaa olla nykyään harvassa.Nuorenpana kävin Pakilassa yhden vanhemman muijan luonna se kylläkin näki.

        Olin Kaarinalla ja oli tosi positiivinen yllätys.
        Menneisyyteni tiesi erittäin hyvin. Samoin kun katsoi kädestä niin moni asia piti paikkaansa,lapsiluvut ym.Ihmisenä Kaarina on aivan ihana persoona.Tulevaisuuden ennustuksesta ei vielä osaa sanoa, mutta hyvin näki tämän hetken.Mikäli ennustus tulevaisuudesta menee oikein,on se juuri selainen mistä uneksin.


      • härkä kirjoitti:

        Koska kävit hänen luonaan ? Kertoiko jotain henkilökohtaisia tulevaisuuden tapahtumia vai ympäripyöreitä "heittoja" ?

        itse olen menossa kaarinalle,ensimmäisen kerran.mitä asiota kannattaa kysyä ja mitä ei??onko se pelottavaa??


      • mmm
        aika varattu kirjoitti:

        Olin Kaarinalla ja oli tosi positiivinen yllätys.
        Menneisyyteni tiesi erittäin hyvin. Samoin kun katsoi kädestä niin moni asia piti paikkaansa,lapsiluvut ym.Ihmisenä Kaarina on aivan ihana persoona.Tulevaisuuden ennustuksesta ei vielä osaa sanoa, mutta hyvin näki tämän hetken.Mikäli ennustus tulevaisuudesta menee oikein,on se juuri selainen mistä uneksin.

        Hyvin tietää ja selvästi puhuu, korteista katsoo. Ihana ihminen


      • Turhaan menin

        petyin vuonna 2005 Lahdessa, hotellissa otti vastaan.
        Mikään ei ole pitänyt paikkaansa, samoin, ei Olli Kalajoenkaan näkemykset 2000-luvun alussa.


      • unienkeli

        Sama täällä.Kävin Kalajoella Kuopiossa,mikään ei toteutunut.
        Kaarina Makkonen puhui paljon ja lupasi paljon,valitettavasti mikään ei ole toteutunut...
        Rahat meni kankkulan kaivoon.


    • Terhikki

      Minulle näki vastaanotolla erittäin hyvin menneet, nykyiset ja tulevatkin.

      Sitten parin vuoden kuluttua soitin hänelle, mutta silloin meni kaikki pieleen...

      • kävi miulle

        Vuonna 2001 tiesi todella hyvin menneet, nyskyiset ja tulevat. Viime syksynä kaveriporukalla käytiin ja pieleen meni kaikilla.


    • vuonna 2005

      hotellihuoneessa ja tavalliset ns. pelikortit oli mukana. Ei ollut mitään yllättävää eikä kovin paljon paikkaansa pitävää ollut jos ajatellaan tulevaisuutta (nyt vuosi 2007) ja sitä tulevaa lähdinkin kysymään, enkä nykyisyyttä silloista hetkeä, sen tiedän ja tiesin jo itsekin.
      Mukava ihmisenä, mutta mutta :( ja )(-

    • Nimetön

      Olen käynyt Kaarinan vast.otolla 3 krt 6v.sisällä ja TIETÄÄ asioista.Tiesi menneitä,sen hetkisiä ja on paljon toteutunut asioita.Todella symppis ihminen.Katsoo ekana kädestä ja sit korteista.Suosittelen käyntiä.

      • .,.,.,

        Minä olen myös käynyt Kaarinan luona. Aikaa tästä on 1,5 v. Tiesi hyvin menneisyyden ja kertoi paljon mitä tulee tapahtumaan. Tiesi, että olen mm. vaihtamassa työpaikkaa (sopimus oli silloin juuri kirjoitettu) pienemmästä firmasta isompaan (totta: yhdistyksestä kaupungille) ja teen töitä ihmisten hyvinvoinnin eteen. (=lastensuojelu). Tiesi lasten lukumäärän ja sukupuolet. Puhui paljon miehen vanhemmista (meillä erittäin vaikea suhde heihin) ja myös omistani. Tiesi mm. äitini terveydentilasta. Miehestäni ja tämän työtilanteesta puhui, meni oikein. Saa nähdä miten lopuille ennustuksille käy... Paljon on vielä tulollaankin...


      • Tipu75
        .,.,., kirjoitti:

        Minä olen myös käynyt Kaarinan luona. Aikaa tästä on 1,5 v. Tiesi hyvin menneisyyden ja kertoi paljon mitä tulee tapahtumaan. Tiesi, että olen mm. vaihtamassa työpaikkaa (sopimus oli silloin juuri kirjoitettu) pienemmästä firmasta isompaan (totta: yhdistyksestä kaupungille) ja teen töitä ihmisten hyvinvoinnin eteen. (=lastensuojelu). Tiesi lasten lukumäärän ja sukupuolet. Puhui paljon miehen vanhemmista (meillä erittäin vaikea suhde heihin) ja myös omistani. Tiesi mm. äitini terveydentilasta. Miehestäni ja tämän työtilanteesta puhui, meni oikein. Saa nähdä miten lopuille ennustuksille käy... Paljon on vielä tulollaankin...

        Olen käynyt Kaarinalla jo pariinkin kertaan ja tietää todella hyvin! Avioliiton, lapset, sairauden (tulevan, joka sitten todettiin myöhemmin), vaikeat suhteet ym. Menneet tietää myös hyvin, mutta jos menee häntä tapaamaan, kannattaa keskittyä tulevaan, sillä siksihän sinne mennään! Puoli tuntia menee nopeasti! Toki jos haluaa jotain "todisteita", että Kaarina näkee, niin antaa kertoa menneistä. Suosittelen lämpimästi ja niinkuin joku jo sanoi, todella ihana ihminen!


      • kokemusta Kaarinasta
        Tipu75 kirjoitti:

        Olen käynyt Kaarinalla jo pariinkin kertaan ja tietää todella hyvin! Avioliiton, lapset, sairauden (tulevan, joka sitten todettiin myöhemmin), vaikeat suhteet ym. Menneet tietää myös hyvin, mutta jos menee häntä tapaamaan, kannattaa keskittyä tulevaan, sillä siksihän sinne mennään! Puoli tuntia menee nopeasti! Toki jos haluaa jotain "todisteita", että Kaarina näkee, niin antaa kertoa menneistä. Suosittelen lämpimästi ja niinkuin joku jo sanoi, todella ihana ihminen!

        Olen käynyt Kaarinalla monen monta kertaa 20 vuoden aikana. Kaarina on minulle ainakin tiennyt asioita liiankin tarkasti. Mun rahat ei ole mennyt hukkaan.
        Eikä ole ollut tarvetta juosta muiden luona kyselemässä asioita, kun löysin aikoinaan Kaarinan,
        Hyvää syksyä teille kaikille.


      • kss kss
        kokemusta Kaarinasta kirjoitti:

        Olen käynyt Kaarinalla monen monta kertaa 20 vuoden aikana. Kaarina on minulle ainakin tiennyt asioita liiankin tarkasti. Mun rahat ei ole mennyt hukkaan.
        Eikä ole ollut tarvetta juosta muiden luona kyselemässä asioita, kun löysin aikoinaan Kaarinan,
        Hyvää syksyä teille kaikille.

        paljonko Kaarina veloittaa tuosta 30min. ja missä päin vastaanottaa? pk-seudulla?


      • omat
        kss kss kirjoitti:

        paljonko Kaarina veloittaa tuosta 30min. ja missä päin vastaanottaa? pk-seudulla?

        sivut netissä ja omalla oikeella nimeellä toimii. Sieltä löytyy kaikki tiedot.


      • Miten on
        omat kirjoitti:

        sivut netissä ja omalla oikeella nimeellä toimii. Sieltä löytyy kaikki tiedot.

        Paljonko hänen antamansa ajat heittävät? Minulle kertoi että ennen kuin täytän 35 (olin silloin 32) minulla on uusi mies ja lapsi tulossa. Että katso vaan, näin tulee tapahtumaan.
        No, nyt olen 35 ja täytän elokuussa 36. Mies on mutta ei taida olla enää kauaa, eikä lastakaan ole. Voiko ennustuksen toteutumisajankohta heittää vuodella/kahdella? Eli voisiko nämä asiat olla tulossa minulle vielä mutta vähän viiveellä?


      • Ennustaja...
        Miten on kirjoitti:

        Paljonko hänen antamansa ajat heittävät? Minulle kertoi että ennen kuin täytän 35 (olin silloin 32) minulla on uusi mies ja lapsi tulossa. Että katso vaan, näin tulee tapahtumaan.
        No, nyt olen 35 ja täytän elokuussa 36. Mies on mutta ei taida olla enää kauaa, eikä lastakaan ole. Voiko ennustuksen toteutumisajankohta heittää vuodella/kahdella? Eli voisiko nämä asiat olla tulossa minulle vielä mutta vähän viiveellä?

        Ei voi ennustuksen ajat heittää vaan ennustukset ovat tarkkoja. Katso vaan, tässä on sanamuoto "lapsi on tulossa", eikä "lapsi on tullut".

        Puoli vuotta on ihmisen elämässä pitkä aika ja siihen mahtuu kaikenlaista.


      • Miten on
        Ennustaja... kirjoitti:

        Ei voi ennustuksen ajat heittää vaan ennustukset ovat tarkkoja. Katso vaan, tässä on sanamuoto "lapsi on tulossa", eikä "lapsi on tullut".

        Puoli vuotta on ihmisen elämässä pitkä aika ja siihen mahtuu kaikenlaista.

        Kiitos vastauksestasi! :)

        Toivoa siis vielä on, katsotaan mitä tapahtuu. Valitettavasti tämä nykyinen mies taitaa jäädä taakse mutta ehkäpä sitä tutustuu vielä sellaiseen henkilöön jonka kanssa tuo lapsihaavekin toteutuu. Se olisi ihanaa kyllä tämän pitkän vaikean ajan jälkeen.


      • qqqqqqqiioopp
        Miten on kirjoitti:

        Paljonko hänen antamansa ajat heittävät? Minulle kertoi että ennen kuin täytän 35 (olin silloin 32) minulla on uusi mies ja lapsi tulossa. Että katso vaan, näin tulee tapahtumaan.
        No, nyt olen 35 ja täytän elokuussa 36. Mies on mutta ei taida olla enää kauaa, eikä lastakaan ole. Voiko ennustuksen toteutumisajankohta heittää vuodella/kahdella? Eli voisiko nämä asiat olla tulossa minulle vielä mutta vähän viiveellä?

        Kävin Kaarinan luona kolme kertaa 90-luvulla. Kaikki on tapahtunut mitä kertoi. Ei sanasta sanaan vaan osina muita tapahtumia.
        Kaarina sanoi että ei voi sanoa tarkkaa ajankohtaa milloin jokin asia tapahtuu vaai onko jo tapahtunut. Sanoi myös että hänelle ei anneta kaikille lupaa kertoa tulevasta. Henkimaailmasta osoitetaan mitä kellekin voi kertoa.
        Ainoa missä minun toimintaani ohjasi oli opiskelemaan lähteminen, sanoi että perheemme ei tulisi toimeen jos saisin vain opintorahaa. Myöhemmin tulisin opiskelemaan. Sitäkään en tosin muistanut ennen kuin istuin koulunpenkillä opiskelemassa hoitoalaa. Kaarina oli myös nähnyt minut vahvasti hoitajana joka tuolloin 90-luvun alussa nauratti minua. Tuolloin olisin jatkanut opiskelua kaupallisella alalla jossa myös työskentelin.
        Lapsia, miestäni ja sukuani koskevia asioitakin kertoi ja olen osannut itse yhdistää tapahtumasarjoja hänen ennustukseensa, näkemäänsä.


      • Miten on
        Miten on kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! :)

        Toivoa siis vielä on, katsotaan mitä tapahtuu. Valitettavasti tämä nykyinen mies taitaa jäädä taakse mutta ehkäpä sitä tutustuu vielä sellaiseen henkilöön jonka kanssa tuo lapsihaavekin toteutuu. Se olisi ihanaa kyllä tämän pitkän vaikean ajan jälkeen.

        Vielä kommentoisin tätä: täytin siis elokuussa 36, parisuhdetilanne epäselvä, ei lasta kun ei oikein tiedä miehestäkään..... mutta ehkäpä ehkäpä... odottelen että jospas sitten pian alkaisi tapahtua :).


      • hän tietää todella
        qqqqqqqiioopp kirjoitti:

        Kävin Kaarinan luona kolme kertaa 90-luvulla. Kaikki on tapahtunut mitä kertoi. Ei sanasta sanaan vaan osina muita tapahtumia.
        Kaarina sanoi että ei voi sanoa tarkkaa ajankohtaa milloin jokin asia tapahtuu vaai onko jo tapahtunut. Sanoi myös että hänelle ei anneta kaikille lupaa kertoa tulevasta. Henkimaailmasta osoitetaan mitä kellekin voi kertoa.
        Ainoa missä minun toimintaani ohjasi oli opiskelemaan lähteminen, sanoi että perheemme ei tulisi toimeen jos saisin vain opintorahaa. Myöhemmin tulisin opiskelemaan. Sitäkään en tosin muistanut ennen kuin istuin koulunpenkillä opiskelemassa hoitoalaa. Kaarina oli myös nähnyt minut vahvasti hoitajana joka tuolloin 90-luvun alussa nauratti minua. Tuolloin olisin jatkanut opiskelua kaupallisella alalla jossa myös työskentelin.
        Lapsia, miestäni ja sukuani koskevia asioitakin kertoi ja olen osannut itse yhdistää tapahtumasarjoja hänen ennustukseensa, näkemäänsä.

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.


      • Haluaa tietää
        hän tietää todella kirjoitti:

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä.

        Laitatko hänen tietonsa.


      • p-liisa
        Haluaa tietää kirjoitti:

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä.

        Laitatko hänen tietonsa.

        Hän tietää todella 26.10.2010
        Saisinko ko selvänäkijän tiedot?


      • llk3
        hän tietää todella kirjoitti:

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.

        "Rahastavat" näkijät eivät ole aitoja ?!?!? Jos ihminen tekee tätä työkseen, niin jos ei rahastaisi niin miten luulet ostavan ruokaa ja maksavan laskut?


      • Tapsa113
        hän tietää todella kirjoitti:

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.

        Laitatko minullekkin hänen yhteystietonsa.


      • Kukka70
        hän tietää todella kirjoitti:

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.

        Hei,

        Olisiko vielä mahdollista saada hänen yhteystietonsa? Kaipaisin selvyyttä elämään.
        terv. Kukka


      • leenuli11
        hän tietää todella kirjoitti:

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.

        Mäkin haluaisin hänen tiedot ☺ kiitollisena ❤


      • Amipoika

        Miekin haluaisin tietää hänen nimensä ja tiedot kiitos


      • R63
        Miten on kirjoitti:

        Paljonko hänen antamansa ajat heittävät? Minulle kertoi että ennen kuin täytän 35 (olin silloin 32) minulla on uusi mies ja lapsi tulossa. Että katso vaan, näin tulee tapahtumaan.
        No, nyt olen 35 ja täytän elokuussa 36. Mies on mutta ei taida olla enää kauaa, eikä lastakaan ole. Voiko ennustuksen toteutumisajankohta heittää vuodella/kahdella? Eli voisiko nämä asiat olla tulossa minulle vielä mutta vähän viiveellä?

        henkimaailmassa ei aikoja, positiivisella mielellä vain ja silmät auki niin kyllä se mies ja lapsi sieltä tulevat tavalla tai toisella - uskon asia


      • tietämätön70
        hän tietää todella kirjoitti:

        Mielestäni näkijät vetäytyvät vastuusta sanoessaan, ettei ajan kohtaa voi kertoa. Siten ei voi syyttää heitä vääristä tiedoista.
        Kaarina Makkosta olen kuullut moitittavan paljonkin, itse en ole hänellä käynyt. Olen kyllä muissa merkeissä tavannut hänet ja siksi en luottaisi hänen tietoihinsa.

        Mutta yhden ainoan selvänäkijän tiedän, joka tietää varmasti asioita. Koska en tiedä, pitäisikö hän siitä, että julkisesti kertoisin hänestä, en mainitse häntä nimeltä, mutta minua hän on auttanut monissa vaikeissa tilanteissa uskomattomalla tavalla tiedoillaan. Tietää puhelimessakin tosi hyvin, eikä ole kallis. Näkee ympärillä olevat ihmiset kertoen heistäkin ja myös siitä, kuinka tulee suhtautua erilaisiin tilanteisiin että kaikki menisi hyvin. Kertoo ilman kyselemättäkin, mutta voi myös kysyä.
        Olen yllättynyt hänen kanssaan jutellessa monta kertaa positiivisesti.
        Rahastavat näkijät eivät ole aitoja. Se tulisi jo jokaisen tietää ja ymmärtää.

        onko mahdollista saada yhteystietoja vielä???


      • roosak
        Amipoika kirjoitti:

        Miekin haluaisin tietää hänen nimensä ja tiedot kiitos

        Hei!
        Voisitko laittaa tämän näkijän yhteystiedot minulle.


    • Miten on

      Tämän laitoin 30.9.2010:
      Vielä kommentoisin tätä: täytin siis elokuussa 36, parisuhdetilanne epäselvä, ei lasta kun ei oikein tiedä miehestäkään..... mutta ehkäpä ehkäpä... odottelen että jospas sitten pian alkaisi tapahtua :).

      Ja tässä tämän hetken tilanne: miesasia edelleen "epäselvä" mutta lapsi on tulossa tämän epäselvän tapauksen kanssa :). Ja siis 36v. olen nyt.

    • tarkka huomiokyky

      Kaarina Makkonen ei ole tiennyt eikä nähnyt mulle yhtään mitään. Tämä on sellainen näkijä, että huonona päivänäkin ottaa asiakkaat vastaan, eikä sano, että nyt en valitettavasti nää sulle mitään. Puhetta tulee ilman sisältöä pulputtaen ja raha kelpaa. Ei katsonut silmiin, meni "pätevyyden" verhon taa piiloon, tajusi, että huomasin hänen teeskentelevän. Suostuin maksamaan kolmasosan hinnasta, sekin harmitti jälkeenpäin kun aivan tyhjästä maksoin.

    • turun plikka

      Kävin Makkosella kevättalvella 2013. Ehdottomasti parhaita, joilla olen käynyt. Vielä en voi tietää, toteutuuk kaikki asiat. Selvänäkijällä ei saisikaan juuri sen vuoksi käydä liian usein - asioilla voi ottaa aikaa, ennen kuin tapahtuvat. Sain suosituksen eräältä että korkeintaan kerran vuodessa. Makkosta voin suositella kyllä lämpimästi.

    • turhasoitto

      Tänä vuonna kerran soittanut. Eipä osunut nykyhetkessä olevaan, menneisyydestä sanoi niin yleistä että sopisi varmaan joka toiselle. Korteista katsoi, eikä mitään sellaista nähnyt minkä jo tiedän itsekin olevan edessä..ei hyvä kokemus.

      • minä

        Olen käynyt useamman kerran.Välillä menee oikein,välillä väärin.Suoritin uuden ammatin opintovapaan avulla.Sinnepäin osasi sanoa.En tiedä,miksi monta kertaa sanonut,että ei suosittele pääkaupunkiseutua työpaikkana.Olen tehnyt itse omat valintani,ja nyt asun Vantaalla,työssä käyn Helsingin puolella.Ja olen viihtynyt paremmin kuin maalla.Koska nykypäivänä ei ole varaa paljoa valkata,pitää mennä sinne missä työt on.Ja hyvin ainakin vielä minulla on mennyt.


      • Tuulanen1
        minä kirjoitti:

        Olen käynyt useamman kerran.Välillä menee oikein,välillä väärin.Suoritin uuden ammatin opintovapaan avulla.Sinnepäin osasi sanoa.En tiedä,miksi monta kertaa sanonut,että ei suosittele pääkaupunkiseutua työpaikkana.Olen tehnyt itse omat valintani,ja nyt asun Vantaalla,työssä käyn Helsingin puolella.Ja olen viihtynyt paremmin kuin maalla.Koska nykypäivänä ei ole varaa paljoa valkata,pitää mennä sinne missä työt on.Ja hyvin ainakin vielä minulla on mennyt.

        Kävin kerran Kaarinalla ja kerran sain puhelinajan. Todella hyvin on nähnyt minulle. Tiesi esimerkiksi isäni kuoleman tarkasti. Kun isä sairasteli, tiesin, että kuolee kun Kaarina niin kerran sanoi.
        Nyt on taas aisoita, joihin haluaisin Kaarinalta tietoja.
        Aivan ihana ihminen muutenkin, lämmin ja neuvova. Suosittelen lämpimästi.


      • tökstöks
        Tuulanen1 kirjoitti:

        Kävin kerran Kaarinalla ja kerran sain puhelinajan. Todella hyvin on nähnyt minulle. Tiesi esimerkiksi isäni kuoleman tarkasti. Kun isä sairasteli, tiesin, että kuolee kun Kaarina niin kerran sanoi.
        Nyt on taas aisoita, joihin haluaisin Kaarinalta tietoja.
        Aivan ihana ihminen muutenkin, lämmin ja neuvova. Suosittelen lämpimästi.

        IKINÄ EI HUOM! EI KATSOTA KUOLEMAA. Pahasilmä on hänellä jos tuollaista henkimaailma näyttää....lämmin ihminen kun kertoo kuoleman. SAIRASTA


      • xxzzzyyyy
        Tuulanen1 kirjoitti:

        Kävin kerran Kaarinalla ja kerran sain puhelinajan. Todella hyvin on nähnyt minulle. Tiesi esimerkiksi isäni kuoleman tarkasti. Kun isä sairasteli, tiesin, että kuolee kun Kaarina niin kerran sanoi.
        Nyt on taas aisoita, joihin haluaisin Kaarinalta tietoja.
        Aivan ihana ihminen muutenkin, lämmin ja neuvova. Suosittelen lämpimästi.

        Lämmin näkijä...tätä näkee muidenkin kuin kallion viestiketjussa, kaikki me kuollaan mutta mikä tekee näkijästä lämpimän tai millä tapaa jos kertoo läheisen kuoleman? en itte osais asiaa kyllä kovin lämpimästi ottaa


    • kaikkeen sitä sortuu

      Makkosella kävin hotellihuoneessa, hinta oli muistaakseni 50 e. puoli tuntia taisi olla.
      Ja kaiken päälle ei tiennyt mitään, minun piti olla jo 5 v. sitten leski ja nyt rikkaissa naimisissa, ihana mies ja pläää pläää, ei yhtään todellista tapahtumaa ole tapahtunut mitä hän luetteli niin näpsäkkäästi ja itsevarmasti naureskellen ja melkein onnesta ratketen kun niin hyvin osasi lasketella minulle niitä rikkauksia ja ihanuuksia, ihan ulkomailla asumisesta lähtien.
      Niin vain olen edelleen tässä vuokrakämpässä saman ukon kanssa yhtä köyhänä kuin ennenkin. En sentin hyrrää enää hänelle kassaan kilauttaisi, ai niin eipä kuittiakaan tarvinnut siihen aikaan antaa, antaneekö nyt?

      • salli mun nauraa.

        Kuitti ennustajalta?
        Kas kun ei kahden vuoden takuutodistusta ennustuksesta .


    • ennustajat_turhaa_

      Olen takavuosikymmeninä käynyt jokusen kerran hänen luonaan. Mikään kertomansa ei toteutunut silloin eikä ole toteutunut sen jälkeenkään. Ei myöskään Olli Kalajoen tai kenenkään muunkaan tunnetun tai vähemmän tunnetun ennustajan/näkijän ennustus. Huuhaata kaikki tyynni. Kaikkien vuosikymmenten aikana saatujen ennustusten mukaan minun pitäisi olla tällä hetkellä sikarikas, onnellisesti naimisissa elämäni sielunkumppanin kanssa ja tyytyväinen elämääni. Kuitenkin olen köyhä, yksinäinen, ilman pari- tai ystäväsuhteita, epätyydyttävässä työssä ja vittuuntunut elämääni. Onko tämä viisikymppisen naisen elämää, kysynpä vaan.

      • Anonyymi

        Olli Kalajoki olin kerran mitään ei tiennyt eikä toteutunut muutenki outo mies en suosittele


    • ei_mene_vaan_perille

      Tässä tulee kaikille takuuvarma ennustus: Sinä itse teet elämästäsi juuri sellaisen, kuin se on. Ja mitä kohdi pyrit, ja tavoittelet, teet näistäkin ennustuksista silloin samalla totta. Ja jos menet jollekin ennustajalle, joka repii sulta sen 50€ tunti, joka latelee sulle silkkaa diipadaapaa ja liirumlaarumia, jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa, ja silti teet juuri nk. häne sinulle sanoo, silloin sinä itse toteutat sen kyseisen ennustuksen todeksi.

      Perusongelma tässä koko jutussa on se, että kaikki noilla 1700- numeroissa ennustuspalveluita tarjoavat ihmiset ovat 100% täysiä huijareita. Ja kukaan ei vaan tee tälle kyseiselle asialle yhtään mitään. Ei valtiovalta, eikä näytä virkavaltakaan tekevän mitään. Joten ihmisten huijaus senkun jatkuu vaan.

      Ilmeisesti jokaisen pitää asia itse omakohtaisesti kokea, että näiden "herttaisesti" käyttäytyvien mummeleitten duuni perustuu perinpohjaiselle epärehellisyydelle. Toisinsanoen he viilaavat teitä vain linssiin. Ja joidenkin kohdalla valitettavasti sekään ei riitä valaisemaan ja aukaisemaan silmiä, vaikka itse huomaisikin viimeistään kolmen vuoden kulumisen jälkeenkään, että ennustukset eivät toteutuneet.

      On se ihme juttu, että tämä yksinkertainen asia ei mene perille. Että kaikki ennustuspuhelinpalvelunumeroissa työskentelevät ovat pelkkiä huijareita. Ja epärehellisiä. Kaiken lisäksi suurin osa vieläpä harmaan talouden harjoittajia.

      • lkokk

        Nyt ilmeisesti puhutaan ihan OIKEISTA ennustajista, eikä mistään 0700-numeroista:) Mutta baitövei, onko uusia kokemuksia Makkosesta. Itse varasin hänelle ajan parin viikon päähän. Viimeeksi soitin 2000 luvun alussa ja 85% toteutui, mitä näki.


      • Eikö_mene_perille
        lkokk kirjoitti:

        Nyt ilmeisesti puhutaan ihan OIKEISTA ennustajista, eikä mistään 0700-numeroista:) Mutta baitövei, onko uusia kokemuksia Makkosesta. Itse varasin hänelle ajan parin viikon päähän. Viimeeksi soitin 2000 luvun alussa ja 85% toteutui, mitä näki.

        Kaikki nämä itseään selvänäkäkijöiksi ja ennustajiksi väittävät ovat ihan pelkkiä huijareita. Jotka vievät heille soittavilta hyväuskoisilta ja elämässään epätietoisilta vaan rahat pois omiin liivieihinsä.

        Yksi asia ei näköjään muutu. Se, että tässä maailmassa on aina epärehellisiä ketkuja ja huijareita. Ja aina löytyy ikävä kyllä näköjään myös ihmisiä, jotka heihin valitettavasti uskovat, hurahtavat ja menevät täyteen lankaan.

        Omakohtaisena kokemuksena voin sanoa, niin Rajatieto Organisaation, kuin monen muunkin yrityksen palveluita ja myös tämän kyseisen Kaarina Makkosen palveluita käyttäneenä, että: USKOKAA NYT KERRANKIN, ETTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN MITÄÄN SELVÄNNÄKEMISTÄ. EIKÄ IHMISIÄ, JOTKA VOISIVAT MILLÄÄN TAVALLA TAVALLA NÄHDÄ TULEVAISUUTEEN JA ENNUSTAA YHTÄÄN MITÄÄN!

        On se kumma, kun nämä tässä maailmassa pätevät tosiasiat, eli faktat ei vaan mene joillakuilla perille, elikä siihen kaaliin.

        Voihan sitä jokainen väittää olevansa vaikka enkeli Gabriel tai Joulupukki.

        Se ei silti tarkoita sitä, että on välttämättä sitä, että on sitä, miksi itseään väittää.


      • kukauskoojakukaei
        Eikö_mene_perille kirjoitti:

        Kaikki nämä itseään selvänäkäkijöiksi ja ennustajiksi väittävät ovat ihan pelkkiä huijareita. Jotka vievät heille soittavilta hyväuskoisilta ja elämässään epätietoisilta vaan rahat pois omiin liivieihinsä.

        Yksi asia ei näköjään muutu. Se, että tässä maailmassa on aina epärehellisiä ketkuja ja huijareita. Ja aina löytyy ikävä kyllä näköjään myös ihmisiä, jotka heihin valitettavasti uskovat, hurahtavat ja menevät täyteen lankaan.

        Omakohtaisena kokemuksena voin sanoa, niin Rajatieto Organisaation, kuin monen muunkin yrityksen palveluita ja myös tämän kyseisen Kaarina Makkosen palveluita käyttäneenä, että: USKOKAA NYT KERRANKIN, ETTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN MITÄÄN SELVÄNNÄKEMISTÄ. EIKÄ IHMISIÄ, JOTKA VOISIVAT MILLÄÄN TAVALLA TAVALLA NÄHDÄ TULEVAISUUTEEN JA ENNUSTAA YHTÄÄN MITÄÄN!

        On se kumma, kun nämä tässä maailmassa pätevät tosiasiat, eli faktat ei vaan mene joillakuilla perille, elikä siihen kaaliin.

        Voihan sitä jokainen väittää olevansa vaikka enkeli Gabriel tai Joulupukki.

        Se ei silti tarkoita sitä, että on välttämättä sitä, että on sitä, miksi itseään väittää.

        kyllä näkeminen sinuakin kiinnostaa kun jaksat tällä palstalla hengailla vaikka et usko kyseiseen asiaan. Mielipiteesi on hyvin ristiriidassa kun jaksat näitä lukea ja vielä kommentoida


      • Anonyymi
        Eikö_mene_perille kirjoitti:

        Kaikki nämä itseään selvänäkäkijöiksi ja ennustajiksi väittävät ovat ihan pelkkiä huijareita. Jotka vievät heille soittavilta hyväuskoisilta ja elämässään epätietoisilta vaan rahat pois omiin liivieihinsä.

        Yksi asia ei näköjään muutu. Se, että tässä maailmassa on aina epärehellisiä ketkuja ja huijareita. Ja aina löytyy ikävä kyllä näköjään myös ihmisiä, jotka heihin valitettavasti uskovat, hurahtavat ja menevät täyteen lankaan.

        Omakohtaisena kokemuksena voin sanoa, niin Rajatieto Organisaation, kuin monen muunkin yrityksen palveluita ja myös tämän kyseisen Kaarina Makkosen palveluita käyttäneenä, että: USKOKAA NYT KERRANKIN, ETTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN MITÄÄN SELVÄNNÄKEMISTÄ. EIKÄ IHMISIÄ, JOTKA VOISIVAT MILLÄÄN TAVALLA TAVALLA NÄHDÄ TULEVAISUUTEEN JA ENNUSTAA YHTÄÄN MITÄÄN!

        On se kumma, kun nämä tässä maailmassa pätevät tosiasiat, eli faktat ei vaan mene joillakuilla perille, elikä siihen kaaliin.

        Voihan sitä jokainen väittää olevansa vaikka enkeli Gabriel tai Joulupukki.

        Se ei silti tarkoita sitä, että on välttämättä sitä, että on sitä, miksi itseään väittää.

        Höpöjä on aitoja näkijöitä mutta paljo huijareita kun eli rahastaa eikä oo lahjoja oikeesti


    • nainen01

      saisinko hänen puhelin numeronsa?

    • Anonyymi

      Nostan tämän ketjun..
      onko kokemuksia ennusteidensa osuvuudesta. Ajat..ihmissuhteet ym?

    • Anonyymi

      Kaarina Makkonen Juntunen on paska ennustaja. Saarnaa sain siltä vain ja nuhteluja. Jälkeen päin jäi niin epäselväksi asiat ni kysyin tarkennusta kysymykseen ei vastannut ja heti esti minut! En suosittele!

    • Anonyymi

      Älkää rahottako näitä voi vii

    • Anonyymi

      Minä oon käynyt ja soittanutkin. Jonkun asian on osannut arvata, kun on kyllä tai ei vaihtoehdoista ollut kyse. Ei tiennyt edes tämänhetkistä tilannetta kun parisuhteesta kysyin ja vuosikymmen sitten ennusti että työkuvioistani ”ei tule mittään niistäkään”, tämä jäi vaivaamaan vaikkei työt nyt ainakaan vielä ole penkin alle menneet. Naimisiin piti mennä ennen kuin on 30 vuotta ikää ja tässä kohta 40 mittarissa eikä liitosta tietoakaan. Että en kyllä kovin vakavasti ottaisi, kaduttaa että itse olen näkijöilöä ylipäätään käynyt kun ei ne täysijärkisen ihmisen juttuja ole. Enhän minäkään ihan kunnossa ollut kun aloin näkijöille soitella.

    • Anonyymi

      Soitin taannoin. Vielä en tiedä, mitä totetuuu vai toteutuuko mitään. Mutta jotenkin hirvittävän ristiriitaisia vastauksia oikeastaan joka asiaan ja menneen näkeminen ei mennyt putkeen, tai tuli vaikutelma enemmänkin arvailusta. Nykyhetkeen nyt oli helppo jotain sanoa, kun itse edistin asiaa puheillani. Mutta en ole ennen saanut noin ristiriitaisia vastauksia. Ensin sanoo jotain ja sitten seuraava sanominen kumoaa sen aiemmin sanotun oikeastaan täysin. Tuon takia jäi outo ja epämääräinen tunne, muuten vaikutti jämptiltä ja vähän turhankin komentavaan sävyyn sanoi joitakin asioita.

      • Anonyymi

        Helpompihan niitä on sitten alitajuntaisesti toteuttaa kun ne sanoo jämmäkästi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe