Kertokaapa kokemuksistanne kyseisestä autosta, onko viisas ratkaisu vai harminpesä. Olen harkinnut tätä autoa seuraavaksi kulkupeliksi.
Saab 9-3 farmari malli
5
1989
Vastaukset
- bad
Pikkuperheen eli käytännössä kahden ihmisen auto. Ei hassu. Kokoisekseen nielee pensaa aika paljon. Tilat suurin ongelma. Taakse ei kannata pitkää miestä tunkea. Mutta ajossa paras Saab.
- Teme66
Perheauto eli käytännössä kahden aikuisen 2 lapsen auto.
Taakse ei kannata pitkää lapsea tunkea eli alle 175cm mahtuu hyvin. - taaksekin
Teme66 kirjoitti:
Perheauto eli käytännössä kahden aikuisen 2 lapsen auto.
Taakse ei kannata pitkää lapsea tunkea eli alle 175cm mahtuu hyvin.kun etupenkin pitää oikealla kohdalla, eikä leiki isoa ja tuppaa sitä rajoittimeen. 10 cm polvitilaa lissä ei ois kyllä pahitteeksi. Ja tuota bensaahan kuluu kokoisekseen/tehoisekseen tosi vähän.
- mahtuu jos
taaksekin kirjoitti:
kun etupenkin pitää oikealla kohdalla, eikä leiki isoa ja tuppaa sitä rajoittimeen. 10 cm polvitilaa lissä ei ois kyllä pahitteeksi. Ja tuota bensaahan kuluu kokoisekseen/tehoisekseen tosi vähän.
Taakse mahtuu aika mukavasti jos etupenkeillä ei istu kukaan. Muuten ei.
- eeriki
TM nro 1/2006 on farmari vertailu jossa mukana Audi A4 Avant 1.8T
BMW 320 i Touring
SAAB 9-3 SportCombi 2.0t Vector
Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI
Volvo V70 2.4
Muistaisin, että VW voitti, Audi ja SAAB jaettu toinen sija. BMW seuraava ja Volvo viimeisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275