paras suudelma oli yllättäen kun pienessä hiprakassa suudeltiin poikien kesken, tapasin baarissa vanhan koulukaverin ja juteltiin siinä niitä näitä kun yhtäkkiä tämä kyseinen kaveri alkoi lähennellä minua ja kysyi pussattaisko, ensin en suostunut mut muutaman paukun jälkeen kieleni oli jo kaverin suussa, en ole homo mut olin kyl ihastunu siihen jätkään ylä asteella.
pusu
joku vaan
4
3842
Vastaukset
- ...
taisit olla homo jos olit siihen ihastunu. mutta ei siinä mitään - homous on yksi suloisimmista asioista jota tiedän!
- kiva-
Söpö tarina.
- nainenoon
Nyt tämä asia pyörii sun mielessä ja kohta haluat kokeilla uudelleen.....;). Mä olen suudellut naisen kanssa ja se oli kamalaa. Ihan liian hentoa ja siroa. Mä tarvin miehen......ja olen hetero.
- Anonyymi
Moikka! Mitä kuuluu? Halusitko nähdä kuvani? Ota sitten nopeasti yhteyttä yksityiseen chatiimme. https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSd4vZFTq8pYZ2LDcFFXlSeJoLgnC3xtUQWuMk41LtWjRj44BA/viewform
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721954
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101107Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 38795
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755