Mitäs teille kuuluu?
Minä kuljin tummissa vesissä. Odottaen lopullista luopumista. Peläten ja kapinoidenkin. Miettien, mitä sitten ja miten me jaksamme surun yli..
Kriiseissä mitataan monta asiaa. Niin omaa kuin toisenkin kanttia. Alakuloinen ei ole kiva ihminen ;/
Hänet on vaikea kohdata ja vaikea häntä on "sietää".
On tunnejuttuja ja järkijuttuja, eikö vaan? Välillä toimii järki ja sitten ryöpsähtää tunnemyrsky ylitse...
Mites sinulla menee :)
Juhannuksen alusaikaa kaikille!
11
947
Vastaukset
jos ei niitä kaikkia alamäkiä lasketa tjn
missäs olet ollut?- niisku-myy ejk
Voisko sanoa, että amatöörinä sairaanhoidollisissa tehtävissä...
Entäs itse ;) ja muut =;) vai onko täällä tapahtunut sukupolven vaihdos ;) niisku-myy ejk kirjoitti:
Voisko sanoa, että amatöörinä sairaanhoidollisissa tehtävissä...
Entäs itse ;) ja muut =;) vai onko täällä tapahtunut sukupolven vaihdos ;)bannattuna epäsiweellisen käytöksen takia ?
tai sitten kateellisten puskisten :=)
ja muutenkin on hiljentynyt palsta kun säännöt owat tiukentuneet tjn
ei eniro wälitä aidoista kaskustelijoista?
prowoa pitää olla mut kun ne ei osaa prowoilla :=)- niisku-myy46
A.DONIS kirjoitti:
bannattuna epäsiweellisen käytöksen takia ?
tai sitten kateellisten puskisten :=)
ja muutenkin on hiljentynyt palsta kun säännöt owat tiukentuneet tjn
ei eniro wälitä aidoista kaskustelijoista?
prowoa pitää olla mut kun ne ei osaa prowoilla :=)Vai sellaista. Noh, pikku breikki tekee aina terää ;)
Hauska nähdä, AADOONIS :) ja halit
- Buteo.lagopus
..käytössä.
Vaikeeta on.Todella.
Mutta meillä kaikilla on eritavalla ja eri asioista tätä murhetta.
Mukava kuulla sustakin pitkästä aikaa.
Oikein hyvää keskikesän aikaa!- niisku-myy46
Kai mittari on välistä kaivettava esille, että osaisi sitten arvostaa niitä päiviä "ilman suurempaa stressiä".
Kun humpsahtaa elämän peruskysymysten äärelle, niin silloin vasta oppii... nimim. Nyt sen ymmärrän.
Kuin myös; kiva nähdä sinuakin :) Halaus!
- Allison62
Tunteiden aallokossa - välillä näkyy kauas, välillä vain päälle kaatuva iso vesimassa.. Sitä kai elämä on - tunneihmisillä.
- niisku-myy ejk
Me, tunneihmiset, ollaan oma rotunsa... Otinpa siis kirjastosta kirjasen, kuinka ja miten tunteita oppisi hallitsemaan.
Se on sitten taas eri juttu, miten käytännössä oppi saadaan toimimaan, vaikka periaattellinen tieto päässä olisikin :) - Allison62
niisku-myy ejk kirjoitti:
Me, tunneihmiset, ollaan oma rotunsa... Otinpa siis kirjastosta kirjasen, kuinka ja miten tunteita oppisi hallitsemaan.
Se on sitten taas eri juttu, miten käytännössä oppi saadaan toimimaan, vaikka periaattellinen tieto päässä olisikin :)... teoriassa tietää, mutta käytännössä toteuttaminen on joskus ylivoimaista.
Järkikulta jää joskus toiseksi eikä auta mikään.
- syöpää pukkaa
Mut päivä kerrallaan.
- niisku-myy ejk
Mitähän sanoisin? Itse en tiedä taudista, mutta aikas läheltä olen seurannut erään henkilön kamppailua.
Säilytetään toivo - aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1883189Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702560Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382