Hei, onko kenelläkään ns. kokeneemmalla tietoa, milloin
Vaasan yliopisto julkaisee, että ketä pääsee sisään? Olin tänään
Vaasassa pääsykokeissa, ja kokeen tehtyäni käteen tyrkättiin vain lappu, missä luki että ilmoittavat viimeistään 20.7. Ja tuohan on se virallinen päivä milloin yliopistojen pitää viimeistään ilmoittaa sisäänpäässeet...
Vaasan yliopiston tulokset?
8
1258
Vastaukset
- ...........
Minkäs alan kokeissa kävit? itekkin käväisin tänään htm-kokeessa. tosiaan tuo 20.7. on takarajana mutta kyllähän usein tuloksia saa jo viikkoa-paria aikaisemmin.
- ......
ite olin kans tite ktm kokeissa tänään. niin luulis ny että tulis jotai epävirallisia tuloksia aikasemmin tota 20.7
- ...
...... kirjoitti:
ite olin kans tite ktm kokeissa tänään. niin luulis ny että tulis jotai epävirallisia tuloksia aikasemmin tota 20.7
niinpä! toivottavasti tulee, ei jaksas kuukautta odotella.
- .......
... kirjoitti:
niinpä! toivottavasti tulee, ei jaksas kuukautta odotella.
niinp. vaikee suunnitella elämää syksyyn asti ku ei mitään tietoa pääseekö vai ei.
- ihmetonttu
Kävin Vaasassa tuossa KTM/ tietotekniikan pääsykokeissa.
Eli ilmeisesti samassa salissa istuttiin. :)
- htm-tutkintoon osallistuneita
?? Miten muilla meni pääsykokeet?
Pitikö toiseen esseeseen kirjoittaa myös omia näkemyksiä julkisesta yrittäjyydestä, vai miten.. - ihmetonttu
Olis mukavaa, jos ilmottelisitte ku tuloksia on alkanut tulemaan, nii tietää millon kannattaa huolestua... ;)
- Tiia-
Mulle tuli Vaasasta hyväksymiskirje 12.7. torstaina. Htm tutkintoon pääsin. :) Nimet julkaistiin perjantaina yliopiston sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876