Usko ikuiseen rakkauteen?

skorpioni-akka

Eli, eikö skorpparit ole aina näitä ikuiseen rakkauteen uskojia, jotka tekevät kaikkensa suhteen eteen?
Itse olen vahvasti sitä mieltä, että jos seurustellaan ,seurustellaan tosissaan (ellei toisin sovita) ja naimisiin meno ja lapset hankitaan jos halutaan. Ei olla "päivä kerralaan" -ihmisiä, vaan halutaan elää loppu elämä ja mahdollisimman pitkään sen oman kumppaninsa kanssa?
Minulla ainakin menee hermot näiden päivä kerrallaan-ihmisten kanssa, jotka luovuttavat heti vaikeuksien edessä eivätkä "uskalla" suunnitella tulevaisuutta!!
Monen skorpionin kanssa olen tästä puhunut, ja heidän tulevaisuuden suunnitelmiin on aina kuulunut se tämän hetkinen kumppani.
Muutenkin skorpionit selviävät mahdollisimman vähillä (jopa yhdellä) parisuhteilla elämässä, eli rakastavat tosissaan ja haluavat olla sen tietyn kanssa ikuisesti.

Eikös asia näin ole? ;)

8

2163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työkaverina skorpioni.

      Nainen oli naimisissa,ja vuosien aikana hänellä muita miehiä avioliiton ohessa.

      • tuo nyt...

        on jo poikkeuksellista skorpparilta ! satutko tietämään tämän naisen tarkempaa syntymäaikaa?


    • SkopuÄn

      Minä rakastuin ensisilmäyksellä ja tiesin että tuossa on Minun Ihmiseni.
      2 suhdetta tätä ennen, ikää jo yli 30. Nyt haluan asettua ihan aloilleni kultani kanssa. Nyt on vielä pakko edetä päivä kerrallaan, mutta kohta helpottaa.. en rupea syitä erittelemään.
      Mutta totta tuo, että rakastan tosissani, ja vihaan pettämistä ja valehtelua. (siihen edelliset suhteet päättyivätkin minun toimestani.)

    • Ryby

      Omalla kohdallani on se ikuisuus mielessä, toisaalta nouseva jousimies lataa mukavasti vapauttakin;)
      Ristiriitaa aina suhteissa, haluan olla, ja en halua...
      Levottomuus sisällä ei rauhoitu, ja etsintä vaan jatkuu..
      Kun tulisesti rakastun on vain HÄN numero 1 elämässäni.
      Ota nyt sit tuosta jotenkin selvää(?)

    • olen tällainen

      Kumppani loppuelämäksi, ei leikkitä rakkaudella. Usko ikuiseen rakkauteen.

      Mutta sitten taas ehdoton jos kumppani menee vieraisiin tai lyö niin ei voi elää sellaisen kanssa. joten itselläni kumppani vaihtunut 3 kertaa noiden syiden takia.

      skoppukaNainen

      • marjaana74

        ainakin täysillä ja olen suhteessa täysillä. Jos sit tapahtuu jotain mikä ei sitten olekkaan hyvä, sitten tunteet myös häviävät. Ja kyllä mies on aina mukana suunnitelmissa, jos sellainen on. Nyt nautin vapaudesta :))


    • skorppari-akka

      Joo noinhan se menee,itsekkin olen pettynyt
      muutamaan otteeseen.Itte uskon rakkauteen,ikuiseen sellaiseen mutta ei se oo niin helppoo.
      Lyöminen,henkinen väkivalta ym. kyllä siinä rakkaus rapisee.
      Skorppiooni on niin ehdoton,mut jos oikea osuu
      kohalle niin kyllä se voi olla sitte mahtavaa
      Hyvää kesää,

    • ..........

      aivan=) miehiä on ollu paljon mutta kun se rakas ihminen löytyy niin skorppari on uskollinen aina ja mä oon monesti ukkoni kanssa puhunu "....ja sitte ku me ollaan vanhoja....." ja sitä rataa,se kertoo aika paljon suhteesta ja siitä että me ollaan valmiita ikuiseen rakkauteen=)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe