Ongelma:
Olen 25v sinkkutyttö, ei lapsia.
Parhaat ystäväni ovat mökeillään/kotonaan perheidensä kanssa.
Minua ei ole kutsuttu, en viitsi tunkeutua.
Eräs ystäväni on poikaystävänsä kanssa, en viitsi ängetä kolmanneksi pyöräksi.
Baarit ja ryyppääminen ei kiinnosta, en pidä alkoholista enkä kännisistä ihmisistä.
Sukulaiset kaukana, rahat ja hermot ei riitä matkoihin.
Mitä tekemistä keksisin, mihin menisin? Vaikea kuvitella että olisi vain "tavallinen" viikonloppu kun kaikki muut niin hössöttää!
Sama vanha ongelma joka joulu ja juhannus!
AAPPUUUVVA!!
Alkoholiton juhannus
8
1277
Vastaukset
- toveri
et ole yksin, täälä sama "ongelma". mökille järvenrantaan kun pääsis, kaunis kesäilta ja hyvää seuraa, siinä se, alkoholia ei tarvita.
- kaupungissa
Yksin kaupungissa, omasta tahdostani. Luen tenttiin ja muutoinkin kuivaa. Kova lääkekuuri päällä, joten alkoholia zero. Nauttikaa hiljaisuudeta ja vuokratkaa romanttisia komedioita pinollinen. Videovuokraamon hyllyt täynnä filmejä. Ja päälle kaikkea hyvää tai lähde yksin baariin. Eiköhän sieltä löydyi muitakin samassa asemassa. Käy yhdellä ja tule kotiin katsomaan nyyhkyleffoja. Saatampa itsekin lähteä...
- Juhannusruusu
Toivon todella, että keksit jotakin tekemistä juhannuksena. Mm. Hesa on ihana paikka jussina, kadut autioita ja ihmiset vähissä, voi kävellä rauhassa ja katsella kauniita taloja, istuksia puistoissa jne. Äläkä noudata tässä ketjussa annettuja (mauttomia) ohjeita! Suomalaiset (miehet) näyttävät luulevan, että paitsi alkoholi myös naiminen pitkin poikin kuuluu juhannukseen - onkohan siitäkin tullut maan tapa?
- Crommower
Kyllähän sitä alkoholia voi juoda kohtuudella. =) Pari hyvää leffaa vuokraat, ostat jokusen pullon vaikkapa siideriä ja kenties popcornia.
Täydellinen, rauhallinen leffailta.
- juhannusmökkeilijä
heippa!
pidä itsesi hemmottelujuhannus. osta kotiin kukkia, kuuntele hyvää musiikkia tai lue hyvää kirjaa ja herkuttele jollain mikä juhlistaa juhannusta. ulkoile (mieluiten meren rannalla iltahämärissä)- Juhannusruusu:)
Voi vitsi, oli kuin olisin ite kirjotellu ton sun "ongelman"...et ole yksin ystäväin:)...Ja saman ikäisiäkin vielä..En sinällään valita, sillä onhan tämä toisaalta omakin valinta..jotenkin ei vaan jaksa yhtään koko juhannushössötystä..Täytyy kyllä sanoa, että on kyllä hemmetin outoa kun ei ole mitään suunnitelmaa..ei oo kyllä kiinni siitä, että olisin aloitekyvytön, ei vaan tosiaan tee mieli tunkea kenenkään seuraan väkisin. Totta on, että olisin voinut hommata itteni johonkin festareille tms...valitettavasti rahatilanne ei anna nyt periksi. Ryyppääminen ei kiinnosta pätkääkään, ehkä vaan käyn punttiksella tossa illemmalla ja sitten saunaan:). Hei missäpäin sää alkuperäinen oikein vaikutat, tiiä vaikka oltas samal suunnalla:)..Mää täältä etelä-savosta, Mikkelistä
- gfsaEDFT
Juhannusruusu:) kirjoitti:
Voi vitsi, oli kuin olisin ite kirjotellu ton sun "ongelman"...et ole yksin ystäväin:)...Ja saman ikäisiäkin vielä..En sinällään valita, sillä onhan tämä toisaalta omakin valinta..jotenkin ei vaan jaksa yhtään koko juhannushössötystä..Täytyy kyllä sanoa, että on kyllä hemmetin outoa kun ei ole mitään suunnitelmaa..ei oo kyllä kiinni siitä, että olisin aloitekyvytön, ei vaan tosiaan tee mieli tunkea kenenkään seuraan väkisin. Totta on, että olisin voinut hommata itteni johonkin festareille tms...valitettavasti rahatilanne ei anna nyt periksi. Ryyppääminen ei kiinnosta pätkääkään, ehkä vaan käyn punttiksella tossa illemmalla ja sitten saunaan:). Hei missäpäin sää alkuperäinen oikein vaikutat, tiiä vaikka oltas samal suunnalla:)..Mää täältä etelä-savosta, Mikkelistä
On kiva huomata etten olekkaan ainoo yksinäinen. Mulla on ihan sama juttu, en halua tunkee itteeni mukaan. Olen aina kotona yksin, on se sit juhannus tai vappu. Mä alan vihata näitä juhlia.
- Oikea juhannusruusu
Juhannusruusu:) kirjoitti:
Olet napannut käyttämäni nimimerkin jostakin muusta keskusteluketjusta! Olisit keksinyt jotain omaperäisempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221