Huomenna tiistaina 19.6. tulee YLE Teemalta taas Juice-pläjäys!
- klo 21:55-22:30 tulee Peter von Baghin tekemä ohjelma vuodelta 1983 "Lähikuvassa Juice Leskinen"
- klo 22:30-23:00 tulee "Kesä soi: Juice", jossa Juice Leskinen Slam esiintyy Espan puistossa vuonna 1980.
Juicea Yle Teemalla tiistaina
5
512
Vastaukset
- epe62
Kiitos muistutuksesta, pittääpi kirjata ylös ja pistää nauhalle.
- Kylähullu (the last one)
Onkos tuota konserttia tullut töllöstä sitten vuoden -80? Lyhyt on konsertti jos vaa puol tuntia kestää. Puolet sen kappaleista löytyy Minä -sunnuntailapsi-DVD:ltä ja Ylen elävästä arkistosta vielä muutama kipale.
- Mirabilis_Jalapa
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Onkos tuota konserttia tullut töllöstä sitten vuoden -80? Lyhyt on konsertti jos vaa puol tuntia kestää. Puolet sen kappaleista löytyy Minä -sunnuntailapsi-DVD:ltä ja Ylen elävästä arkistosta vielä muutama kipale.
Juice sanoo muistelmissaan, että YLE teki tuosta Espan konsertista kaksi TV-ohjelmaa. Ilmeisesti huomenna näytetään niistä vain toinen.
Olisi mukava, jos huomisessa ohjelmassa olisi biisejä, joita ei vielä ole julkaistu DVD:llä tai Elävässä arkistossa. Odottelen mielenkiinnolla! - Kylähullu (the last one)
Mirabilis_Jalapa kirjoitti:
Juice sanoo muistelmissaan, että YLE teki tuosta Espan konsertista kaksi TV-ohjelmaa. Ilmeisesti huomenna näytetään niistä vain toinen.
Olisi mukava, jos huomisessa ohjelmassa olisi biisejä, joita ei vielä ole julkaistu DVD:llä tai Elävässä arkistossa. Odottelen mielenkiinnolla!Eläppä muuta virka...
- EESTI ON MY MIND
KYLLÄ MÄ KATSOIN.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?303572- 963256
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim903121- 773078
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m672975Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862718- 352520
- 662416
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882042