Mikä merkeistä sopisi parhaiten neitsyen ystäväksi

*Neitsyt*

Mitä mieltä olette tuosta?
Itse olen sitä mieltä että Härkä,Oinas,Neitsyt,Kalat tai Skorppari sopisivat parhaiten.
Kokemusta on.

8

3887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsykkä

      Itselläni on synkannut todella hyvin vaakojen kanssa. Ja paras ystäväni on myös vaaka. Minulla on myös aika paljon kaksosia ystävinä, mutta heidän kanssaan tulee otettua aika usein yhteen. He monesti yrittävät omia minut täysin. Esim. jos olemme iltaa viettämässä baarissa. Sitten ollaan niin vihaisia, kun juttelen tuttujen kanssa, joihin törmään. Ja kaikki pitäisi mennä heidän tahtonsa mukaisesti.

    • neitsykkä

      Unohdin täysin, että onhan minulla myös paljon itse neitsyitä ystävinä. Heidän kanssaan tulee hyvin juttuun. Ajatukset ovat hyvin pitkälle samat. Tosi rento olla. On selvästi samalla aallonpituudella. Ovat hyviä ystäviäni.

    • ainakin

      ...ovat sellaisia, joiden kanssa minä(neitsyt-nainen) tulen toimeen.

      Haluaisin erityisesti mainita kaksosen hyvä seurana, koska älyllisesti kaksonen on neitsyen kanssa täysin samalla aaltopituudella. Kaksosesta ei välttämättä tule "sydänystävää", koska älyllisyys hallitsee suhdetta, ja kaksonen on toisaalta myös usein liian mustasukkainen (kuten jo mainittiin). Leijona on tunteellisempana ja lämpimänä ihmisenä myös hyvä ystävä neitsyelle. Neitsyt myös usein sietää hyvin leijonan tarpeita olla jatkuvasti "parrasvaloissa".

    • neitsyt72

      Itse olen huomannut, että tulen hyvin toimeen härkien kanssa, he ovat sellaisia "maanläheisiä". Myös vaakojen kanssa juttu luistaa, vaikka elämänarvot voivatkin olla aika erilaiset ja kaurishan myös sopii neitsyen kumppaniksi, oli sitten ystävä tai puoliso. Itselläni on puolisona oinas, jonka kanssa kyllä otetaan yhteen, koska erilaisia persoonia ollaan, mutta eipähän kyllästytä :-)

      • titte

        jep itekki seurustelen oinaan kanssa ja riitelyä on =)


    • neitsyt84

      Joo no kai kaikki enemmän tai vähemmän sopii. En ainakaan rupee valikoimaan horoskooppimerkin perusteella kavereitani. Parhaat kaverini ovat rapu, skorpioni ja kauris, mutta kaikkien kanssa olen tullut toimeen. Mutta nämä ehdottomasti ovat olleet parhaita kavereitani. erityisesti skorpioni. Tietysti vois kuvitella, että ei perkästään ole aurinkomerkistä kiinni, vaan myös muut tähtikartan tekijät vaikuttaa. Sikäli kun nyt yleensä uskoo näihin juttuihin. Toki kai niissä jotain perää on, mutta enemmän ehkä hupia niistä saa kuin todellista informaatiota.

    • iriydmj

      niin mä ainakin viihdyn parhaiten vaakojen ja neitsyiden kanssa

      • parisuhde

        mitäpä täs..Neitsytnainen Oinasmies=Kaksonenpoika,Oinastyttö,Kauristyttö.Aikamoisia sarvipäitä,luonnevivahteita välillä.Rakastetaan meillä kaikkia ja kaikessa.22.v.yhdessä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe