kansainvälisen eläinsuojelun

Vetoomus:

1

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiransydän

      ...allekirjoittakaa ihmeessä!

      Tässä suomeksi viesti, jota voi laittaa eteenpäin:

      ELÄIMET OVAT TÄRKEITÄ -KAMPANJA

      Eläinystävälle: Vaikket olisi mitään vetoomusta elämässäsi allekirjoittanut, teethän nyt poikkeuksen!

      Tämän päivän maailmassa eläinten kärsimyksen määrä on ennennäkemätön*. Useat kansainväliset eläinsuojelujärjestöt keräävät nyt yhdessä nimiä vetoomukseen, joka tullaan luovuttamaan YK:lle. Vetoomuksessa vaaditaan, että YK antaisi ihmisoikeusjulistusta vastaavan julistuksen eläinsuojelusta (Universal Declaration on Animal Welfare). Tavoitteena on saada 10 miljoonaa allekirjoitusta.

      Auta saavuttamaan maailmanlaajuinen tunnustus sille, että eläimet ovat tärkeitä ja että meillä on velvollisuus lopettaa niiden huono kohtelu. Allekirjoita englanninkielinen vetoomus osoitteessa:
      http://www.animalsmatter.org/

      Viethän viestiä eteenpäin, jotta 10 miljoonaa nimeä saadaan kokoon!

      * Lihan, maidon ja munien tuotannossa käytetään vuosittain noin 60 miljardia eläintä. Suurinta osaa eläimistä pidetään tehotuotanto-olosuhteissa, joissa niiden hyvinvointi ei ole tyydyttävä. Tehotuotanto lisääntyy yhä.
      * Maailmassa on noin 600 miljoonaa koiraa ja saman verran kissoja, joista arviolta 80 % on vailla omistajaa tai ei-toivottuja.
      * Laiton kaupanteko villieläimillä ja niiden osilla on yhtä kannattavampaa mustan pörssin markkinoilla, joiden arvo on 10 miljardia dollaria vuosittain. Vain laittoman ase- ja huumekaupan arvo on suurempi. Miljoonia eläimiä tapetaan, vangitaan ja salakuljetetaan epäinhimillisellä tavalla hämäräkaupassa.
      * Arviolta 80% "hevosvoimista" kehitysmaiden tiloilla tuotetaan käyttämällä vetoeläimiä. Valitettavasti resurssit eläimistä huolehtimiseen ovat usein heikot, mikä johtaa huomattaviin eläinsuojeluongelmiin.
      * Myös luonnonkatastrofit koskettavat usein laajasti eläimiä, joita ei kuitenkaan riittävästi huomioida.

      Eläinten hyvinvoinnin parantaminen lisää myös niiden ihmisten hyvinvointia, jotka ovat riippuvaisia kyseisistä eläimistä. Yli miljardi maailman ihmisistä on suoranaisesti riippuvainen eläimistä toimeentulonsa suhteen. Ihmiset tarvitsevat myös eläinten seuraa, ja monissa tapauksissa eläimiä pidetään perheenjäseninä.

      Maailmanlaajuiseen ongelmaan tarvitaan maailmanlaajuinen ratkaisu. Yhteisymmärrys asian tärkeydestä vaikuttaa ihmisten asenteisiin ja asenteet vaikuttavat tekoihin. Maailman eläinsuojelujulistuksella olisi todellinen, pitkäaikainen vaikutus miljardien eläinten hyvinvointiin maapallolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe