Yritin asentaa Windows-98 ja ensimmäisen uudelleen käynnistyksen jälkeen tulee ilmoitus
liian vähän muistia Windowsin alustamiseen ja pyytää lopettamaan muistiin jääviä ohjelmia tai poistamaan tarpeettomia apuohjelmia config.sys ja Autoexec.bat tiedostoista.Mitä muistia se herjaa kun koneessa on riittävästi muistia kovalevyllä.Onko alustuksessa tapahtunut jotain , järjestelmä ilmoittaa levyn kooksi 9700MT
Asennus
Timpe36
3
1191
Vastaukset 3
- olla taas se
tyyppi.
Onkohan porukka huomannut että näille it-palstoille
on pesiytynyt viime viikkoina joku joka ihan
vakavalla naamalla kyselee tällaisia?
Harmi. - Ruussi
ohjeita tilanteen selvittämiseen:
http://support.microsoft.com/kb/253912/fi- Timpe36
Kiitokset vinkistä oli muutama muistikampa liikaa
kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151303Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 951009
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101919
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20714- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597