Yritin asentaa Windows-98 ja ensimmäisen uudelleen käynnistyksen jälkeen tulee ilmoitus
liian vähän muistia Windowsin alustamiseen ja pyytää lopettamaan muistiin jääviä ohjelmia tai poistamaan tarpeettomia apuohjelmia config.sys ja Autoexec.bat tiedostoista.Mitä muistia se herjaa kun koneessa on riittävästi muistia kovalevyllä.Onko alustuksessa tapahtunut jotain , järjestelmä ilmoittaa levyn kooksi 9700MT
Asennus
Timpe36
3
1187
Vastaukset
- olla taas se
tyyppi.
Onkohan porukka huomannut että näille it-palstoille
on pesiytynyt viime viikkoina joku joka ihan
vakavalla naamalla kyselee tällaisia?
Harmi. - Ruussi
ohjeita tilanteen selvittämiseen:
http://support.microsoft.com/kb/253912/fi- Timpe36
Kiitokset vinkistä oli muutama muistikampa liikaa
kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486