Te,jotka vietätte kaupungissa juhannuksen,onko ideoita mihin täällä vois mennä?!? Pippaloita,grillauspaikkoja,baareja ym. ikähaarukalla 24-35? Auttakaa hädässä olevia naisia, kiitos =) Ja hyvää juhannusta kaikille!
Tampereella juhannustaan viettävät, huom!!
6
662
Vastaukset
- Petri tre
Jaahas nyt pahan pistit, itse olen miettinyt samaa jo viikon. Mikäli hyvä ilma on ja mukava porukka niin tokihan sitä voi chillailla vaikka jossain pyynikillä/ tjms muutta hienossa järvimaisemissa piknikin kera ja suunnistaa johonkin rauhallisen mukavaan menopaikkaan. Ku onhan noita keskustassakin yli 500 paikkaa missä on a-oikeudet
- vieläkin vähän ihmeissään ;)
Ajattelinpa vastata sulle,kun viestis oli niin asiallinen! Elikäs,meitiä on kaks naista(24&27 vuotiaat), joilla on lauantain suunnitelmat auki. Huomattiin, et valitettavasti isoimmat menomestat keskustassa (Ilves,Onnela,Nite Train) on kiinni. Jos sulla siis on hyviä ideoita mihin mennä,missä järkevää seuraa, kerro ihmeessä!? Ehdotuksia otetaan vastaan vaikka mielinmäärin! Tänks :)
- juuhis
vieläkin vähän ihmeissään ;) kirjoitti:
Ajattelinpa vastata sulle,kun viestis oli niin asiallinen! Elikäs,meitiä on kaks naista(24&27 vuotiaat), joilla on lauantain suunnitelmat auki. Huomattiin, et valitettavasti isoimmat menomestat keskustassa (Ilves,Onnela,Nite Train) on kiinni. Jos sulla siis on hyviä ideoita mihin mennä,missä järkevää seuraa, kerro ihmeessä!? Ehdotuksia otetaan vastaan vaikka mielinmäärin! Tänks :)
..meinaatte perjantaina mennä?
- The-27-one
juuhis kirjoitti:
..meinaatte perjantaina mennä?
Sekin on auki, mitä perjantai-iltana/yönä voisi tehdä ja mihin mennä. Siksi tässä kyselemmekin..:)
Edelleen hyvät ehdotukset otetaan riemulla vastaan! - juuhis
The-27-one kirjoitti:
Sekin on auki, mitä perjantai-iltana/yönä voisi tehdä ja mihin mennä. Siksi tässä kyselemmekin..:)
Edelleen hyvät ehdotukset otetaan riemulla vastaan!messiin eli mustalahdensatamasta lähtis 21.00 laiva rustholliin ja liput 15 e pääsee tapahtumaan samalla lipulla.Ongelma paluu paitsi kimppa taxi ei tule kalliiks?se on perillä n.22 jolloin kokko sytytetää.
- Jösse
Härmälän leirintä alueella festari menoa vain bändit puuttuu.Otakaa mut messiin olen 32v mukava ja ihan yees äijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221