huomio herätetään?ovatko arkoja ottamaan yhteyttä,kun kiinnostuvat...miten juttu sujuisi kaksosnaisen kanssa???itse kiinnostuin tälläisestä vanhemmasta herrasta...tiedän et miellytän hänen silmää...mutta jättää vaan katselu ja moikkaus linjalle...dam!!
miten
vesimiehen
4
1109
Vastaukset
- vesin
kun olet ensin kaverilinjalla. Huumorilla eteenpäin, sen jälkeen voi ajatella muutakin. Muista, vesimiehet ovat kaikkien kavereita ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin.
- kun se nyt
uskaltisi tulla puheille...itse kun oon sitä mieltä,että miehen pitäisi lähestyä.
- veskariN
kun se nyt kirjoitti:
uskaltisi tulla puheille...itse kun oon sitä mieltä,että miehen pitäisi lähestyä.
ihan sama kumpi lähestyy. Mutta jos itse lähestyt ja vesimies ei näytä todella iloista ilmettä niin peräänny silloin.
- tititiiiiiiii
mene vaikka juttelemaan tavallisista asioista..ole oma itsesi äläkä yritä mitään tönkköjä isku repliikkejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362