huomio herätetään?ovatko arkoja ottamaan yhteyttä,kun kiinnostuvat...miten juttu sujuisi kaksosnaisen kanssa???itse kiinnostuin tälläisestä vanhemmasta herrasta...tiedän et miellytän hänen silmää...mutta jättää vaan katselu ja moikkaus linjalle...dam!!
miten
vesimiehen
4
1107
Vastaukset
- vesin
kun olet ensin kaverilinjalla. Huumorilla eteenpäin, sen jälkeen voi ajatella muutakin. Muista, vesimiehet ovat kaikkien kavereita ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin.
- kun se nyt
uskaltisi tulla puheille...itse kun oon sitä mieltä,että miehen pitäisi lähestyä.
- veskariN
kun se nyt kirjoitti:
uskaltisi tulla puheille...itse kun oon sitä mieltä,että miehen pitäisi lähestyä.
ihan sama kumpi lähestyy. Mutta jos itse lähestyt ja vesimies ei näytä todella iloista ilmettä niin peräänny silloin.
- tititiiiiiiii
mene vaikka juttelemaan tavallisista asioista..ole oma itsesi äläkä yritä mitään tönkköjä isku repliikkejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882