Sopivatko nämä merkit

ravun kanssa ?

Mites on, millanen ystävyys näiden merkkien kesken oikein on?
Itse olen siis rapu.

Rapu
Kauris
Kaksonen

En tajua, miksi kaikki sanovat, että rapu ei tulisi kaksosen kanssa hyvin toimeen. Olen itse siis rapu ja tulen kaksos-ystäväni kanssa oikein hyvin toimeen. Ainoa vaan, että kaksonen tuntuu puhuvan tosi paljon enkä saa aina suunvuoroa :D
Ei mitään sen erikoisempaa.
Kauriin kanssa olemme taas parhaita ystäviä olleet jo kauan. Sujuu tosi hyvin.

Tahtoisin tietää nyt teidän mielipiteitä. Eli hyviä ja huonoja puolia noiden kolmen merkin ystävyydestä ravun kanssa.
Haluaisin vielä lopuksi tietää, että mitä kaksonen yleensä ravusta ajattelee?
Kiitos vastauksista.

5

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

      Kannattais lukea"Onko rapu perimm.....ja Rapu miehestä....Siinä on melkein kaikki minkälainen rapu on ja mitä kaksonen ajattelee ravusta.Ystävänä rapu saattaa olla ihan mukiin menevä mutta miehenä aivan mahdoton.Minäkin kaksosena alussa olin erittäin hyvä ystävä rapuni kanssa mutta kun"rakkaus?"tuli mukaan elämä muuttui helvetiksi.Ei se ole ravullakaan helppoa kaksosen kanssa,kaksonen liian vilkas ravulle.

      • riippunee ravusta....

        me kaksoset ollaan ihan vallan hurmaavia, villejä, estottomia, rohkeita, tosin myös empaattisia, ylitoimivia, niin pahuksen suupalttia porukkaa.....Itse olen maailman ihanimman miehen-rapusellaisen nainen. Minusta hän on suurisydämisin ihminen jonka olen tämän pallomme päällä tavannut. Sanon välillä että jos hänet menettäisin, hakeutuisin luostariin, sillä en enää koskaan kelpuuttaisi sekunda kamaa kun olen maistanut mitä on olla Prinssin kanssa....Sanoin juuri tänään eräälle tuttavalleni, että mieheni on minulle täydellinen, Hänestä ei puutu mitään!
        Rapumieheni on kiltti, luonteeltaan aina toisia huomioiva henkilö, joka on asettanut naisensa ylös pilarille....minä taas hänen naisenaan yritän muisututtaa itseäni etten unohda ottaa päälleni silkkikäsineitä hänen kanssaan kommunikoidessani....harmittaa...Kun taas annan hänelle huomiota, hellyyttä, niin saan seitsenkertaisesti takaisin lämpöä ja rakkautta,,,,Ravut eivät aina innoissaan kerro omista tarpeistaan, mutta jos itse on askeleen edellä, niin saa itse todella hellän, rakastavam miehen.


      • kaksonen ja rapu
        riippunee ravusta.... kirjoitti:

        me kaksoset ollaan ihan vallan hurmaavia, villejä, estottomia, rohkeita, tosin myös empaattisia, ylitoimivia, niin pahuksen suupalttia porukkaa.....Itse olen maailman ihanimman miehen-rapusellaisen nainen. Minusta hän on suurisydämisin ihminen jonka olen tämän pallomme päällä tavannut. Sanon välillä että jos hänet menettäisin, hakeutuisin luostariin, sillä en enää koskaan kelpuuttaisi sekunda kamaa kun olen maistanut mitä on olla Prinssin kanssa....Sanoin juuri tänään eräälle tuttavalleni, että mieheni on minulle täydellinen, Hänestä ei puutu mitään!
        Rapumieheni on kiltti, luonteeltaan aina toisia huomioiva henkilö, joka on asettanut naisensa ylös pilarille....minä taas hänen naisenaan yritän muisututtaa itseäni etten unohda ottaa päälleni silkkikäsineitä hänen kanssaan kommunikoidessani....harmittaa...Kun taas annan hänelle huomiota, hellyyttä, niin saan seitsenkertaisesti takaisin lämpöä ja rakkautta,,,,Ravut eivät aina innoissaan kerro omista tarpeistaan, mutta jos itse on askeleen edellä, niin saa itse todella hellän, rakastavam miehen.

        mun paras kaveri on kaksonen ja ollaan oltu kavereita tosi kauan, me ymmäretään toisiamme tosi hyvin ja tolla lailla..


    • ihastunut Kaksonen

      Arvostan toisten ihmisten huomioimista ja mielestäni rapu on siinä mestari! Ainakin antaa näin ymmärtää. Siksi olenkin erääseen lähirapuuni niin kovin ihastunut... Hän vaikuttaa äidilliseltä, empaattiselta, toiset huomioon ottavalta, lämpimältä ihmiseltä.

      Kaksonen kaipaa paljon hellyyttä, jota kylmä kauris ei anna, ellei sitä osaa vaatia. Toivoisin, että em. ravulla sitä olisi jakaa lämpöä minullekin...

      Kaksoselta ei saa puheenvuoroa? Minusta tuntuu, että ravuilta ei saa puheenvuoroa! En tarkoita tätä pahalla, hyvähän vaan on, jos kommunikaatio pelaa. Kauriin kanssa keskustelusta kun ei tule mitään. Kaksonen rakastaa spekulointia ja asioiden analysointia, Kauriista ei ole tässä vastukseksi. Muutoin Kauris on kyllä kovin lämmin ihminen, jos vaan päästää lähelleen. Ravun lähelle taasen on täysin mahdotonta päästä?!

    • kaksoset-75

      Välillä on VAIKEAA!!!!!!! Minä olen kaksonen ja mies rapu,yhdessä olemme olleet 8v.
      Rapu on kodin ihminen,se on ihan ok...mutta se ei jos haluaa toiseltakin "kieltää" menot.Itse tykkään tavata kavereita ja tykkään että on ohjelmaa.Mies taas viihtyy kotona,eikä ole mitenkään yltiösosiaalinen.Toisinaan menee hyvin mut välillä tekisi mieli hakata päätä seinään.En ymmärrä aina rapua,hän saattaa mököttää jostain ihan mitättömästä asiasta (jos en esim. tule tiettyyn aikaan mennessä kotiin)ja käpertyä itseensä....tuntuu kuin hänelle tulisi kuori.

      Rapu on loistava isä.Jaksaa touhuta lasten kanssa ja tekee hyvää ruokaa (toisin kuin minä).Rapu on empaattinen ja herkkä.Tosin herkistely on joskus liian imelää kaksoselle.Kompromisseja täytyy tehdä että näiden merkkien suhde toimii.ravun pitää antaa tilaa kaksoselle ja kaksosen pitää joskus pysähtyä ja myöntyä koti-iltoihin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe