Itselläni ikää jo liki 50v. (tosin ei kuulemma uskoisi) ja joskus tuntuu, että kaikenikäiset miehet haluavat vain parikymppistä, isotissistä, mieluiten vielä helvetin laihaa naista, jolla on paljon valkaistua tukkaa ja aivoista ei sitten väliä. Tyyliin parishiltonit (on muuten harvinaisen ruma meikki naamalla, miltähän näyttäisi ilman?) ja pritnispiösit (ruma minusta hänkin) ja vastaavat ovat siellä unelmanainen- listojen kärjessä.
Mitä tapahtuu meille aikuisille naisille, joille iän myötä tullut kilojakin lisää, selluliittiakin valitettavasti löytyy eikä ole varaa maksaa kirurgille siitä, että nostelisi toisia paikkoja ja kiristelisi toisia!
Onko meille enää käyttöä vai kuulutaanko minä ja kanssasisaret siihen ryhmään, joka kelpaa "paremman puutteessa" ja mielellään vielä iloisessa myötätuulessa? Korkeintaan sen yhden yön ajaksi kelpaa, mutta sitten kuuluukin se perinteinen "soitellaan"?
Itse olen nyt avioeron jälkeen tavannut paria miestä ja tyyli oli vähän tuontapainen. Tosin toinen paljastui alkoholistiksi (antabusta), joten eipä ole väliäkään.
Välillä vaan olo tuntuu yksinäiseltä ja olen miettinyt, onko koko loppuelämä oltava joko yksin tai sitten tyydyttävä puolivillaisiin, kännisiin yhden yön panoihin, joista ei jää kuin paha maku suuhun ja vielä yksinäisempi olo.
Miehen iällä ei ole väliä, ex oli kymmenen vuotta nuorempi ja muutenkin pidän nuoremmista/nuorekkaista miehistä, mutta onko minulla enää toivoakaan?
Ainako yksin?
17
1361
Vastaukset
- eräs yökkö
Emme heille kelpaa. Hakevat thai-/venakkonaisia seurakseen. Ja voidaan puhua adoptiosta, sikseen nuoria aasialaisia vanhat äijät hakevat itselleen. Paras meidänkin katsella ulkomaalaista miestä, kotimaisten taso on kehno. Liian moni on juoppo. Ja ne jotka ovat "vapaita" ovat valehtelijoita, häntäheikkejä, pitävät haaremeita ympärillään.
- Mites olis?
sinne peiliin. Vaikka kuvaannollisessakin mielessä.
Kyllä kelpaisi yökkökin ja hyvin kelpaisikin jos ei olisi kovin monta liikakiloa, tupakkaa, pirullista luonnetta.
Thai-/venäläinen kelpaisi myös, mutta laadunvarmistus on turhan riskialtis tehtävä - minulle. Olen muutaman tapauksen läheltä nähnyt... Joten kotimainen olisi paras, mutta tavoittamaton. Jotimaiselle kun pitää olla retku, joko koti- tai mieluummin ulkomainen.
Sattuu nyt vain olemaan niin, että tarjokkaat vaativat pituutta 20 cm yli omansa, tanssitaitoa, kulttuuririentoriippuvuutta, pohjatonta lompakkoa ja sen estotonta tuhlaamista kaikkeen eksoottiseen. Pukeutuakin pitää osata, että voi näytellä kateellisille kanssasisarilleen.
Sitten uskovaiset tarjokkaat vaativat samaan lahkoon kuulumista.
Tällainen keskimittainen hintelämmän puoleinen kunnollinen mies ei kenellekään kelpaa, tosin ei kotinorsukaan minulle ja luonteenkin pitäisi olla suhteellisen sopuisa. Tarjolla olisi kohtuullinen loppuelämä kunnollisen miehen vapaassa kainalossa ja ne yövuorotkin saisit lopettaa. Kyllä minä aina yhden naisen pystyn elättämään kunhan ei mahdottomia vaadi. Koulutustasommekin saattaa olla sama tai ei nyt suuria eroja kuitenkaan.
Vaan kun ei hyvä kelpaa niin emme kai koskaan kohtaa.
- .1.
Ainako yksin? XXL
Miehen iällä ei ole väliä, ex oli kymmenen vuotta nuorempi ja muutenkin pidän nuoremmista/nuorekkaista miehistä, mutta onko minulla enää toivoakaan?
---------
Kyllä tuolla ajatuksilla on suuri mahdollisuus joutua olemaan paljon yksin,
sekin on saavutus, jos 2-3 vuotta pystyt samaa miestä pitämään.
Ehkä vielä näytät sitä XXL pintaa paljaana,
se on toinen virheesi, jos niin on.
oikein olisi peittää mahdollisimman paljon ja useammalla rauhallisella värillä.- aidan takana
Siis, säkki päälle, piiloon "maisemaa pilaamasta"? Vai? Voi sinua!! Hehh,,,heh,,,
Ihmiset ovat JULMIA, en muuta voi sanoa.
Säkki päälle myös XXL miehille!! Kyllä! :) - .1.
aidan takana kirjoitti:
Siis, säkki päälle, piiloon "maisemaa pilaamasta"? Vai? Voi sinua!! Hehh,,,heh,,,
Ihmiset ovat JULMIA, en muuta voi sanoa.
Säkki päälle myös XXL miehille!! Kyllä! :)No olkoon niin kuin haluat,
en halua enää aikuisia opettaa,
kyllä elämänkoulu opettaa.
- ...
Kyllä me olemme "sekundaa", valitettavasti!
Onhan tälläkin palstalla meitä XXL-naisia moitittu, aika karkeastikin.
Tietysti, tottakai kelpaisimme, jos olisimme RIKKAITA, silloinhan ei niin väliä ole vaikka on vähän pyöreämpikin. Hyvä olla yksinkin, parempi, kuin huonon kaverin kanssa.
Vapaus on ihanaa, kukaan ei määräile mitä saat tehdä, minne mennä, jää aikaa harrastuksille.
Viis miehistä, saavat minun puolestani etsiä niitä hoikkia/kauniita/ rypyttömiä, kaikessa rauhassa.
Elämä on ihanaa XXL-naisena, kun on sinut itsensä kanssa. - vanhekas
jotkut pitää hoikista. Elämä on.
- mikhaildenisov
sinunkaa tarvi olla,ota ittiäs kauluksesta vain..
- Angel of The Morning
Kyllä minä ihan oikeasti uskon siihen, että miehet pitävät pyöreistä naisista. Kyllä katseenkääntäviä kauniita ihmisiä löytyy niin naisissa kuin miehissä mutta ainahan kaunista on kiva katsella. Uskoisin, että miehillä on ihan yhtä paljon luuloja siitä, minkä näköisiä ja kokoisia miehiä naiset haluavat. Kun kaatselee pariskuntia, niin harvoin näkee Barbi & Ken -näköisiä
Hyvää Jussia sinulle ja toivottavasti löydät sen oman Jussin armaan. - Rocellii
laki"
täytyy ajatella niin...... Ihmisen ulkonäkö ja ikä ovat vain fyysisiä olemuksia. Ihminen on kokonaisuus ja mielestäni asenne ja suhtautumistapa ratkaisee.
Voimia sulle ja uskon varmasti, että löydät vielä sellaisen oman rakkaan, minkä kanssa tuntuu oikeasti hyvältä. Sinä olet arvokas, kuten muutkin ihmiset.- Aurinkotuuli
Tuttu juttu myös! Mutta et kai kuulosta katkeralta? Ei se uuden kumppanin löytäminen niin helppoa ole meille normaalipainoisillekaan tässä iässä (etsivätköhän kaikki itseään nuorempia?)
En ole jaksanut edes ajatella miehiä enää pitkään aikaan, tulee vaan paha mieli. Sen sijaan olen keskittynyt elämään täysillä omaa elämääni ja jos "se oikea" nyt vielä sattumalta löytyis niin olen sitten siitä varmaan ensin hyvin hämmentynyt ja sitten ehkä iki onnellinen. Mene ja tiedä...
Tsemppiä sulle. - yli 50 isonainen
Iloinen ilme pilkettä silmiin ja kyllä vain löytyy seuraa ystäviä ja vakituinen.
Ei tarvitse olla yksin eikä mikään yhdenillan juttu. nosta rima korkeammalle . Arvosta itseäsi ja pidä itsestäsi ja korosta hyviä puoliasi ja
nauti naisellisuudesta täysillä .
Älä vertaa toisiin itseäsi ole oma itse ja hyväksy se .
Kilotkin karisee kun on hyvä olla ja älä tuijota ihmisen ikää katsele ympärille avoimesti ja ole rehellinen .
Pukeutuminen nykyisin on jo meille pyöreilekin mahdollista ,kauniita vaatteita löytyy alle ja päälle . Rohkeesti vain ja elämä hymyilee
itsestä se on paljon kiinni.
Ne jotka sitten mahdollisesti jotenki jossain arvostelee niin anna mennä toisesta korvasta ulos samantein noteeraamatta laisinkaan.
Hymyile siinäki vain .
Tiedän kokemuksesta että onnistuu ja elämä on ok se ei todellakaan ole kiloista kiinni vaan
itsestä mielestäsi
Tsemppiä tsemppiä hyvää juhannusta ja
muista liikkua ja (muista myös milla tavalla liikut ja pukeudut,sillä on merkitystä)
Pää pystyyn ja hymyile
Juhannuksen juhlaa sinulle kevyesti keinuvi mieli- hymyilet?
kun tuntuu sulla käyvän hyvä flaksi?
kulje avoimin mielin, ehkä "hän" vielä osuu kohdallesi. Täällä nettikuvioissa useimmat taitavat etsiä aina vaan jotain parempaa ja parempaa - mieluiten täydellistä tai ainakin itseään parempaa kumppania. Luulen, että yhtälö on mahdoton toteutettavaksi vaikka tarjonnasta tuskin tulee pulaa, koska yksinäisiksi itsensä tuntevat ihmiset näyttävät lisääntyvän kaiken aikaa. Jotkut eivät ehdi pysähtyä tutustuakseen oikeasti ihmiseen vaan seulovat hirveällä kiireellä tarjontaa. ;))
Yksi tuttu mies riehaantui tosissaan ilmoituksen laitettuaan ja kertoi käyvänsä tiivistä viestinvaihtoa yhtäaikaa 40:n naisen kanssa. Ehdotin tahdin hidastamista ja vain yhteen tai kahteen keskittymistä. Nyt hän on tutustumassa yhteen kumppaniehdokkaaseen ja käy kertomansa mukaan siitä sivussa "vain" muutamien muitten naisten kanssa nettikeskustelua.
Poikkeuksiakin kuuluu olevan ja muutamat ovat tosi tyytyväisiä "löytöihinsä".
Hyvää jatkoa sinulle ja mielenkiintoisia hetkiä kesääsi - ei sitä koskaan tiedä... ;))- tutun tuttua puppua
mies etsi näiltäkin palstoilta naista kymmenisen vuotta. Piti tyrkyllä omaakin profiilia parisen vuotta.
Kaikki turhaan.
171 cm on liian vähän, pitää olla ainakin 185 cm ja nallekarhu (mitähän sekin on?). Jopa 150 senttisille.
Sitten pitää olla hyvä tanssimaan, luuhata kaikki teatterit, konsertit ja muut typerät kulttuuritapahtumat. Ja urheilutapahtumat, ainakin TV:stä. Pitää kustantaa joka vuosi kaikki kaukomaitten riemulomat. Pitää löytyä akateemista oppiarvoa. Pitää osata pukeutua frakkiin ja smokkiin tai ainakin kravattiin.
Samaan uskonlahkoonkin pitää höyrähtää.
Ei paina mitään se että rakastaa, ei merkitse mitään se että osaa tehdä käsillään kaikenlaista, ei merkitse mitään se että pystyy elättämään toisenkin ilman ansiotyötä turvallisesti kohtuuhyvässä elämässä. Ei jaksa kiinnostaa kohtuullinen raittius, toisen arvostus eikä ystävyys.
Eikä varmaan riitä sekään 16 -senttinen, pitänee olla ainakin 23 cm?
Se mies olen minä.
En hae enää mitään. Hakekoot muut edelleen sitä mitä minulla ei ollut. Saavat sitten retkun, mutta sitäpä itse hakivat.
Kuulostaa katkeralta, sanoo joku. Olenko sitten aiheetta katkeroitunut? tutun tuttua puppua kirjoitti:
mies etsi näiltäkin palstoilta naista kymmenisen vuotta. Piti tyrkyllä omaakin profiilia parisen vuotta.
Kaikki turhaan.
171 cm on liian vähän, pitää olla ainakin 185 cm ja nallekarhu (mitähän sekin on?). Jopa 150 senttisille.
Sitten pitää olla hyvä tanssimaan, luuhata kaikki teatterit, konsertit ja muut typerät kulttuuritapahtumat. Ja urheilutapahtumat, ainakin TV:stä. Pitää kustantaa joka vuosi kaikki kaukomaitten riemulomat. Pitää löytyä akateemista oppiarvoa. Pitää osata pukeutua frakkiin ja smokkiin tai ainakin kravattiin.
Samaan uskonlahkoonkin pitää höyrähtää.
Ei paina mitään se että rakastaa, ei merkitse mitään se että osaa tehdä käsillään kaikenlaista, ei merkitse mitään se että pystyy elättämään toisenkin ilman ansiotyötä turvallisesti kohtuuhyvässä elämässä. Ei jaksa kiinnostaa kohtuullinen raittius, toisen arvostus eikä ystävyys.
Eikä varmaan riitä sekään 16 -senttinen, pitänee olla ainakin 23 cm?
Se mies olen minä.
En hae enää mitään. Hakekoot muut edelleen sitä mitä minulla ei ollut. Saavat sitten retkun, mutta sitäpä itse hakivat.
Kuulostaa katkeralta, sanoo joku. Olenko sitten aiheetta katkeroitunut?etsi, tupsahtaa yllättäen vastaan, kun kulkee avoimin silmin ja lopettaa etsimisen. - Ehkä sinulle käy samoin, jos vielä uskallat. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä hyvää nurkan takana on odottamassa.
Kuka tietää, millaisilta harmeilta olet säästynyt, kun et ole niitä ulkoisiin asioihin tuijottavia nirppanokkia joutunut pitempää katselemaan ja heihin lähemmin tutustumaan.
Mielenkiintoista kesää ja mukavien ihmisten kohtaamisia. Usko vaan, kyllä elämä kantaa ja kuljettaa hyvään suuntaan, vaikka joskus voi tuntua ikävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121731Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351487Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941185
- 811106
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816