Hei!!!..
meit olis n. 7 neitokaista lähössä viettämään juhannusta Tammelan liepeille mökille, ja nyt joku järkevä tietoviisas ihminen voisi valistaa, että tapahtuuko tuolla Saaren juhannuksessa, Tammelassa mitään?.. Kannattaako mennä pyörähtelemään? Tanssilavaa ym?.. mitä siellä on??.. Ei sillä, että kukaan meistä tanssisi.. lähinnä kiinnostaa vain tuo juomapolitiikka ja hyvä seura :)..
Ollana kaikki 23w.. et pitääkö unohtaa homma ja pysyä vaan mökillä vesileluilla leikkien? :).. Pää siellä kyllä hajoaa pelkässä naisporukassa ;)..
-Jeps..
Saaren juhannus, Tammela
7
4990
Vastaukset
- Mitä jussina?
Eipä siellä Saaren juhannuksessa mitn kummallista oo. Juopottelevia teinejä ja huonoja esiintyjiä. Paikkana se on ihan jees, mutta ohjelma ei ole tosiaankaan mitään kehuttavaa. Itellä kans ohjelman puutetta koska muija päätti lähteä kaverinsa kanssa muualle ja jätti tänne yksin jussiks.
- "Mies" 21v
Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa. Ite olen tammelan seudulta kotoisin, ja vaikka minulla ei vielä ole mitn suunnitelmia juhannukseksi, niin saareen en ainakaan ajatellut meneväni, paitsi jos siellä olisi hyvää seuraa tiedossa. Ja kyllä sinne mökille varmaan mies seuraakin saa jos vain haluaa.
- Tammelalainen
Maailman myöhäisin vastausviesti :D Mut jos joku pohtii Saaren juhannuksen menoja tulevaisuudessa ja löytää tämän topicin, voin kertoa että jos hieman rauhallisempi juhannus kiinnostaa, on tämä oikea mesta. Saaren kansallispuisto on viihtyisä, ja mellestävät teinit on yleensä tapahtuma-alueen ulkopuolella. Tapahtuma on suht lähellä Turkua, Helsinkiä ja Tamperetta(jokaisesta edellämainitusta n.100km). Artisteina viime vuosina olleet mm. Anita Hirvonen, Matti Nykänen, Kikka... ihan jees meininki,makkaraperunat kaljateltat ja sillälailla... ja tietty rauha mitä ei tod. löydy ihan joka mestasta.
- EI TODELLAKAAN
OLE MITÄÄN KALJATELTTOJA!
Saaren sisällä ei myydä koskaan alkoholia, vain makkaraa ranskalaisia pyttipannua, kahvia, pullaa yms.
JA MINÄ SEN MUUTEN TIEDÄN KOSKA SITÄ JÄRJESTÄN PERHEENI KANSSA!
- omooo
kyllähän siellä tosi kivaa on kannattaa mennä!!!
- Tammelalainen
Sun perhees mitään järjestä, siellä on kaljateltat, lisäksi ihan terassi.
- tv:D
ja kaunis kuusi metsä.joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221