Saaren juhannus, Tammela

Karmaroo

Hei!!!..

meit olis n. 7 neitokaista lähössä viettämään juhannusta Tammelan liepeille mökille, ja nyt joku järkevä tietoviisas ihminen voisi valistaa, että tapahtuuko tuolla Saaren juhannuksessa, Tammelassa mitään?.. Kannattaako mennä pyörähtelemään? Tanssilavaa ym?.. mitä siellä on??.. Ei sillä, että kukaan meistä tanssisi.. lähinnä kiinnostaa vain tuo juomapolitiikka ja hyvä seura :)..
Ollana kaikki 23w.. et pitääkö unohtaa homma ja pysyä vaan mökillä vesileluilla leikkien? :).. Pää siellä kyllä hajoaa pelkässä naisporukassa ;)..

-Jeps..

7

5494

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä jussina?

Eipä siellä Saaren juhannuksessa mitn kummallista oo. Juopottelevia teinejä ja huonoja esiintyjiä. Paikkana se on ihan jees, mutta ohjelma ei ole tosiaankaan mitään kehuttavaa. Itellä kans ohjelman puutetta koska muija päätti lähteä kaverinsa kanssa muualle ja jätti tänne yksin jussiks.

• "Mies" 21v

Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa. Ite olen tammelan seudulta kotoisin, ja vaikka minulla ei vielä ole mitn suunnitelmia juhannukseksi, niin saareen en ainakaan ajatellut meneväni, paitsi jos siellä olisi hyvää seuraa tiedossa. Ja kyllä sinne mökille varmaan mies seuraakin saa jos vain haluaa.

• Tammelalainen

Maailman myöhäisin vastausviesti :D Mut jos joku pohtii Saaren juhannuksen menoja tulevaisuudessa ja löytää tämän topicin, voin kertoa että jos hieman rauhallisempi juhannus kiinnostaa, on tämä oikea mesta. Saaren kansallispuisto on viihtyisä, ja mellestävät teinit on yleensä tapahtuma-alueen ulkopuolella. Tapahtuma on suht lähellä Turkua, Helsinkiä ja Tamperetta(jokaisesta edellämainitusta n.100km). Artisteina viime vuosina olleet mm. Anita Hirvonen, Matti Nykänen, Kikka... ihan jees meininki,makkaraperunat kaljateltat ja sillälailla... ja tietty rauha mitä ei tod. löydy ihan joka mestasta.

• EI TODELLAKAAN

OLE MITÄÄN KALJATELTTOJA!

Saaren sisällä ei myydä koskaan alkoholia, vain makkaraa ranskalaisia pyttipannua, kahvia, pullaa yms.

JA MINÄ SEN MUUTEN TIEDÄN KOSKA SITÄ JÄRJESTÄN PERHEENI KANSSA!

• omooo

kyllähän siellä tosi kivaa on kannattaa mennä!!!

• Tammelalainen

Sun perhees mitään järjestä, siellä on kaljateltat, lisäksi ihan terassi.

• tv:D

ja kaunis kuusi metsä.joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      115
      2403
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1453
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      641
      995
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      878
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe