uusi levy

jovari

Tänään se vihdoinkin tapahtuu, bon jovin uusi levy ilmestyy!!! oon juuri menossa ostamaan sitä ja ajattelin aloittaa täällä keskustelua bon jovin uudesta levystä. onko täällä ketään joka omistaa sen ja mitä mieltä ootte siitä? mitä mieltä ootte muuten olleet bon jovin viime levyistä?

mun mielestä kaikki levyt olivat todella hyviä ja erilaisia jne. "have a nice day"-levyyn asti. se oli todella suuri pettymys, minusta siinä ei ollut mitään uutta, ei mitään kehitystä havaittavissa. nyt kun olen kuunnellut sitä uudestaan olen jotenkin päässyt sisään joihinkin biiseihin, mutta olen edelleen sitä mieltä että se on heidän huonoin levynsä. toivottavasti tämä uusi on parempi. "have a nice day" oli jotenkin niin varman päälle tehty ja vähän pliisu. jotenkin sisällötön. ja jotenkin ne kappaleet sopisivat paremmin nuorille laulettavaks, ne oli tyylii "mä pärjään jo omillani" renkutusta. onko kukaan ajatellut samoin?

toivottavasti tänne eksyy muitakin bon jovin faneja kirjoittamaan omia ajatuksia. tietääkö muuten kukaan sellaista keskustelupaikkaa täällä netissä missä bon jovi fanit keskustelee, tai onko sellaista edes. pitäisi olla!

3

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just older

Hyvän levyn pojat teki. Paras levy these daysin jälkeen. Tosin jovien levyistä osaa sanoa paremmin viikkojen, kuukausien tai oikeastaan vuosien päästä, koska ne tekee ajatonta musaa, joka kolisee myöhemminkin ja aina löytyy uusia suosikkeja levyiltä ne soitetuimmat kulahtaa vähän. Erikoinen levy sikäli, että kaikki kappaleet alle 5 minsan kappaleita. Aika vahvasti osassa kappaleista kuuluu Richien ja Davidin menetykset, tosin Jonin tekemänä, mutta taustaltahan asiat näkee paremmin. Myös ensimmäinen duet löytyy levyltä, ellei lasketa TLFR levyn Livin on a prayer duettoa. Leann Rimesin äänestä olen aikaisemminkin pitänyt, vaikka rockmiehiä olenkin. Hyvä fiilis levystä jäi. Omaa innostusta vähän laimentaa, että olen kuunnellut jo 2-3 kk levyn useimpia biisejä youtuben kautta. Any other day on bändin hienoimpia biisejä ainakin crushin jälkeen. Ostakaa, jos haluatte kuulla hyvän levyn, niitä tehdään niin harvoin nykyään!

• tv70

Ostin levyn heti eka päivänä ja pitää todeta, että se yllätti todella positiivisesti. Vaikka kantria on mukana, se tuo uutta ja biisit ovat paljon parempia kuin yhdelläkään 2000-luvun levyllä. Ehkäpä Jonin leffauran lopetus auttoi tekemään taas huippumusaa.Ainoastaan pari kappaletta ei potki täysillä,Summertime ja Everybody`s broken. Automusaksi aivan mahtavaa.Ja kesäfiilikseen sopii kuin sylinteri mäntään:)Kunpa tulisivat Suomeen pian!

• BonJovi87

Rento meininki tosiaa! Levy on alusta loppuun mainio paketti, ihan täyttä timanttia. Sopii automusaks täydellisesti. Kiitos Bon Jovi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe