Mistä voi saada työtön lainaa? Olen laskenut omat tuloni ja menoja ja pystyn maksaa kuukaudessa noin 50-70e lainaa takaisin. Mistä voi työtön saada lainaa? Tämä ei ole sitten sellainen viesti mihin tarttee vittuilla.
Mistä lainaa työttömälle
7
1877
Vastaukset
- ........
...
- paz
sosiaalista luottoa ei myönnetä jos et ole töissä
- ...
Panttilainaamosta, jos takaajia ei halua vaivata.
- jorma,,
Pankista lainaa vaikka olet työtön jos luottotiedot kunnossa ja saat ansiosidonnaista päivärahaa. itse hain ja sain 2500 euroa lainaa vaikka olin työttömänä .
- Pankkitoimihenkilö I
Ei sitten yhtään mistään voi (ainakaan minun luvalla) lainaa saada jollei ole varaa kun 50-70 euron lyhennyksiin.
- Työmies.-
Maksaa ihan hyvin lainaa riippuen lainan määrästä. arvioni on 1000 - 3000 euroa.Pankkitoimihenkilölle sinähän et hallitse suomen pankkien lainan antoa eikä siihen sinun lupaasi tarvita .
- 85000
Kun hain 60000:tta. Pankista tarjottiin myös
sataatuhatta, mutta ei ollut tarvetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904