Asiaohjelmia tarvitaan.
Ei manne-viihdettä.
Onko rotumme syytä tää
8
614
Vastaukset
Minä tykkään luonto-ohjelmista ja dokumenteista. Elää heimon parissa oli mielenkiintoinen. Hupiohjelmista, Vielä Virtaa on kiva ja Bad Girls alkaa taas, sitä aion seurata.
- kotikiusattu
vielä virtaa on mahtava sarja
- pukkaa
Miksi pienet mustalaistytöt haaveilevat tulevansa isoina?
> - Mannekiineiksi. - elmo
samaa mieltä,manne-ohjelmat aivan turhia
idea on ihan hyvä mutta ne vitsit ei toimi niinkuin oletin. Vähän olen pettynyt.
mutta ko. ohjelma ei ainakaan minulle sitä tarjonnut. On tosin paljon muitakin ns. viihdeohjelmia, joita en ymmärrä. Onneksi ei ole pakko katsoa. ;))
- Ak:n lapio
Jänkhä-Aslakista, Klenkka-Pietusta, Änkkä-Anselmista, Vähä-äly-Virtasesta, Ruåttalaisesta, Kinuskeista, Hormooneista, Russista, Savolaisesta, Mulatista, Inkkarista, Juutalaisesta,Homosta ja Lepsosta, mutta ei Mannesta eikä tietysti Sakmannesta, koska se sakemannesta huumorin löytäminen on mahdotonta.
TV:n "manne"-juttu on huono. Ei siksi, että siinä väännetään muka hupijuttua mustalaisista, vaan siksi, että se on huonosti tehty. - fiftyfive
turkulaisista, savolaisista, lappilaisista ym. ym. saa tehdä vaikka kuin herjaavaa viihdeohjelmaa, mut heti ku tekee manneista komiikkaa on kaikki karvat pystyssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel394927Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1582708Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062252Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221754Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781726Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276271625Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671485- 821474
- 731448
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821411