Asiaohjelmia tarvitaan.
Ei manne-viihdettä.
Onko rotumme syytä tää
8
601
Vastaukset
Minä tykkään luonto-ohjelmista ja dokumenteista. Elää heimon parissa oli mielenkiintoinen. Hupiohjelmista, Vielä Virtaa on kiva ja Bad Girls alkaa taas, sitä aion seurata.
- kotikiusattu
vielä virtaa on mahtava sarja
- pukkaa
Miksi pienet mustalaistytöt haaveilevat tulevansa isoina?
> - Mannekiineiksi. - elmo
samaa mieltä,manne-ohjelmat aivan turhia
idea on ihan hyvä mutta ne vitsit ei toimi niinkuin oletin. Vähän olen pettynyt.
mutta ko. ohjelma ei ainakaan minulle sitä tarjonnut. On tosin paljon muitakin ns. viihdeohjelmia, joita en ymmärrä. Onneksi ei ole pakko katsoa. ;))
- Ak:n lapio
Jänkhä-Aslakista, Klenkka-Pietusta, Änkkä-Anselmista, Vähä-äly-Virtasesta, Ruåttalaisesta, Kinuskeista, Hormooneista, Russista, Savolaisesta, Mulatista, Inkkarista, Juutalaisesta,Homosta ja Lepsosta, mutta ei Mannesta eikä tietysti Sakmannesta, koska se sakemannesta huumorin löytäminen on mahdotonta.
TV:n "manne"-juttu on huono. Ei siksi, että siinä väännetään muka hupijuttua mustalaisista, vaan siksi, että se on huonosti tehty. - fiftyfive
turkulaisista, savolaisista, lappilaisista ym. ym. saa tehdä vaikka kuin herjaavaa viihdeohjelmaa, mut heti ku tekee manneista komiikkaa on kaikki karvat pystyssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481