Asiaohjelmia tarvitaan.
Ei manne-viihdettä.
Onko rotumme syytä tää
8
591
Vastaukset
Minä tykkään luonto-ohjelmista ja dokumenteista. Elää heimon parissa oli mielenkiintoinen. Hupiohjelmista, Vielä Virtaa on kiva ja Bad Girls alkaa taas, sitä aion seurata.
- kotikiusattu
vielä virtaa on mahtava sarja
- pukkaa
Miksi pienet mustalaistytöt haaveilevat tulevansa isoina?
> - Mannekiineiksi. - elmo
samaa mieltä,manne-ohjelmat aivan turhia
idea on ihan hyvä mutta ne vitsit ei toimi niinkuin oletin. Vähän olen pettynyt.
mutta ko. ohjelma ei ainakaan minulle sitä tarjonnut. On tosin paljon muitakin ns. viihdeohjelmia, joita en ymmärrä. Onneksi ei ole pakko katsoa. ;))
- Ak:n lapio
Jänkhä-Aslakista, Klenkka-Pietusta, Änkkä-Anselmista, Vähä-äly-Virtasesta, Ruåttalaisesta, Kinuskeista, Hormooneista, Russista, Savolaisesta, Mulatista, Inkkarista, Juutalaisesta,Homosta ja Lepsosta, mutta ei Mannesta eikä tietysti Sakmannesta, koska se sakemannesta huumorin löytäminen on mahdotonta.
TV:n "manne"-juttu on huono. Ei siksi, että siinä väännetään muka hupijuttua mustalaisista, vaan siksi, että se on huonosti tehty. - fiftyfive
turkulaisista, savolaisista, lappilaisista ym. ym. saa tehdä vaikka kuin herjaavaa viihdeohjelmaa, mut heti ku tekee manneista komiikkaa on kaikki karvat pystyssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103