Vesimiehet, kertokaa miten toimia...

...kun en ymmärrä...

Tapasin jonkin aikaa sitten vesimies-miehen ja kaikki sujui hyvin. Ihastusta tunnustettiin puolin sun toisin. Nyt sitten yht'äkkiä on hiljaista ja kommunikointi ei suju vaikka kysyttäessä kaikki on hyvin. Olen ihan ulalla miten toimia? Millaisia te vesimiehet olette ja mikä on syy siihen, ettei teistä kuulu mitään vaikka kysyttäessä olette kiinnostuneita??? Pitääkö antaa omaa rauhaa ja vain odotella?

22

5759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimN

      liiallisella kyselyllä ja tunkeutumisella "yksityisyyteen". Itse pidän siitä, että minuun ollaan yhteydessä, mutta liika kysely ja utelu ahdistaa. Odota ja jos ei mitään kuulu, ota yhteyttä itse ja aivan normaaleissa asioissa, ei missään tunteilumielessä, niin hyvin menee.

      • Yrittänyt...

        Noh tosi eriskmmallisia luonteita, mut kannattaa aina yrittää. itse koin aikas mahtavan suhteen veskarin kanssa ja se jatkuu edelleenkin, kun kumpikaan ei ilmeisesti halua päästää irti.
        Itse olen kalat ja tarvisen vapautta ihan yhtäpaljon kuin veskari. Tuntuu kuiutenkin, että vapaudenkaipuut tapahtuu eriaikaan ja se on sit rankkaa..silti koita..vaikee tapaus, enpä ole helppo itsekkään..


    • tammikuun vesinainen

      ...että ei onnistuu. Joo, tarvitaanhan me sitä vapautta ja oma rauhaa, mutta jos kommunikointi ei sujuu, niin sitten ei näytä hyvältä. Katson asiaa omalta kannalta: jos ei enää kiinnostaa, en viitsi soitella enkä puhuakaan. Jos semmoisessa tapauksessa on pakko olla yhteydessä, yritän ollaa loukkaamatta toista ja kohteliaisuudesta tulee sanottua, että kaikki on hyvin ja ei mitään hätää. Se on ns. väsyttämis taktiikka, missä toinen kyllästyy jossain vaiheessa eikä ota enää yhteyttä. Näin ei tarvitse selitellä mitään eikä kuunella myös toisen selityksiä/valituksia.

      • veskarimies tammikuusta

        tuo on totta. kokemuksia on väsyttämistekniikasta, mutta sitten kun veskari on vihdoinkin saanut tahtonsa läpi, eli toinen osapuoli on lopettanut yhteydenotot, tuntunee se harmittavan veskaria ja aloittaa taasen pommittamisen ja hurmaamisen uudelleen. näin on ainakin omalla kohdallani käynyt, ja useasti olen mennyt lankaan...jospa nyt seuraavan kerran en enään menisi halpaan. mutta tunteet on mitä on.


      • Nuori leijona
        veskarimies tammikuusta kirjoitti:

        tuo on totta. kokemuksia on väsyttämistekniikasta, mutta sitten kun veskari on vihdoinkin saanut tahtonsa läpi, eli toinen osapuoli on lopettanut yhteydenotot, tuntunee se harmittavan veskaria ja aloittaa taasen pommittamisen ja hurmaamisen uudelleen. näin on ainakin omalla kohdallani käynyt, ja useasti olen mennyt lankaan...jospa nyt seuraavan kerran en enään menisi halpaan. mutta tunteet on mitä on.

        Joo kuulostaa kuin vesimies olisi leijonavanhus. Tyyli on - älä laakase, naatitaan! Saalistaa mutta ei kykene hommiin. Hommautuu 'leskeksi' kuten yleensä vanhoilla on tilanne. Vesimies elää alkavaa vanhuutta, vaihdevuosia.


      • Kyllästynyt..
        veskarimies tammikuusta kirjoitti:

        tuo on totta. kokemuksia on väsyttämistekniikasta, mutta sitten kun veskari on vihdoinkin saanut tahtonsa läpi, eli toinen osapuoli on lopettanut yhteydenotot, tuntunee se harmittavan veskaria ja aloittaa taasen pommittamisen ja hurmaamisen uudelleen. näin on ainakin omalla kohdallani käynyt, ja useasti olen mennyt lankaan...jospa nyt seuraavan kerran en enään menisi halpaan. mutta tunteet on mitä on.

        Jus noinhan se menee...veskari jallittaa, niinkauan, et saa mielenkiinnon heräämään ja sit yhtäkkiä muuttuu. Kun itse kyllästyt ja olet hiljaa alkaa taas armoton pommitus ja kysely, että miksi niin hiljaa sekä tenttaus, että oletko tavannut jo uuden. Täytyy myöntää, ettei enää ikinä veskaria...todellakin tapasin uuden kunkyllästyin siihen kissa hiiri leikkiin


      • Ei kans enää ikinä..
        Kyllästynyt.. kirjoitti:

        Jus noinhan se menee...veskari jallittaa, niinkauan, et saa mielenkiinnon heräämään ja sit yhtäkkiä muuttuu. Kun itse kyllästyt ja olet hiljaa alkaa taas armoton pommitus ja kysely, että miksi niin hiljaa sekä tenttaus, että oletko tavannut jo uuden. Täytyy myöntää, ettei enää ikinä veskaria...todellakin tapasin uuden kunkyllästyin siihen kissa hiiri leikkiin

        Kissa-hiiri leikki on aivan oikea sana veskarin kohdalla. Itse leikin veskarin kanssa jonkin aikaa just tätä leikkiä kunnes kyllästyin. Ensin todellakin piiritys oli kovaa ja sit yhtäkkiä toinen katosi ja kun itse ajattelin, että olkoon niin alkoi kyselyt ja taas uusi piiritys, mutta siinä vaiheessa jo luovutin. Suosittelen, että veskarin kanssa kannattaa luovuttaa heti alkuun, koska toinen haluaa mennä "vuorille" välillä...ehkäpä kannattaisi myös pysyä siellä. Ystävänä kyllä hyvä, mutta muuten omituinen...


      • VesimiesN
        Ei kans enää ikinä.. kirjoitti:

        Kissa-hiiri leikki on aivan oikea sana veskarin kohdalla. Itse leikin veskarin kanssa jonkin aikaa just tätä leikkiä kunnes kyllästyin. Ensin todellakin piiritys oli kovaa ja sit yhtäkkiä toinen katosi ja kun itse ajattelin, että olkoon niin alkoi kyselyt ja taas uusi piiritys, mutta siinä vaiheessa jo luovutin. Suosittelen, että veskarin kanssa kannattaa luovuttaa heti alkuun, koska toinen haluaa mennä "vuorille" välillä...ehkäpä kannattaisi myös pysyä siellä. Ystävänä kyllä hyvä, mutta muuten omituinen...

        minäkin teen. Tässä joku aika sitten sanoin suhteeni tekstiviestillä irti. Mutta pitihän sitä nyt alkaa kyselemään, kun toisesta ei kuulunut mitään, ja vastaili viesteihini kuitenkin ja haluaa kuumeisesti tavata. Jos tässä nyt kerran tavattaisiin ja sitten menisin hetkesi taas "vuorille".


      • koettu on
        Kyllästynyt.. kirjoitti:

        Jus noinhan se menee...veskari jallittaa, niinkauan, et saa mielenkiinnon heräämään ja sit yhtäkkiä muuttuu. Kun itse kyllästyt ja olet hiljaa alkaa taas armoton pommitus ja kysely, että miksi niin hiljaa sekä tenttaus, että oletko tavannut jo uuden. Täytyy myöntää, ettei enää ikinä veskaria...todellakin tapasin uuden kunkyllästyin siihen kissa hiiri leikkiin

        olen jo vuosia jäänyt vesimiesmiehen jallittamaksi, omaa typeryyttäni olen uskonut että kyllä tämä tästä. Juuri kun kaikki näyttää olevan kunnossa katoaapi mies elämästäni, kunnes saan tietää että iskenyt uuden naisen kapakista. sitten myöhemmin kun hänellä riita tmv, tulee aina luokseni. eihän tuollaista kukaan kestä. Kypsymätöntä ja täysin naurettavaa puuhaa, ja ajan hukkaa kun voisi täysillä olla ja nauttia elämästä. Ei todellakaan enään koskaan..siinähän jallittelee, mutta takanapäin nauretaan!


      • opetettu
        VesimiesN kirjoitti:

        minäkin teen. Tässä joku aika sitten sanoin suhteeni tekstiviestillä irti. Mutta pitihän sitä nyt alkaa kyselemään, kun toisesta ei kuulunut mitään, ja vastaili viesteihini kuitenkin ja haluaa kuumeisesti tavata. Jos tässä nyt kerran tavattaisiin ja sitten menisin hetkesi taas "vuorille".

        tai sitten pahasti pettynyt ja katkeroitunut.


      • ~~vesityttö~~
        koettu on kirjoitti:

        olen jo vuosia jäänyt vesimiesmiehen jallittamaksi, omaa typeryyttäni olen uskonut että kyllä tämä tästä. Juuri kun kaikki näyttää olevan kunnossa katoaapi mies elämästäni, kunnes saan tietää että iskenyt uuden naisen kapakista. sitten myöhemmin kun hänellä riita tmv, tulee aina luokseni. eihän tuollaista kukaan kestä. Kypsymätöntä ja täysin naurettavaa puuhaa, ja ajan hukkaa kun voisi täysillä olla ja nauttia elämästä. Ei todellakaan enään koskaan..siinähän jallittelee, mutta takanapäin nauretaan!

        Just tuota samaa juttua olen kokenut,
        ensin kauris-miehen kanssa ja sitten vielä härkä-mieskin aloitti saman jallituksen! Ai, p*r*l* miten se sattu, loukkas sisimpään parantumattomat haavat, tunsin olevani hyväksi käytetty lelu (joskus tunnen edelleenkin)...
        Mutta noin kuukausi sitten nostin pääni ylös, päätin itse luovuttaa, päästää LOPULLISESTI irti.
        Arvatkaapa vaan mitä sitten tapahtui?
        Edelleen tulee viestiä, on ikävä jne..jne (vaikka löysi itselleen jo uuden "rakkaan" ...ennen kuin ehti minua jättääkään.. puoliksi)
        Tämä tyttö ei vaan mene enää siihen halpaan että uskoisi mitään, mitä sellainen paskiainen sanoo!!
        Eheei, se ei kannata. Eikä se, kappas vaan, voisi enää vähempää kiinnostaakaan! Laittakoon viestiä, soitelkoon, ihan sama, ei se tule minua enää koskaan saamaan. Hah, ja sekös se varmaan tympiikin kun sen tietää!:>
        Ja kuten kuitenkin näette, näin käy muidenkin merkkien kohdalla, teidän kannattaisi sitten varmaankin varoa kaikkia miehiä, tai oikeastaan kaikkia ihmisiä! Suurin osa arvioni mukaan Suomen väestöstä kuuluu juuri tuohon luokkaan;
        - Niin kauan se kiinnostaa, kun se ei ole varmaa.
        Ja kun se on varmaa, se ei olekaan kiinnostavaa.
        Onnea ja voimia teille ylipääsemiseen!:)


      • vedennainen
        Ei kans enää ikinä.. kirjoitti:

        Kissa-hiiri leikki on aivan oikea sana veskarin kohdalla. Itse leikin veskarin kanssa jonkin aikaa just tätä leikkiä kunnes kyllästyin. Ensin todellakin piiritys oli kovaa ja sit yhtäkkiä toinen katosi ja kun itse ajattelin, että olkoon niin alkoi kyselyt ja taas uusi piiritys, mutta siinä vaiheessa jo luovutin. Suosittelen, että veskarin kanssa kannattaa luovuttaa heti alkuun, koska toinen haluaa mennä "vuorille" välillä...ehkäpä kannattaisi myös pysyä siellä. Ystävänä kyllä hyvä, mutta muuten omituinen...

        Tuo kissa ja hiiri-leikki on niin tuttua.
        Vesimies tahtoo härän sisäfilettä McDonaldsista ja Ala´Cartesta juustohampurilaisen. Vesimies on pidettävä varpaillaan. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Silloin ainakin mielenkiinnon säilyminen on varmaa. Vesimies ahdistuu helposti ja se yleensä aiheuttaa vuorikiipeilyn. MUTTA kun vesimies tai tässä tapauksessa vesinainen rakastuu ei häntä pidättele mikään.


    • VesimiesN

      Älä ainakaan ala kysellä ja vaatia mitään,se ahdistaa vesimiestä.Pyri olemaan itsenäinen ja ole "kaveri".Siis ota yhteyttä,mutta älä keskity liikaa vesimieheen.Pieni salaperäisyys ja "tunteettomuus" kiehtoo vesimiestä.Ainakin minua. :) Älä kuitenkaan ole liian kiltti,vaan sano vaikka,että jos ei mies sinusta välitä,jatkat elämääsi ilman häntä.Se saa vesimiehen varpailleen ja ehkä myös tajuamaan kuinka tärkeä hänelle olet.

      • kun vastailitte ja saa vast...

        Täytyy sanoa, että kirjoituksenne joka ikinen kuvaa todella hyvin tätä vesimies tapausta:) En kuitenkaan halua hyljätä häntä, mutta pieni "välimatka" täytyy ottaa:) Onneksi olen itse itsenäinen ja nyt kun tiedän hieman mistä vesimiehen oikut johtuu niin on helpompi antaa sen mennä "vuorilleen". Ja jos näyttää, että vuorilla olo kiinnostaa enemmän niin jääköön sinne. Sanon silti, että olette vesimiehet silti ihania ja sellaisia joihin kiintyy joka tapauksessa.


    • vesimies joka tietää :)

      me vesimiehet ollan tosi ujoja eikä uskalleta olla ulospäin suuntautuvia. se sun tuntema vesi mies saattaa pelätä et jos se kertoo sen oikeista tunteista sulle niin sä naurat tai pilkkaat sitä... mutta sen voin sanoa että kyllä sillä varmasti puheen aihetta riittää kun pääsette johonkin tiettyyn aiheeseen :) onnea ja pidä kiinni vesimiehestäs koska meitä ei oo montaa ;)

      • kokemusta veskarista

        joka ei osannut näyttää tunteitaan, ja aina oli samanaikaisesti toinen nainen kierroksessa. Jatkuvia tekstiviestejä ja salaperäisiä menoja, kunnes uusi ihastus kyllästyi. Nyt taas sama meininki, mutta tunteeni ovat jo kuolleet. ystäväpohjalla vaan ja nyt menee hyvin. ei enään ikinä kypsymätöntä veskaria.


    • valinnan edessä

      Ei ole mitään mallia miten toimia, vaan kaikkihan me ollaan yksilöitä. Itselläni kokemusta veskarista ja tunteet on puolin ja vastaan. Joskus ollaan maailman parhaat kaverit ja rakastuneita ylikaiken, mut seuraavata viikosta ei tiedä. Itse olen kalat ja olen aivan yhtä hankala, kuin veskarikin. Kaikesta huolimatta pystytään puhua ihan mistä vaan ja mielestäni veskari on aidoin ihminen, jonka koskaan olen tavannut, hänen seurassaan on helppo olla ja hän ei tuomitse...huh ja on saanut kalaluonteenkin katsomaan peiliin ja miettimään, et mikä on valinta..

      • tammikuun vesinainen

        Olen parissa asiassa aivan samaa mieltä kanssasi. Kaikki me ollaan yksilöitä niin kun sanoit. Ei ole kahta samanlaista kalaa, eikä kahta samanlaista veskaria. Kummallista että joku voi esimerkiksi sanoa, että me vesimiehet ollaan... Itse en kuulu siihen "me" joukkoon, vaan puollan ehdottomasti yksilönä olemisen ideata.
        Mainitsemasi tuomitseminen tai oikeasti sen ominaisuuden puuttuminen näyttää ihmisen omaa arvoa. Tsemppia sulle ja sun veskarikaverille, hän kuulostaa viisaalta ihmiselta.


      • valinnan edessä
        tammikuun vesinainen kirjoitti:

        Olen parissa asiassa aivan samaa mieltä kanssasi. Kaikki me ollaan yksilöitä niin kun sanoit. Ei ole kahta samanlaista kalaa, eikä kahta samanlaista veskaria. Kummallista että joku voi esimerkiksi sanoa, että me vesimiehet ollaan... Itse en kuulu siihen "me" joukkoon, vaan puollan ehdottomasti yksilönä olemisen ideata.
        Mainitsemasi tuomitseminen tai oikeasti sen ominaisuuden puuttuminen näyttää ihmisen omaa arvoa. Tsemppia sulle ja sun veskarikaverille, hän kuulostaa viisaalta ihmiselta.

        no ehkä fiksuin tai ymmärtäväisin tähän asti tuntemistani ihmisistä..tosin äärettömän kimurantti luonnre edelleen, mut annetaan kaverille aikaa ja vapautta ja nautin itse samalla tavalla vapaudesta, mut toimii näin tosi hyvin..ja älkää sanoko et välittämisestä on puute...päinvastoin..me vaan ei haluta tukahduttaa toisiamme enää( kumpikin eronnut kerran)


    • Nimetön

      Anna veskarimiehellesi tilaa. Itse olen veskarinainen ja joskus tarvitsen oman tilan. Se ei tarkoita, etteikö rakastaisi toista.

      • antunut tilaa

        veskari naiselleni. Ollaan oltu yhdessä vajaan vuoden ja suhde alkoi ystävyys pohjalta. Josta seurustelua on ollut n.4-5 kuukautta. Kun mennään esim. ravintolaan tyttöystäväni alkaa pokata miehiä kännipäin. Mikä on todella loukkaavaa ja alistavaa. Harrastaa salaperäistä tekstiviestittelyä ja leikittelyä vapaa-ajallaan noiden äijien kanssa. Pistin välit poikki 3 viikkoa sitten ja nyt on hirveä jallitus ja katumus hänellä päällä. Kuitenkin kärsi sen verran luottamus häntä kohtaan jo, eikä tunnu uskallusta lähteä mihinkään kissa ja hiiri leikkin enään. Vaikka tunteita on edelleen häntä kohtaan runsaasti. Mutta kun luottamus kärsi pahasti ja nyt vain ei ole enään uskallusta hänen kanssaan jatkamaan uudestaan suhdetta.


      • Tähtöne
        antunut tilaa kirjoitti:

        veskari naiselleni. Ollaan oltu yhdessä vajaan vuoden ja suhde alkoi ystävyys pohjalta. Josta seurustelua on ollut n.4-5 kuukautta. Kun mennään esim. ravintolaan tyttöystäväni alkaa pokata miehiä kännipäin. Mikä on todella loukkaavaa ja alistavaa. Harrastaa salaperäistä tekstiviestittelyä ja leikittelyä vapaa-ajallaan noiden äijien kanssa. Pistin välit poikki 3 viikkoa sitten ja nyt on hirveä jallitus ja katumus hänellä päällä. Kuitenkin kärsi sen verran luottamus häntä kohtaan jo, eikä tunnu uskallusta lähteä mihinkään kissa ja hiiri leikkin enään. Vaikka tunteita on edelleen häntä kohtaan runsaasti. Mutta kun luottamus kärsi pahasti ja nyt vain ei ole enään uskallusta hänen kanssaan jatkamaan uudestaan suhdetta.

        Itse en pystyisi antamaan tuollaista käytöstä anteeksi ja hän ei voi luonteelleen mitään.
        Jos hän pokailee muita miehiä niin mielestäni hän ei oikeasti rakasta sinua ja ansaitset silloin paremman. Ja senhän varmaan tiedätkin, että kaikille ei sovi viina. Varsinkaan jos sitä ei osaa ottaa järkevästi.
        Voimia sinulle, olkoonkin päätöksesi mikä tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe