Onko Jyväskylässä missään Gloryholea?Joskus aikanaan oli yliopiston kirjaston Wc:ssä...Kiihottavat muistot sieltä.Onko muuta paikkaa?BiUkm37
Gloryhole Jyväskylä?
20
12128
Vastaukset
- uusittu
YO:n kirjaston hole on taas auki!
Muista en tiedä mutta vanhalla leirintäalueella oli kans ennen vanhaan reikä.... - kiinnostas
minua kiinnostaisi tietää että missä päin tamperetta olisi sellaisia.
- Gloryhole
Tampereella on vain Assholeja!
- sdfasder
Siis mikä? Kertokaa ihmeessä
- on semmonen
Esim. vessankopin seinässä on semmonen kullinmentävä reikä, jonka kautta otetaan suihin/pannaan ihan anonyymisti... Itse en tollaseen uskaltaudu, saa pian linkkarista... Pitää tietää että on turvallista nääsen, ainakin mun mielestä...
- Banana
on semmonen kirjoitti:
Esim. vessankopin seinässä on semmonen kullinmentävä reikä, jonka kautta otetaan suihin/pannaan ihan anonyymisti... Itse en tollaseen uskaltaudu, saa pian linkkarista... Pitää tietää että on turvallista nääsen, ainakin mun mielestä...
Kävin eilen.Paikattu seinä :(
- Gloryhole
Banana kirjoitti:
Kävin eilen.Paikattu seinä :(
Uusi reikä on jo työn alla
- Banana
Gloryhole kirjoitti:
Uusi reikä on jo työn alla
Keltainen Ruusu,ja siellä cineman puoli.On ainakin kahdessa kopissa reikä!Auki koko yön.
Kiihottavaa... - sä muuten
Banana kirjoitti:
Keltainen Ruusu,ja siellä cineman puoli.On ainakin kahdessa kopissa reikä!Auki koko yön.
Kiihottavaa...paljonko maksaa? kuka reiän takana on?? saako valita?? jne, oletko itse käynyt ja muuta infoa. Kiitos
- tietää
Banana kirjoitti:
Kiihottavaa...onko toisella puolella nainen vai mies? kiva yllätys kun joku iskeekin karvaisen persreijän siihen holeen...ja milläs sen naapurin saa innostumaan asiasta?
- "Pyhää rakkautta"
tietää kirjoitti:
onko toisella puolella nainen vai mies? kiva yllätys kun joku iskeekin karvaisen persreijän siihen holeen...ja milläs sen naapurin saa innostumaan asiasta?
Tähän ei kukaan ole antanut vastausta!
Kukaan ei tiedä miten tuo Gloryhole toimii?
Seinän takanahan voi olla joku hinuri ottamassa poskeen!
Vastatkaapa nyt miten tuo homma toimii heteroseksin kanssa?
Kuka maksaa ja ken rikastuu , vaiko onko kaikki ns."vapaaehtoistyössä"?
- krookroo
No ei toi mikään heteroitten juttu ole, hölmö.
- Voi ei!!!!!!!!
iiiiiiiiiiiii
(.) (.)
............ MITÄ? EIKÖ?
I I
`´´´´´´´- Voi ei!!!!!!!!!
iiiiiiiiiiiiiiii MITÄ?
(.) (.)
............... EIKÖ?
I I
´´´´´´´´´´´ - duunarinainen
Voi ei!!!!!!!!! kirjoitti:
iiiiiiiiiiiiiiii MITÄ?
(.) (.)
............... EIKÖ?
I I
´´´´´´´´´´´Miehet maksaa. Naiset antaa ilmaiseks' ,-saavat lutkuttaa anonyymisti.
Toisinsanoen naiset saavcat imeä vaikka kovan duunipäivän päätteeksi vierasta kalua ja ottaa mällit irti. - ettäniin
duunarinainen kirjoitti:
Miehet maksaa. Naiset antaa ilmaiseks' ,-saavat lutkuttaa anonyymisti.
Toisinsanoen naiset saavcat imeä vaikka kovan duunipäivän päätteeksi vierasta kalua ja ottaa mällit irti.Miehen suuhun mällit! :P prkl
- GloryHoleInOne
Takaisin aiheeseen. Jyväskylässä ei ole tällä hetkellä yhtään gloryholea mutta mihin sellainen saataisiin? Paikallinen "seksuaaliterveyskauppa" voisi perustaa cineman Gummeruksenkadulle.
- weroni
Hi,
I will be todai in Jyväskylä at 15:00
I wan't to ry gloryhole.
Where is gloryhole in Jyväskylä?
Someone want to try with me?
I'm 26 years polish guy - TehkääSe
Glory Hole. Vaikka halpistelttaan reikä seinään tai kevytperssu puiden väliin johonkin pusikkoon. Tehkää se!
- Anonyymi
Onko jkl enää gh paikkoja Kik teletappi2005
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915